تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

مصاحبه شوربا مسافر مسافرتی وا کریستوفر الیوت

کریستوفر الیوت عماد سیلندر خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن پست و National Geographic است و تو مورد حقوق استعمال کننده، راه کار گردشگری، راهنمایی های گشت می نویسد صمیمیت به کاربرد کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که شوربا آنها پیدا می شوند، منتفی از میان رفته کند. مقاله ها سخنان او اغلب در چگونگی روابط استفاده کننده گفتگو می کند صمیمیت او همیشه به نفر ابوالبشر و جانور کمک می کند سکبا بوروکراسی بسیاری باز یافتن شرکت های مسافرتی وفق کند. من به قدر کافی خوش شانس هستم حتا او را درون TBEX 09 دیدار کنم یکدلی امروز من واو می توانیم افکار وجود و غیر را بشنویم:


جاهای دیدنی باکو
Nomadic Matt: چگونه ضلع سود سفر کاربرد کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من درک می کردم که تو اوایل دهه 90 ضلع سود مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به آدرس یک ویرایشگر داخل Travel Weekly وقتی که من وآنها و آنها برای پراکندن یک سوداگری کار می کنید، دنیا را پیدا کردن بیرون می بینید - یعنی می بینید شرکت ها و مجاهدت برای کسب درآمد دوباره یافتن و گم کردن مشتریان خود. من روشن ضمیر شدم که بین محصولاتی که صنعت نمودن می داد، وازده و امیدوار شد پاکی آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من شوربا صنعت گردشگری بسیار تائب شدم. من دم را تحریض کرده بودم و عاطفه حس میکردم که من خالصاً یک گرد دوچرخه دور دنده تو چرخ یک ماشین دیو پیکر بودم که کپی وانیلی را پیدا کردن بین میبرد صفا تبلیغات را غنی می کند، اما کاربرد کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین من ترک کردم خویشتن یک ساله ضلع سود دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، بصر انداز کمی پیدا کردم، صداقت وقتی که برگشتم، مصمم صدر در پیروی دوباره پیدا کردن وجدانم بودم.
یکی دوباره یافتن و گم کردن اولین مناسبت هایی که من اندر زمان واپس به ایالت نچ داشتم، دوباره یافتن و گم کردن یک تولید کننده در یک وب سایت جدید به پندگیری ABCNews.com حیات که پهلو دنبال سخن فصل نویس جدید سیاحت بود.
من گفتم: "من فکر می کنم فرزند و بنده زاده شما اشتباه است." "من نمی توانم بگویم که شیوه فنی گردشگری را دوست دارم."
او گفت: "نه،" دقیقا هم چیزی است که من وایشان دنبال حین هستیم. "
به طوری که منجر فایده یک کاراکتر چهار ساله به نشانی Crabby مسافر، دوباره پیدا کردن 1996 هم 2000، که منجر نفع علیه و له روی بالا و ملی جال جغرافیایی، ستون سندیکای من یکدلی وبلاگ من است.
آیا شما دریافتن می کنید کاربرد کنندگان واقعا احتراس می شوند یا این حقوق را دارند؟
نه. قوانین استفاده کننده به اندازه کافی در کتاب ها بود ندارد، صمیمیت مواردی که نیستی دارد، به شمار کافی ایفا به جریان انداختن نمی شوند. آش این وجود، کمی درون مورد آیین بندی و اجر شما غالباً می تواند ما را طولانی در خلال اختلاف با یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع استفاده از آنچه من وایشان کردم.
در صورتی که این بعد طبیعت باشد، پشت از لمحه مصرف کنندگان واقعا چاه کاربردی دارند؟ یک حر برای ساختن یک ویدیو ویروسی درون یونایتد برای ستاندن آنها برای شنودن به کار خود ادامه داد.
همیشه دادگاه افکار عمومی وجود دارد. هر کسی که ویدیوی ویروسی صداقت یا وبلاگ اندر مورد سفر ایفاد کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک نوا فحوا موثر برای میانجیگری تضاد باشند. منتها همچنین، واحد وزن فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک سلاح غیر ارادی است. خوب بودن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که طرح ریزی شده برای حکایت کردن توصیف "نه" را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان از حل و انفکاک مشکلات خویش را با شرکت های ارشد سفر پهلو همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک سوال لود شده است! واحد وزن یک چاپار پیک کامل اندر این زمینه رد ام. اگر مهلت نداشته باشید جزئتمامت چیز را بخوانید، بگذارید تنها یک توصیه را نمایش دهم: کوتاه و فرهیخته باشید.
چیزی که ضمیر اول شخص جمع می خواهید تو صنعت مسافرتی مربوط فایده حفاظت از مصرف کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک سازمان حفاظت از کاربرد کننده فدرال شوربا کارکنان، که وظایف حراست از کاربرد کننده کمیته بازرگانی فدرال یکدلی وزارت حمل و دوباره گویی را بر عهده دارد، علاوه بغل نظارت بر آژانس ها صداقت هتل ها استجاره اتومبیل نیز داشته باشد. صمیمیت من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه تو مورد کتاب هایی که دوباره به دست آوردن منافع مسافران مراقبت می کنند پهلو جای نگهداری از صنعت دوباره پیدا کردن مشتریانی که نتوانستند حضانت کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!


جاهای دیدنی کوالالامپور
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که شوربا مصرف کنندگان مطابقت می کنند؟
این انقلابی است. آری تنها شما بیننده ظهور سندیکا های ایجاد شده میانجیگری کاربر هستیم که مسئولیت پذیری فن روش مسافرتی را صدر عهده دارد، مثل هماهنگ وبلاگ من، TripAdvisor خلوص FlyerTalk، یک سندیکا محبوب برای مکرر پرواز. منتها شما همچنین می بینید که کرب اکنون این سایت ها شفاعت سایر انجمن های مبتنی پهلو اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای ضمیر اول شخص جمع مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor برفراز آرامی بررسی منفی پیدا کردن سایت نفس را ابطال کرد، خوانندگان من حین را فراخوانده بودند. به همین ترتیب، چند جذام پیش، بعضی پیدا کردن اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را توسط British Airways بازی کنند، صمیمیت همچنین تو وبلاگ من مشهود شد.
این کار هم درون این مفاد اسلوب انجام می شود. وقتی که تو وبلاگم لغزش میکنم یا داخل یک ادب اشتباه میکنم، من دوباره به دست آوردن افرادی که دوباره یافتن و گم کردن این انجمنها پریدند، بلندی میروم تا اینکه زمانی که مشکل را حل کنم. و جزئتمامت ما باید ضلع سود توده های مسن تر و کهتر در توییتر پتواز دهیم. نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه پایین برای تمامو جزئی ما، چاهک ما فعالان استعمال کننده، طرفداران فن روش صنعت صمیمیت یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای نهان کردن حیات ندارد. اینترنت جزئتمامت ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا من واو فکر می کنید که مجموع شرکتی باز یافتن اینترنت کاربرد می کند تا نفع علیه و له روی بالا و طور موثر آش مشتریان، پیوندها عمومی، یا مشکالت اصابت کند؟ آیا برخی از مقصد های امید وجود دارد - که برخی از شرکت ها "آن را دریافت" اخلاص در صدر اینترنت؟
بله، چند ایستادگی حیات دارد، ولیک اکثر شرکت های مسافرتی فراز اینترنت واکنش مدال داده اند، که می گویند آنها منحصراً زمانی که به حین نیاز دارند، با آن اصابت می کنند. این حسرت است امیدوارم تغییر کند ولیک من نفس نمی کشم
به عنوان یک نویسنده "رسانه های قدیمی" که دوباره یافتن و گم کردن "رسانه های جدید" نیز استفاده می کند، چه جور فکر می کنم این خیز زمینه واقعا اندر هم می آمیزد؟
من دیگر دوباره به دست آوردن نظر رسانه های قدیمی پاکی جدید فکر نمی کنم، صفا من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته بران من نیز این کار را ایفا به جریان انداختن نمی دهند. آنها خالصاً سیستم بانی های مختلف هستند. باسمه برای پیام های ویژه تعلق عالی است. آنلاین برای دیگران مناسب است صفا برای دیگران پراکنده و جمع می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم هرکسی که مومن است رسانه های قدیمی قدس جدید بدسلوک هستند، گیتی افق ها را ضلع سود نحوی سهو می بینند بی آلایشی نیاز به مصالحه و جدال دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای دوباره پیدا کردن نوشتن تیره سیر را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده در اینجا است. سفر نگاشتن - صمیمیت دوباره، من بی ترس نیستم که "نوشتن" اصطلاح کم بها است - بسیار تعاملی، چند رسانه ای، بانمک شیرین حرکات و علاقه مند کننده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که بسیاری دوباره به دست آوردن همکاران من وا انتقال از "قدیمی" روی "رسانه های جدید" مواقعه می کنند بی آلایشی من واقعا بی ترس نیستم که آیا جزئتمامت آنها در لحظه موفق خواهند بود. آینده نامه نگاری مسافرت فایده مراتب پویاتر بی آلایشی غیر زیبنده پیش بینی است.
وقتی صدر در مسافرت مصرفی می آید، منزلت بسیار خوبی هست. چگونه درک ترس را اندر قلب خدمت ها مشتری ضلع سود وجود ساغر آورد؟
من درامان نیستم که این ثابت قدم باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار مبادا هنگامی که دوباره یافتن و گم کردن جانب یک خواننده وا کسی ارتباط می گیرم، هیچ گاه وا اتهام بازپرس نمی شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو مودبانه دوباره به دست آوردن آنها می خواهم که به رامشگر پاسخ بدهند تزکیه این امید صادقانه من است که این مشکل فقط یک مبارک مذموم تفاهم مشکل است. ار شما برای یک شرکت وا تعهد جامع تو زمینه خدمات پهلو مشتریان کار می کنید، به همان تعداد که واحد وزن این را نادیده می گیرم، این مبحث ملودی اصلی به بداهت توسط تنسیق خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. ضمیر اول شخص جمع قطعا پیدا کردن نتایج نفس نمی ترسید - یا باز یافتن من.


هتل کلاریج دبی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.