تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

چهار چیز که من دوباره یافتن و گم کردن اروپا متنفرم

من اروپا را عارف دارم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتما انجام میدم. خیلی زیاد، وقتی که من بی حرکت شدم Nomadic Matt، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم به پاریس بروم ترجمه ها بیوگرافی ها روز رسانی: من در استکهلم قدس آمستردام کمی به پایان رسید). خویشتن عاشق آداب شناسی کافه، شراب، احتراس های بهداشتی رایگان، عنایت لیبرال وابستگی به زندگی، آداب شناسی های مختلفی هستند که خالصاً یک اوج گیری کوتاه هستند - طراز اول است. لیک برای تموز چند سال نوین به اروپا گردش کرده ام، دانا شدم که چیزهای زیادی تو مورد اروپا هستی و عدم دارد که واقعا کنار بنده روی اعصاب من تاثیر می گذارد. نفقه زمان زیادی می کند که انگیزه می شود زندگی اندر آمریکا را درک کند، بد نیست، و دوباره پیدا کردن بسیاری جهات، ما دم را شاق می کنیم.


جاهای دیدنی استانبول
برای من، اروپا ار این چهار (بزرگ) چیزها نبود، رخیص خواهد بود:
1. کمبود راحتی
زندگی داخل آسیای قبله شرقی و واحه نیویورک واقعا من را داغان کرد. درون این مکان ها، می توانید جمیع چیزی را بگیرید بی آلایشی یا هر خورشید 24/7 بروید. هیچ چیز واقعا ودیعه درستکاری نشده است. این محرک می شود زندگی واقعا غامض است. نیازمند غذا در ساعت 4 فلق و شام است؟ بلا مشکل آیا باید بند کاست را داخل ساعت 2 باکر ببینی؟ آسان! منتها حتی زمانی که من پیدا کردن والدینم در حومه ها بازدید می کنم، دنیا های فروشگاه خیلی بهتر دوباره یافتن و گم کردن اروپا هستند. اندر اروپا، تقریبا عموم چیزی تو روزهای یکشنبه منعقد است صفا بیشتر سوپر ها اندر ساعت 6 یا 7 بعد از بنابرین در کشش هفته نزدیک می شوند. اگر تا عمر 5 موخر و پیشین کار می کنید، چگونه باید ارتکاب دهید؟ من دهر 24/7 را ندارم، لیک در بسیاری از اقطار اروپا، فایده نظر می جمع که همگی چیز همیشه سپرده است. (و خویشتن به خصوص از اینکه کفش های بسیاری درون روزهای دوشنبه ودیعه درستکاری شده اند متنفرم.)
2. خدمات ضعیف
هر دما که دوستان اروپایی من درون مورد بازدید دوباره پیدا کردن آمریکا اختلاط می کنند، آنها همیشه درباره خدمات صحبت می کنند. آنها نمیتوانند گروش کنند که کارکنان به چه نحو دوستانه هستند، چگونه پیدا کردن آنها اقناع هستند پاکی اینکه چگونه همگی چیز نادره است. آنها می گویند هرکس بسیار مفید است. آنها تقریبا نمی توانند حین را ایقان کنند. درون اروپا، اکثر کارکنان خدمات خشن هستند. آنها شخصیتی نیستند و گر شما نیاز روی یک لیوان آب دهان منی دیگر داشته باشید، می توانید چک کنید، یا اگر اتاق خود را بچرخانید، آنها نمی توانند کمتر احتراس کنند. آنها واقعا مایل استثنایی ای ندارند. اندر ایالات متحده، کس بر روی راهنمایی نی و بله کار می کنند قدس انگیزه ای برای ناس برای نشان دادن خدمات بهتر فراهم می کنند (هرچند آنها باید تسعیر پایه برتر را آهار کنند!). درون اروپا، آنها این انگیزه را ندارند - آنها باز مبلغی را جلا می کنند که آیا پهلو 10 میز یا 1 تیمار می کنند.
3. ایستادن مردم
افرادی که یک مکالمه محبت آمیز و عداوت آمیز دارند
که من را صدر در نقطه بعدی واحد وزن هدایت می کند. آدم در اروپا روی همان حد که درون آمریکا هستند، خوش ستاره نیستند. بله، اروپایی ها رفیق وار هستند (من اینجا نیستم که طولانی قاره پر از مردم بیرحمانه باشد)، ولی آنها بلاشبهه شبیه نیستند. رفقا اروپایی من همیشه حیرت می کنند که چرا دد دیو در آمریکا می پرسند: "چطور هستی؟" برای اینکه آنها فکر نمی کنند که دد دیو این را بدانند. آنها باز یافتن شما میخواهند "چرا ما اهمیت میدهی؟" خود فکر می کنم ما اجرا می دهیم مطمئنا، "چگونه شما؟" یک تبریک پیش تصور است، لیک برخی پیدا کردن صداقت داخل پشت طرفه العین وجود دارد. شما شوربا روز 15 دقیقه ای درون مورد خور خود استجابت انعکاس نمی دهید، منتها این پهلو این معنا نیست که دد دیو واقعا اهمیت نمی دهند. آمریکایی ها درخصوص خوشبینی و عنایت مثبت شناخته شده اند، پاکی من همیشه دوباره یافتن و گم کردن دستش برمی آیم. شناسنده من انگلیسی سره می گوید من وتو آمریکایی نچ همیشه آبکی و خوش بین هستند. خود فکر می کنم این عالی است! این یک گلگشت بهتر فراز زندگی است.
4. غذای کاملی نداشته باشید
یک کلاسیک آمریکایی: BLT
اروپا غذای تحیر انگیزی دارد شکی داخل مورد آن وجود ندارد. من یک بزرگ همت شیرینی نیستم، اما نغمه رفتن خیابان های پاریس ممکن است نهایتا باعث چاق شدن شود. خویشتن نمی توانم کمک کنم اما به سوپر ها صفا غذاهای میان مرتبه در آزگار طول شمس کمک کنم. وقتی من تو اسپانیا هستم، من فکر می کنم که بندها سه خوک هام دوباره به دست آوردن اتریش بخورم. بندها 90 درصد صرف غذایی درون اروپا دنیای واحد وزن را تشکیل می دهند. گفتم، برای بعضی پیدا کردن سوشی های خوب، BLT، Taco Bell، غذاهای ویتنامی، نادره مکزیکی، یک استیک خوب، برخی از لیوان های کره بادام زمینی، یا یک زیر (ساندویچ نوعی) می کشم. آمریکا دارای تنوع غذایی بسیار متنوعی است که برای غلبه مواد غذایی کم بها تربیت می شود. واحد وزن می دانم که من وتو برای سماط مهمانی خوردنی که در آپارتمان می خورید ادیم نمی خورید، اما به دلیل عدم وجود تنوع غذایی، تو طولانی مدت در اروپا دشوار است.
هیچ جایی کامل نیست و و غیرواقعی نیست که من فرانسه را مونس دارم. همه و جزء سال برفراز عقب پس داده شده ام. ولیک زمانی که برای قمر ها به سرانجام و اینک می روم، برخی دیدگاه های آپارتمان را دوباره به دست آوردن دست می دهم. این طبیعی است ولیکن آنها می گویند مسافرت به شما قدردانی جدیدی برای مسکن می دهد و وقتی بالا اروپا سیاحت می کنم، دوباره به دست آوردن کوچک بودن چیزهایی که داخل آمریکا آموخته ام، اکثراً خود را کفیل می دانم پاکی معتقدم که هنجارها اندر سراسر جهان است.من فرانسه را دوست دارم من حتما ارتکاب میدم. خیلی زیاد، وقتی که من راکد شدم Nomadic Matt، خویشتن می خواهم روی پاریس بروم به هم دشنام دادن روز رسانی: من تو استکهلم و آمستردام کمی پهلو پایان رسید). خویشتن عاشق ادب کافه، شراب، مراقبت های بهداشتی رایگان، عنایت لیبرال خویشاوندی به زندگی، فرهیختگی های مختلفی هستند که منحصراً یک پرواز کوتاه هستند - طراز اول است. لیک برای تابستان چند سال کهن به اروپا سیاحت کرده ام، بیدار شدم که چیزهای زیادی داخل مورد اروپا بود دارد که واقعا پهلو روی اعصاب خود تاثیر می گذارد. مخارج زمان زیادی می کند که محرک می شود زندگی داخل آمریکا را درک کند، مشئوم نیست، و پیدا کردن بسیاری جهات، ما وقت حسن را شاق می کنیم.


جاهای دیدنی دبی
برای من، اروپا گر این چهار (بزرگ) چیزها نبود، ارزان خواهد بود:
1. کمبود راحتی
زندگی اندر آسیای جنوب شرقی و عمارت نیویورک واقعا خود را فرسوده کرد. اندر این مکان ها، می توانید کل چیزی را بگیرید بی آلایشی یا هر روز 24/7 بروید. هیچ چیز واقعا بسته نشده است. این موجب می شود زندگی واقعا ساده است. نیازمند غذا داخل ساعت 4 عشا است؟ بری مشکل آیا باید روبان کاست را اندر ساعت 2 صباح ببینی؟ آسان! ولیک حتی زمانی که من دوباره یافتن و گم کردن والدینم در حومه ها بازدید می کنم، دهر های دکه خیلی بهتر پیدا کردن اروپا هستند. داخل اروپا، تقریبا تمام چیزی داخل روزهای یکشنبه مسدود و آزاد است صمیمیت بیشتر فروشگاه ها درون ساعت 6 یا 7 بعد از پشت در دنباله هفته نزدیک می شوند. چنانچه تا گیتی 5 فرجام کار می کنید، چگونه باید اجرا دهید؟ من عهد 24/7 را ندارم، ولیک در بسیاری از نقاط اروپا، بالا نظر می جوخه که همگی چیز همیشه ودیعه درستکاری است. (و خود به تنگه درخور از اینکه پاچپله های بسیاری تو روزهای دوشنبه راستی زنهار و خیانت شده اند متنفرم.)
2. خدمت ها ضعیف
هر هوا بخار که رفقا اروپایی من داخل مورد بازدید باز یافتن آمریکا گفتگو می کنند، آنها همیشه راجع خدمات مکالمه سخن گفتن می کنند. آنها نمیتوانند اعتقاد کنند که کارکنان به چه نحو دوستانه هستند، چگونه پیدا کردن آنها قانع هستند پاکی اینکه چگونه جزئتمامت چیز ابتکاری است. آنها می گویند هرکس بسیار مفید است. آنها تقریبا نمی توانند دم را گروش کنند. درون اروپا، اکثراً کارکنان خدمات آتشی مزاج هستند. آنها شخصیتی نیستند و چنانچه شما نیاز ضلع سود یک لیوان عصیر حل دیگر داشته باشید، می توانید چک کنید، یا اگر بیت خود را بچرخانید، آنها نمی توانند کمتر حراست کنند. آنها واقعا مایل فوق العاده ای ندارند. تو ایالات متحده، مردم بر روی راهنمایی نه کار می کنند پاکی انگیزه ای برای دد دیو برای ارائه خدمات بهتر آراسته می کنند (هرچند آنها باید تسعیر پایه اعلی را پرداخت کنند!). در اروپا، آنها این انگیزه را ندارند - آنها همچنین مبلغی را پرداخت می کنند که آیا ضلع سود 10 میز یا 1 خدمت می کنند.
3. ایستادن مردم
افرادی که یک مکالمه دوستانه دارند
که من را بالا نقطه بعدی واحد وزن هدایت می کند. ناس در اروپا ضلع سود همان مقیاس که تو آمریکا هستند، خوش طالع نیستند. بله، اروپایی ها دوستانه هستند (من اینجا نیستم که تمام قاره طویله از آدم بیرحمانه باشد)، لیک آنها بلاشک شبیه نیستند. غریبه ها اروپایی من همیشه حیرت می کنند که چرا کس در آمریکا می پرسند: "چطور هستی؟" برای این که آنها فکر نمی کنند که مردم این را بدانند. آنها دوباره به دست آوردن شما میخواهند "چرا ضمیر اول شخص جمع اهمیت میدهی؟" خویشتن فکر می کنم ما اجرا می دهیم مطمئنا، "چگونه شما؟" یک تبریک پیش خیال است، ولیکن برخی پیدا کردن صداقت درون پشت ثانیه وجود دارد. شما آش روز 15 دقیقه ای تو مورد خورشید خود بازتاب نمی دهید، لیک این روی این منطوق باطن نیست که مردم واقعا اهمیت نمی دهند. آمریکایی ها راجع به حساب خوشبینی و وقع مثبت متمایز شده اند، تزکیه من همیشه پیدا کردن دستش برمی آیم. مانوس من انگلیسی بی غش می گوید ایشان آمریکایی نه همیشه مایع آبدارچی و خوش بین هستند. خود فکر می کنم این عالی است! این یک سیر بهتر فایده زندگی است.
4. غذای کاملی نداشته باشید
یک کلاسیک آمریکایی: BLT
اروپا غذای عجیب انگیزی دارد شکی تو مورد ثانیه وجود ندارد. من یک بافتوت شیرینی نیستم، اما نوا فحوا رفتن خیابان های پاریس ممکن است نهایتا موجب چاق شدن شود. خود نمی توانم کمک کنم ولی به دکان ها خلوص غذاهای میان مرحله در آزگار طول آفتاب کمک کنم. وقتی من اندر اسپانیا هستم، خویشتن فکر می کنم که ثغور سه خوک هام دوباره به دست آوردن اتریش بخورم. مرزها اسنان 90 درصد مخارج غذایی اندر اروپا دنیای خویشتن را تشکیل می دهند. گفتم، برای بعضی دوباره پیدا کردن سوشی های خوب، BLT، Taco Bell، غذاهای ویتنامی، ابتکاری مکزیکی، یک استیک خوب، برخی پیدا کردن لیوان های کره بادام زمینی، یا یک زیر (ساندویچ نوعی) می کشم. آمریکا دارای تنوع غذایی بسیار متنوعی است که برای برگزینی مواد غذایی رخیص تربیت می شود. واحد وزن می دانم که ایشان برای سماط مهمانی خوردنی که در مسکن می خورید غذا نمی خورید، منتها به دلیل عدم نیستی تنوع غذایی، داخل طولانی مدت درون اروپا سهل میسر بی رنج است.
هیچ جایی کامل نیست و عمده نیست که من اروپا را خودی دارم. کل سال صدر در عقب پس داده شده ام. ولیک زمانی که برای جذام ها به بعد می روم، برخی نظر های مسکن را از دست می دهم. این طبیعی است لیک آنها می گویند مسافرت روی شما قدردانی جدیدی برای مسکن می دهد صمیمیت وقتی نفع علیه و له روی بالا و اروپا تیره سیر می کنم، باز یافتن کوچک بی پروایی کردن چیزهایی که درون آمریکا آموخته ام، غالباً خود را کفیل می دانم و معتقدم که هنجارها اندر سراسر کرانه ها و انفس است.


هتل نشنال ایروان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.