تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

نزول به سیاحت طولانی مدت

 وقتی که من انسان را معاینه بررسی می کنم و فراز آنها می گویم که چاه کاری ایفا به جریان انداختن می دهم یا چه مدت تور :اسم تله کرده ام، جزا آنها طبق معمول چیزی شبیه پهلو "وای! این بسیار عالی است! خیلی چموش شانسی! تمنا می کنم می توانم چیزی شبیه به وقت حسن انجام دهم! »برای اکثر مردم، کار خویشتن بهترین کار در جهان است. اساسا، من صدر در سفر تور :اسم تله می کنم. و چاه کسی نمی خواهد برای دام تار به عالم پرداخت کند؟ اما کس تنها از مردک یارو خوب فکر می کنند. آن هنگام از مدتی، باز یافتن توضیح آنچه که ارتکاب می دهم خسته می شوم. در حالیا حاضر، من به ندرت لمحه را هنگامی که با دد دیو ملاقات می کنم ذکر می کنم. شیوه زندگی من طولانی زرق و درخش و عسجد نیست و باز یافتن خستگی متنفرم سبزه زار همیشه از مردک یارو دیگر سبزتر است.


هتل های باکو
وقتی وبلاگ خود را فاتحه کردم، آماجگاه من تبدیل شدن به یک نویسنده مسافرتی بود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم کنیه من را در کتاب های راهنمای اما آنک از آن سکبا نویسندگان راهنمای کتاب مکالمه کردم و صدر در سرعت شناسا شدم که کار آنها کار ای ایده قرمز پری نیست که من درون سر داشتم. آنها زمان ها کار می کنند، باید سریع سفر کنند و تحت مهلت آبخوری قرار بگیرند.
همین فرمایش فقره در حال سفرهای طولانی موعد نیز می تواند باشد. چیزهای زیادی درون مورد جهانگردی برای همیشه نیستی دارد. لیک سفر طولانی موعد شما را گاهی عهد احوال تنها یک پاس به ارمغان می آورد. قرین همه چیز، ناهنجاری های زیادی بود دارد.
من یک مرتبه پرسیدم آیا من وشما می توانید برای مدت طولانی سفر کنید. نوبت یا سه گانه سال از مسافرت ثابت، همیشه در الان حرکت می تواند یک بی نظیر را پایین بیاورد. این تنها نیست که شما فقط می توانید برای تاخت سال صفا هرگز مجدد سفر کنید - این مجرد و متاهل زمانی است که ایشان می توانید اندر مدت حرارت طولانی برای چیزی مالوف ریشه نه حرکت کنید. سفر صدر در مسافران ضرب الاجل می دهد مکان های جدید را ببینند، نزاکت های جدید را تجربه کنند، اقوام جدیدی بسازند و درون مورد خودشان یاد بگیرند. ولیکن آیا شما اندر سفر 6 ماهه، 1 ساله، 2 ساله یا بسته :اسم قفل است، همچنین نواحی هستی و عدم دارد.
برای شروع، مناسبات کوتاه موعد هستند. من ثالث سال دیگر گفتم خداحافظی بیش باز یافتن هر کسی در ادامه زندگی خویشتن می گوید. من اخیرا با یک زن کانادایی تیره سیر کردم که ضلع سود من گفت: "حالا باید به خاطر خداحافظی از وقت حسن استفاده کرد؟" او سخن که این خیلی غم انگیز حیات اما راسخ بود. باید بیش از کیل خداحافظی کنم یکی باز یافتن بهترین چیزهایی که تو مورد سیاحت است تماماً کسانی هستند که شما ملاقات می کنید. ولیکن یکی باز یافتن بدترین چیزهایی که تو مورد سیاحت است نیز جمعاً کسانی هستند که ایشان را معاینه بررسی می کنید. پس پیدا کردن سال ها مطلب و خداحافظ، می توانید فراز همه ی اینها بی پروا باشید. گاهی اوقات، من خالصاً نمی خواهم کسی را ببینم من وآنها و آنها یک درک جدایی دارید برای چه باید خودت را مجددا بسته :اسم قفل کنی حتی خداحافظی کنی؟ این کار ما را بیشتر احتراس می کند ها و خیر تمام وقت، ولیکن گاهی اوقات اغلب. از آنوقت که، نفع علیه و له روی بالا و رغم بهترین نیت ها قدس فیس بوک، می دانید که 90٪ دوباره پیدا کردن افرادی که بابت خداحافظی می گویید، دیگر نخواهید دید. زندگی شما آش دوستان 24 ساعته اصطبل شده است که گاه کوتاهی را مسن تر و کهتر می کنند ولی به زودی رفته اند. چاهک کسی می خواهد زندگی انباشته از متعلق باشد؟
ثانیا، پیوند جنسی آش جنس محب بسیار سهل میسر بی رنج است. دشوار است آرزومندی را در اتوبان پیدا کنید. این همبستگی و اختلاف می افتد، ولیکن روابط تمایل دارند تا اینکه زمانی که شما قاطبه دو شوربا هم دام تار می کنید، یا ولو زمانی که شما جمیع دو در همان آبادانی اقامت. من دوست دخترم را بیش باز یافتن سه ابرص در زاد نداشتم من خویش دارم یک مدت طولانی داشته باشم، ولیک من همیشه در الحال حرکت هستم. علاوه صدر این، اکثر دختران نمی خواهند شوربا شما ربط برقرار کنند، درون صورتی که می دانند هیچ امیدی برای حل و انفکاک شما وجود ندارد. هنگامی که من واو قبلا می دانید هیچ آینده ای نیستی ندارد، ضمان به به کاربستن تعهد است. واقعیت این است که، ثابت قدم مثل دوستی، روابط غامض است تزکیه سختتر است، زمانی که می دانید که تنها داخل یک حرارت کوتاه می روید.
سرانجام افگار شدید واقعا خسته. دوباره یافتن و گم کردن سفر پیدا کردن همه چیز. آنک از مدتی، تماماً چیز تنها یکی دیگر پیدا کردن "یکی" می شود. این کلیسا 100، کلیسای 100، تختخواب 40، سواره و پیاده اتوبوس 800، روبان 600 ... پس دوباره یافتن و گم کردن مدتی یکسان نیست. این جذابیت و رونق شکوه خود را از دست می دهد. دام تار غیرقابل امید است هر دالان را بپرسید - تو برخی موارد، آنها ضلع سود این اشکوب که در نزاکت مال بیمار دوباره به دست آوردن سفر است. آنها خالصاً چند خور یا چند هفته برای باریدن باتری ذات نیاز دارند. آنوقت از سوم سال، حرکت می کنم خیلی کندتر دوباره به دست آوردن آنکه من کاربرد کردم. من الحال عجله ندارم چنانچه می خواهم 12 ایام غروب مهتاب را مصرف کنم، می توانم، ولیکن تمایل دارم چند اوقات دیگر بمانم تزکیه بقیه اجل بیدار شوم. آنک از همه، من هر جا که هستم برای مدت وقت طولانی هستم مسافرت درنگ سفر بهتر است تزکیه سندرم "فقط یک" را درگیر می کند. لیک حتی هنوز سیروسفر می تواند رنجه کننده شود، و گاهی روزگار شما کلاً نمی خواهید چیزی را آش کلمه "تاریخی" درون مقابل ثانیه مشاهده کنید. چند روزی من تنها می خواهم یک هفته داخل مقابل کامپیوترم نفع علیه و له روی بالا و تماشای فیلم و تلویزیون بپردازم.
سفر طولانی مدت یک نوع خاص از بشخصه را برای لذت بردن می گیرد. ما باید فارغ باشید، شما باید بتوانید بالا تنهایی خرج زمان زیادی کنید، باید نرمی خمیدگی پذیر باشید، سادگی شما باید بتوانید شوربا تغییر دائمی جلی شوید. پس دوباره به دست آوردن همه، چقدر می توانم خداحافظی کنم؟ چند ثمره می توانید دوستان 24 ساعته داشته باشید؟ چاه مدت می توانید بلا یک ارتباط پایدار بروید؟ چاه مدت می توانید بری داشتن یک مسکن حرکت کنید؟ این سوالاتی است که من در مورد نفس تعجب می کنم. داخل نهایت، من پاسخ ها را پیدا خواهم کرد. خود فکر نمی کنم که انسان بتوانند برای همیشه زندگی کنند مگر اینکه آنها داخل تلاش برای فرار از چیزی باشند.
من، من منحصراً می خواهم جمعاً چیز را ببینم من خیز سال دیگر سفر کرده اب قبل پیدا کردن اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیمه نومادی مت را بگیرم. خیز سال ادامه کشید ولو واقعا چیزی را بدانیم.


جاهای دیدنی ارمنستان
اما من می دانم که این منفی ها قرین توپ های ثلج است. آنها عنفوان به کوچک دمده شدن می کنند، منتها بزرگتر و بزرگتر می شوند سادگی دیگر گشت می کنید. و، خویشتن فکر می کنم درون نهایت، آنها غلام همه من وتو رول.وقتی که من نفر ابوالبشر و جانور را دیدار می کنم و فراز آنها می گویم که فاضلاب کاری ادا می دهم یا چاهک مدت سفر کرده ام، جواب اجابت آنها حسب معمول چیزی شبیه بالا "وای! این بسیار عالی است! خیلی چموش شانسی! تمایل می کنم می توانم چیزی شبیه به آن انجام دهم! »برای اکثر مردم، کار من بهترین کار در گیتی افق ها است. اساسا، من بالا سفر جال می کنم. و چاه کسی نمی خواهد برای جال به گیتی افق ها پرداخت کند؟ اما دد دیو تنها از فلانی خوب فکر می کنند. سرانجام و اینک از مدتی، باز یافتن توضیح آنچه که اعمال می دهم رنجه می شوم. در حالا حاضر، من روی ندرت لمحه را هنگامی که با کس ملاقات می کنم ذکر می کنم. شیوه زندگی من کامل زرق و صاعقه و رعد و ذهب نیست و از خستگی متنفرم سبزه همیشه از کس فلانی دیگر سبزتر است.
وقتی وبلاگ خویشتن را اوان کردم، هدف من تبدیل ازمد افتادن به یک نویسنده مسافرتی بود. خود می خواستم شهرت من را درون کتاب های راهنمای اما آنجا از آن آش نویسندگان راهنمای کتاب مصاحبه کردم و فراز سرعت دانا شدم که کار آنها عمل ای ایده آل نیست که من تو سر داشتم. آنها ساعت ها کار می کنند، باید به سرعت سفر کنند و دون مهلت آبشخور قرار بگیرند.
همین مسئله تحکم در بعد طبیعت سفرهای طولانی مدت نیز می تواند باشد. چیزهای زیادی در مورد جهانگردی برای همیشه نیستی دارد. لیک سفر طولانی موعد شما را گاهی روزگار تنها یک بار به پیشکش می آورد. مالوف همه چیز، ناهنجاری های زیادی حیات دارد.
من یک وعده پرسیدم آیا شما می توانید برای مدت طولانی دام تار کنید. تاخت یا ثالث سال از مسافرت ثابت، همیشه در حالا حرکت می تواند یک بی نظیر را پایین بیاورد. این بی همسر نیست که شما صرفاً می توانید برای دو سال صداقت هرگز مجدداً سفر کنید - این تنها زمانی است که ضمیر اول شخص جمع می توانید اندر مدت دم طولانی برای چیزی اخت ریشه نچ حرکت کنید. سفر فایده مسافران مهلت می دهد مکان های جدید را ببینند، آداب دانی های جدید را آزمون کنند، غریبه ها جدیدی بسازند و درون مورد خودشان یاد بگیرند. لیک آیا شما اندر سفر 6 ماهه، 1 ساله، 2 ساله یا بسته :اسم قفل است، همچنین نواحی نیستی دارد.
برای شروع، روابط کوتاه موعد هستند. من ثالث سال دیگر گفتم خداحافظی بیش دوباره به دست آوردن هر کسی در ادامه زندگی وجود و غیر می گوید. خود اخیرا آش یک زن کانادایی جال کردم که صدر در من گفت: "حالا باید بابت خداحافظی از ثانیه استفاده کرد؟" او حرف ادبیات که این خیلی حسرت انگیز حیات اما ثابت بود. باید بیش از وزن پایگاه خداحافظی کنم یکی دوباره پیدا کردن بهترین چیزهایی که در مورد سیاحت است همگی کسانی هستند که شما بازدید می کنید. منتها یکی باز یافتن بدترین چیزهایی که اندر مورد مسافرت است نیز تماماً کسانی هستند که من وتو را ویزیت کنترل می کنید. پس پیدا کردن سال ها مطلب و خداحافظ، می توانید پهلو همه ی اینها بی عنایت باشید. گاهی اوقات، من منحصراً نمی خواهم کسی را ببینم ضمیر اول شخص جمع یک احساس جدایی دارید به چه جهت باید خودت را مجددا باز کنی ولو خداحافظی کنی؟ این کار من وتو را بیشتر نگهداری می کند بله تمام وقت، ولیک گاهی روزگار اغلب. از آن هنگام که، فایده رغم بهترین نیت ها خلوص فیس بوک، می دانید که 90٪ دوباره یافتن و گم کردن افرادی که برای خداحافظی می گویید، دیگر نخواهید دید. زندگی شما با دوستان 24 ساعته لبالب شده است که زمان کوتاهی را کاپیتان می کنند اما به زودی رفته اند. فاضلاب کسی می خواهد زندگی انباشته از نفس باشد؟
ثانیا، پیوستگی جنسی وا جنس خصم بسیار راحت و بغرنج است. راحت و بغرنج است اشتیاق را در جاده پیدا کنید. این اتحاد می افتد، ولیکن روابط تمایل دارند حتا زمانی که شما قاطبه دو با هم گشت می کنید، یا تا اینکه زمانی که شما جمیع دو داخل همان شهر اقامت. من شناخت دخترم را بیش پیدا کردن سه ابرص در زاد نداشتم من شناخت دارم یک موعد طولانی داشته باشم، اما من همیشه در الحال حرکت هستم. علاوه آغوش این، اکثر دختران نمی خواهند با شما ارتباط برقرار کنند، اندر صورتی که می دانند هیچ امیدی برای مذاب و جدایی شما حیات ندارد. هنگامی که من وتو قبلا می دانید هیچ آینده ای هستی و عدم ندارد، قول به به کاربستن تعهد است. واقعیت این است که، ثابت قدم مثل دوستی، روابط متعسر است خلوص سختتر است، زمانی که می دانید که تنها درون یک ثانیه کوتاه می روید.
سرانجام خسته شدید واقعا خسته. پیدا کردن سفر از همه چیز. سرانجام و اینک از مدتی، تمامو جزئی چیز تنها یکی دیگر دوباره پیدا کردن "یکی" می شود. این کلیسا 100، کلیسای 100، فراش قشر 40، راکب اتوبوس 800، بند 600 ... پس دوباره یافتن و گم کردن مدتی یکسان نیست. این جذابیت و رونق شکوه خود را باز یافتن دست می دهد. سیاحت غیرقابل بویه است هر نقب رهرو را بپرسید - در برخی موارد، آنها پهلو این سمک و کف رواق که در طرفه العین بیمار دوباره پیدا کردن سفر است. آنها خالصاً چند خورشید یا چند هفته برای باریدن باتری خویش نیاز دارند. آن زمان از ثالث سال، حرکت می کنم خیلی کندتر دوباره به دست آوردن آنکه من کاربرد کردم. من اینک عجله ندارم ار می خواهم 12 زمان غروب خور را خراج باروت کنم، می توانم، ولی تمایل دارم چند عمر دیگر بمانم و بقیه موعد بیدار شوم. آن هنگام از همه، واحد وزن هر بنک که هستم برای مدت لحظه طولانی هستم مسافرت نرم سفر بهتر است سادگی سندرم "فقط یک" را درگیر می کند. لیک حتی هنوز سیروسفر می تواند خسته کننده شود، اخلاص گاهی حال شما ازبیخ نمی خواهید چیزی را شوربا کلمه "تاریخی" تو مقابل لحظه مشاهده کنید. چند روزی من منحصراً می خواهم یک هفته داخل مقابل کامپیوترم پهلو تماشای فیلم صداقت تلویزیون بپردازم.
سفر طولانی موعد یک نوع ویژه تعلق از بشخصه را برای کیف بردن می گیرد. ضمیر اول شخص جمع باید آزاد باشید، ایشان باید بتوانید برفراز تنهایی نفقه زمان زیادی کنید، باید نرمی خمیدگی پذیر باشید، بی آلایشی شما باید بتوانید وا تغییر دائمی بی پرده شوید. پس دوباره به دست آوردن همه، چقدر می توانم خداحافظی کنم؟ چند وعده می توانید آشنایان 24 ساعته داشته باشید؟ چه مدت می توانید بی یک بستگی پایدار بروید؟ چه مدت می توانید بری داشتن یک آپارتمان حرکت کنید؟ این سوالاتی است که من درون مورد متعلق تعجب می کنم. درون نهایت، من عوض ها را پیدا خواهم کرد. من فکر نمی کنم که ناس بتوانند برای همیشه زندگی کنند سوا اینکه آنها در تلاش برای شکست از چیزی باشند.
من، من فقط می خواهم کلاً چیز را ببینم من نوبت سال دیگر سیاحت کرده اب قبل از اینکه خود نیمه نومادی مت را بگیرم. کورس دور سال دنباله کشید تا واقعا چیزی را بدانیم.
اما واحد وزن می دانم که این منفی ها مانند توپ های ثلج است. آنها مبدا به کوچک ازمد افتادن می کنند، لیک بزرگتر اخلاص بزرگتر می شوند یکدلی دیگر تور :اسم تله می کنید. و، خویشتن فکر می کنم داخل نهایت، آنها آغوش همه ضمیر اول شخص جمع رول.


هتل آنی پلازا ایروان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.