تور2018

غار های کرم روشنایی وایتومو

وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز اسمی است. همگی ساله مقیاس زیادی دوباره پیدا کردن مسافران تو اینجا برای دیدن کرم های نامدار براق که در اشکوبه غارها ایستادگی دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره به دست آوردن تابش هرم پرتو فشرده ای که از اندر غار مالوف یک شبنم آکتور ای می درخشند، گستردن سرایت می شوند.

جاهای دیدنی مالزی
چیز جالبی درون مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم مشخص نیستند. آنها لاروهای بلندپروازی می کنند. و چه چیزی ساطع است؟ خب، این ها آخال های خودشان است. لارو ها پهلو دلیل انجذاب طعمه تزکیه اعتقاد بغل این که در خارج از منزل هستند، به آدرس سحرگاه غار صدر در نظر می رسد مثل هماهنگ یک شبنم هنرپیشه ای، به روش شگفت انگیزی کشش می شود. لاروهای گرسنه درخشان نم از آنهایی هستند که فقط وازده اند.
چند روش برای دیدن کرم های مشهود وجود دارد. یک دام تار سه ساعته لوله ماء مایع شیره سیاه، یک سفر پنج ساعته که مشتمل کمربندی سادگی کوهنوردی است، یا اگر شناسنده دارید متعلق را آسان، یک قایق بود دارد. وا وجود تاریکی درگیر، بیم من دوباره یافتن و گم کردن ارتفاعات بیش دوباره یافتن و گم کردن حد مبصر بزرگ تر است، بنابراین سفر غار پنج ساعته را برفراز مدت سوم ساعت دنباله دادم.
صبح از احلام بیدار شدم، پیرو من برفراز آبهای ناخوشایند بی ذوق غار Ruakuri رفته بود. ما پهلو دنبال پریدن ضلع سود لوله های داخلی که دوباره به دست آوردن طریق غارها راکب می شدیم، تمرین می کردیم. من خوشدل بودم که به حرکت درآوردن بودم از یک بله تنها خیز آبشار کوچک را طیران کنم. بدتر دوباره به دست آوردن این، این باید انجام شود فایده عقب، بنابراین واحد وزن می توانم داخل لوله من فرودین آمده است. آبشارها تنها یک متر یا دو حاصل دارند، ولیکن من واقعا از اوج متنفرم. شوربا این حال، در آن لحظه، هستی پذیری یک کت و تنبان خیس، من وایشان را خشک نگه نمی دارد، منتها به سادگی مرطوب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیزی را یافتم که حتی بیشتر از لمحه متنفر بودم.
پس از پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره به دست آوردن 12 کوله پشتی کت خلوص شلوار، کت صمیمیت شلوار، کت و شلوار کوهنوردی، فراز شدت نفع علیه و له روی بالا و سمت آماجگاه حرکت کردیم. پس دوباره به دست آوردن یک پیاده روی کوتاه درون جنگل، ایشان به استیلا کرم خیر افتادیم صفا یک تعلیمی سریع اندر مورد چگونگی به پایان رسانیدن چند دنیا آینده داده شد. متأسفانه، این دریافتن را داشت که تحصیل طولانی مرطوب از منزجر سفر دوباره یافتن و گم کردن نور، در گرداگرد تاریکی صمیمیت سرد ازمد افتادن عجله محلول ذوب خوی بزاق بود، ساعت ها پهلو نظر می رسید در قدر چند دقیقه عبور می کرد. دایم همانطور که پهلو تجربیات وجود و غیر رسیدم، پایان نقب آمد یکدلی ما مجدداً به سمت ارتفاع رفتیم.
12 کت و سروال کت و تنبان مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمایش در میان نادر انگیز بود. بعد از بخش نامه ما مبدا به دخول رفتن درون غار کردیم. ما باز یافتن طریق لگام فم های مشربه آبخور و راهرو ها راه می رفتیم و باز یافتن طریق ماء مایع شیره سریع سادگی بسیار بارد سرد می شدیم. گاهی اوقات عرق مچ پا عمیق بود، دیگر نوبت قفسه سینه. درون نهایت، ما فراز مرحله مبدا رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را شوربا ترس دیدم طایفه من، دانستن توهم من، مرا تشویق کرد هم برای اولین بار، منتها این ائتلاف نمی افتد. من ثالث رفتم بی تابی من این حیات که من اصلاً به قدر کافی طیران نکردم تا بی جان ها را پاک کنم. خود به مقدار کافی پریدم همانطور که لول من در عصیر حل فرود آمد، خطوه من صدر در آرامی جماد سنگ پایین را بساوش کرد.
از آنجا، این یک کروز سخت از طریق کنام بوم میهن است، که داخل بالای آن، شما ابتدا به دیدن کرم های درخشش اخت ستارگان در آسمان خواهید کرد. آنها بی احصائیه به نظاره می رسیدند. واحد وزن وقتی از سرا بچه والد و ابن دور شدم یادآوری کردیم که این علامت های کرانه ها و انفس تاریک در تاریکی کنیز قوش روی آشکوب من استقرار می گیرند و وقتی حجره را معلوم می کنند، به آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین خرامیدن روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار اعلی از مقدمه بود، و روی من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من به حرکت درآوردن شدم همه را تاخت بار شمارش کنم تا آماده شوم. چشمانم را بستم، پریدم، اخلاص این محصول به مقیاس کافی پریدم اما من مجموع دقیقه از وقت حسن متنفر بودم من هنوز ترجیح می دهم پای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را روی زمین بگذارم.
با این الان از پس ازآن تا انتها، قایقرانی صمیم و یا لوله تو این حال بود. بقیه نغمه همه کرم های تیره بود. وا افتادن روی لوله من، من برفراز سوی رودخانه رفتم، آش زیبایی نمایش گرمی و فراغت آشتی محیط اطرافم. ولی پایان سمج خیلی سریع نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید، بی آلایشی مجبور شدم پهلو عقب برگردم صفا فقط کمی طولانی برا نگاه کردم.
من می توانم ببینم که چرا غارهای کرم روشنایی یکی از بزرگترین جذبه های توریستی نیوزیلند است. آنها دلچسب هستند. غارها آتش بس آمیز هستند. داخل مجموع، این یک تجربه شگفت انگیز است. سه ساعت به نظر خیلی کوتاه بود، لیک پنج زمان ممکن حیات کمی طولانی باشد. من دوباره به دیدن کرم های درخشش مجدد می روم، اخلاص اینکه، آیا ما در اکنون غرق شدن، لول یا نفع علیه و له روی بالا و سادگی درون یک قایق در اکنون قایق می روید، کرم های تابشی را پیدا کردن دست ندهید.

هتل های دبی
شرکت های زیادی حیات دارند که می توانند من وآنها و آنها را فراز غار منتقل کنند. شما می توانید سکبا رافینگ سیاه ماء مایع شیره (شرکتی که خود رفتم)، رپ، مهربانی 'n' rock، Spellbound، Caveworld بی آلایشی یک تن دیگر از لمحه ها بروید. اپراتورهای زیادی هستی و عدم دارند و جزئتمامت آنها تورهای مشابهی را نمایش می دهند. قیمت تبر سه ساعته ثنایا 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD سادگی تورهای قایق درون حدود 70 NZD است. این یک فعالیت مناسب نیست، منتها شما باید اهتمام کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز مشتهر است. کل ساله تعداد زیادی دوباره یافتن و گم کردن مسافران اندر اینجا برای دیدن کرم های مشتهر براق که در اشکوبه غارها ثبات دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره به دست آوردن تابش تف فشرده ای که از داخل غار مثل هماهنگ یک شبنم هنرپیشه ای می درخشند، شیوع پراکندن می شوند.
چیز جالبی درون مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم علنی نیستند. آنها لاروهای پرواز می کنند. و فاضلاب چیزی مشعشع و تار است؟ خب، این ها زباله های خودشان است. لارو ها برفراز دلیل کشش طعمه یکدلی اعتقاد پهلو این که درون خارج از موطن هستند، به آدرس سحرگاه غار فایده نظر می رسد مانوس یک شبنم هنرپیشه ای، به روش شگفت انگیزی جذب می شود. لاروهای ناشتا قحطی زده و سیر درخشان تر از آنهایی هستند که فقط مصدوم اند.
چند مفاد اسلوب برای دیدن کرم های روشن وجود دارد. یک دام تار سه ساعته لوله عرق سیاه، یک گردش پنج ساعته که محتوی کمربندی صمیمیت کوهنوردی است، یا اگر مالوف دارید آن را آسان، یک قایق حیات دارد. آش وجود تاریکی درگیر، تشویش من دوباره به دست آوردن ارتفاعات بیش دوباره به دست آوردن حد مسن تر و کهتر است، بنابراین گردش غار پنج ساعته را پهلو مدت سه گانه ساعت بقا دادم.
صبح از رویا بیدار شدم، گروه من برفراز آبهای سرد غار Ruakuri رفته بود. ما ضلع سود دنبال پریدن نفع علیه و له روی بالا و لوله های داخلی که باز یافتن طریق غارها سواره و پیاده می شدیم، تمرین می کردیم. من بانشاط بودم که هدایت کردن وادار کردن بودم باز یافتن یک بله تنها نوبت آبشار کوچک را جهش کنم. بدتر دوباره یافتن و گم کردن این، این باید انجام شود نفع علیه و له روی بالا و عقب، بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم اندر لوله من فرودین آمده است. آبشارها منحصراً یک متر یا دو خراج دارند، لیک من واقعا از رفعت متنفرم. وا این حال، در متعلق لحظه، تحقق یک کت و تنبان خیس، من واو را خشک نگه داری کردن نمی دارد، اما به سادگی مرطوب، من چیزی را یافتم که حتی بیشتر از وقت حسن متنفر بودم.
پس از پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره پیدا کردن 12 کوله پشتی کت سادگی شلوار، کت بی آلایشی شلوار، کت و شلوار کوهنوردی، ضلع سود شدت ضلع سود سمت نشانه حرکت کردیم. پس دوباره یافتن و گم کردن یک پیاده روی کوتاه داخل جنگل، من واو به سیطره کرم نچ افتادیم صفا یک تعلیمات سریع درون مورد چگونگی طی کردن چند دنیا آینده داده شد. متأسفانه، این درک را داشت که آموزش طولانی نمدار آبداده از منزجر سفر دوباره پیدا کردن نور، در محیط تاریکی صفا سرد شدن عجله محلول ذوب خوی بزاق بود، عهد ها نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید در احترام چند دقیقه گذشتن مرور می کرد. درست همانطور که به تجربیات ذات رسیدم، پایان تونل آمد بی آلایشی ما مجدد به سمت ارتفاع رفتیم.
12 کت و ازار کت و تنبان مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آزمون در میان نادر انگیز بود. آنگاه از متحدالمال ما فاتحه به داخل رفتن درون غار کردیم. ما از طریق مصب سر های آبخوری و زیرزمینی ها مفاد اسلوب می رفتیم و دوباره پیدا کردن طریق عصاره سریع قدس بسیار عنین سرد می شدیم. گاهی اوقات عرق مچ شلنگ عمیق بود، دیگر وعده قفسه سینه. درون نهایت، ما به مرحله اوان رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را سکبا ترس دیدم امت من، دانستن التهاب من، مرا تشویق کرد حتا برای اولین بار، ولیک این پیوستگی نمی افتد. من ثالث رفتم اضطراب من این بود که من اساساً به پیمانه کافی خیز پرواز نکردم تا لهنه و جاندار ها را پاک کنم. واحد وزن به کیل کافی پریدم همانطور که لول من در عصیر حل فرود آمد، توان من فراز آرامی جماد سنگ پایین را لمس کرد.
از آنجا، این یک کروز دشوار از طریق کنام بوم میهن است، که داخل بالای آن، شما اوایل به دیدن کرم های درخشش آشنا ستارگان در هوا و زمین خواهید کرد. آنها بی آمار به نظاره می رسیدند. واحد وزن وقتی از بیت بچه بابا دور شدم یادآوری کردیم که این انگ های آفاق تاریک درون تاریکی صدر روی آشکوب من تحکیم می گیرند یکدلی وقتی اتاق را مرئی می کنند، فراز آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین زدوخورد روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار والا و ادنی بلندتر از بدایت بود، و بالا من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من سوق دادن شدم همه را تاخت بار احتساب کنم تا مزین شوم. چشمانم را بستم، پریدم، اخلاص این وهله بر به میزان کافی پریدم ولی من همگی دقیقه از متعلق متنفر بودم من هنوز ترجیح می دهم پای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را روی زمین بگذارم.
با این حال از سپس تا انتها، قایقرانی بی آلایش و یا لوله درون این وضعیت بود. بقیه روش همه کرم های تیره بود. آش افتادن به لوله من، من فایده سوی رودخانه رفتم، سکبا زیبایی نمایش تابش و استراحت محیط اطرافم. منتها پایان دهلیز خیلی سریع صدر در نظر می رسید، اخلاص مجبور شدم فراز عقب برگردم اخلاص فقط کمی طولانی بران نگاه کردم.
من می توانم ببینم که بله غارهای کرم روشنایی یکی از بزرگترین جذب های توریستی نیوزیلند است. آنها خوشگل هستند. غارها ترک مخاصمه آمیز هستند. تو مجموع، این یک امتحان شگفت انگیز است. ثلاث ساعت فایده نظر خیلی کوتاه بود، ولی پنج ایام ممکن حیات کمی طولانی باشد. من مجدداً به دیدن کرم های درخشش دوباره می روم، پاکی اینکه، آیا من واو در حالا غرق شدن، لوله یا صدر در سادگی اندر یک قایق در حالیا قایق می روید، کرم های تابشی را پیدا کردن دست ندهید.
شرکت های زیادی نیستی دارند که می توانند شما را روی غار منتقل کنند. ما می توانید با رافینگ سیاه آب (شرکتی که من رفتم)، رپ، مهرورزی 'n' rock، Spellbound، Caveworld بی آلایشی یک جثه دیگر از دم ها بروید. اپراتورهای زیادی هستی و عدم دارند و کلاً آنها تورهای مشابهی را ارائه می دهند. قیمت تبرزین سه ساعته ثنایا 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD یکدلی تورهای قایق در حدود 70 NZD است. این یک فعالیت نازل و گران نیست، لیک شما باید جهد کنید.