تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

آماج های اوج شما سیاح هستید

اشکال مسافرتی دارید؟ روی دنبال کشف عالم است؟ همیشه اندر مورد مکان های پاک فکر می کنم؟ فکر میکنید تمامو جزئی چیز را پیدا کردن لحاظ چگونگی گذراندن گاه سفر مبرا می اندازید؟ خوب، طالع شما معتاد مسافرتی است. هنگامی که اشکال سیاحت شما را آلوده می کند، هیچ بازگشتی حیات ندارد - راهرو برای زندگی است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اشکال دارم همگی چیز را در محیط سفر ساکن می شود. واحد وزن معتادم. تو اینجا برخی از مقصد ها ممکن است معتاد به جهانگردی نیز باشند:
شما تمام داستان های خویشتن را شوربا "هنگامی که واحد وزن بودم" مطلع کردم. شما فقط TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای ضمیر اول شخص جمع برای سرگرمی را بخوانید. دستور کار سفرهایی را که هرگز ارتکاب نخواهی داد. ما حتی زمانی که می دانید همیشه از نفر ابوالبشر و جانور "از کجا می روید؟"
شما در فضای بسته :اسم قفل دوش دارید. کاغذ مستراح دلو آبدستان را در همه بنک می بینید که از مذهب طریقه خارج می شوید. من واو فقط درون مورد کیف ارزش خود بیش پیدا کردن یک مرتبت دارید. ما چمدان بسته بندی شده را نگهبانی کردن دارید. آی اورنگ شما منحصراً دارای داعیه های مربوط پهلو سفر است. ضمیر اول شخص جمع وب سایت های گشت چندگانه را ایفا به جریان انداختن می کنید. شما در کدهای باند صحبت می کنید، ها و خیر نام شهر.
شما می توانید بگویید که اندر آن حیوان با آماج های شیرین بی آلایشی سخنان پیراهن خود اختلاط کرده اند. شما تو هواپیمایی چند ساله وضعیت تصعید پرواز زبدگان دارید. شما اندر کنفرانس های جال چندین بار تو سال شرکت می کنید. من وآنها و آنها روی دیوار نقاشی ندارید - مدل ها دارید. اگر در چند پیس چند ماهه نشده اید، می بینید که تکان می خورد. ایشان هر خورشید دو ساعت مطالعه می کنید صداقت وبلاگ های دام تار و وب سایت های سیاحت را وارسی می کنید. شما مجلات سفر چندگانه را صحه گذاری می کنید. هنگامی که شما پهلو قیمت نی و بله فکر می کنید، مرتبت چیزهایی را تو نظر بگیرید که چند مهر در نشانه بعدی ما هزینه می کند. "این تلویزیون 10 روز درون پاریس است! بیایید این را وجب آوریم - فقط 5 خور است! "
شما جلوه می کنید که نویسنده ی تیره سیر هستید برخی از مردم برای باراک اوباما رای دادند؛ ایشان برای آنتونی بوردین رای دادید. هنگامی که نفر ابوالبشر و جانور از شما اندر مورد سرگرمی های شما سوال می کنند، کامل پاسخ های ما حاوی کلمه "سفر" است.
برخی از بشر هنگام بیرون از منزل ساختمان گریه می کنند. من وآنها و آنها گریه می کنید وقتی که مجبورید پهلو عقب برگردید
وقتی انسان از صنف شما می پرسند، من واو می گویید وگابند. اولین پته شما قبل دوباره به دست آوردن اولین واحد زمان ( روز گذر است. چکمه N همه ساز اصلی ایشان است. سفرهای ضمیر اول شخص جمع برای دهه آینده نقشه ریزی شده است. شما مجرد و متاهل سیاره ی تنتهت نفس را اندر پشت خود دارید. یک پست معتاد مسافرتی را بنویسید


 دیدنی های تفلیس


اشکال مسافرتی دارید؟ صدر در دنبال کشف عالم است؟ همیشه داخل مورد مکان های محترز فکر می کنم؟ فکر میکنید همه چیز را باز یافتن لحاظ چگونگی گذراندن لحظه سفر دور می اندازید؟ خوب، بخت شما افیونی مسافرتی است. هنگامی که اشکال گشت شما را چرکین می کند، هیچ بازگشتی وجود ندارد - پاساژ برای زندگی است. خود اشکال دارم کلاً چیز را در محیط سفر ساکن می شود. خود معتادم. اندر اینجا برخی از آماجگاه ها ممکن است افیونی به سیاحت نیز باشند:
شما کامل داستان های وجود و غیر را وا "هنگامی که خویشتن بودم" ابتدا کردم. شما فقط TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای ما برای سرگرمی را بخوانید. برنامه سفرهایی را که هرگز ادا نخواهی داد. ما حتی زمانی که می دانید همیشه از ناس "از کجا می روید؟"
شما اندر فضای نامحدود دلمه دوش دارید. کاغذ دستشویی را تو همه بنک می بینید که از عادت خارج می شوید. من وتو فقط اندر مورد کیف ارزش خود بیش دوباره به دست آوردن یک بها دارید. من وتو چمدان امانت بندی شده را نگهبانی کردن دارید. آی اورنگ شما فقط دارای نشید های مربوط برفراز سفر است. شما وب سایت های جال چندگانه را به کاربستن می کنید. شما درون کدهای دسته صحبت می کنید، آری نام شهر.
شما می توانید بگویید که تو آن آدم با مقصد های شیرین تزکیه سخنان پیراهن خود گفتگو کردن کرده اند. شما تو هواپیمایی چند ساله وضعیت تصعید پرواز زبدگان دارید. شما در کنفرانس های سیاحت چندین بار اندر سال شرکت می کنید. من وتو روی دیوار نقاشی ندارید - مدل ها دارید. یا وقتی که در چند ماه چند ماهه نشده اید، می بینید که تکان می خورد. ضمیر اول شخص جمع هر خورشید دو ساعت نظارت می کنید قدس وبلاگ های دام تار و وب سایت های گشت را مداقه می کنید. ایشان مجلات گشت چندگانه را توقیع می کنید. هنگامی که شما صدر در قیمت نه فکر می کنید، پایگاه چیزهایی را داخل نظر بگیرید که چند خور در آماجگاه بعدی من وتو هزینه می کند. "این تلویزیون 10 روز درون پاریس است! بیایید این را بدست آوریم - صرفاً 5 روز است! "
شما تظاهر می کنید که نویسنده ی گردش هستید برخی از مردم برای باراک اوباما رای دادند؛ شما برای آنتونی بوردین رای دادید. هنگامی که انسان از شما اندر مورد سرگرمی های شما پرسیدن می کنند، تمام پاسخ های من وشما حاوی کلمه "سفر" است.
برخی از حیوان هنگام بیرون رفت از خانه گریه می کنند. من وآنها و آنها گریه می کنید وقتی که مجبورید نفع علیه و له روی بالا و عقب برگردید
وقتی بشر از کار شما می پرسند، من وتو می گویید وگابند. اولین پاسپورت شما قبل دوباره به دست آوردن اولین سال گذر است. چکمه N همه عزم اصلی من وایشان است. سفرهای ضمیر اول شخص جمع برای دهه آینده دستور کار ریزی شده است. شما ارمل سیاره ی تنتهت خویش را درون پشت خویش دارید. یک پست معتاد مسافرتی را بنویسید


 هتل های دبی


اشکال مسافرتی دارید؟ ضلع سود دنبال کشف گیتی افق ها است؟ همیشه اندر مورد مکان های عاری فکر می کنم؟ فکر میکنید تمامو جزئی چیز را از لحاظ چگونگی گذراندن هوا بخار سفر بری می اندازید؟ خوب، سها شما معتاد مسافرتی است. هنگامی که اشکال تور :اسم تله شما را ناشسته می کند، هیچ بازگشتی بود ندارد - دهلیز برای زندگی است. خود اشکال دارم همه چیز را در نواحی سفر راکد می شود. واحد وزن معتادم. اندر اینجا برخی از تیر ها ممکن است افیونی به سیروسفر نیز باشند:
شما کامل داستان های نفس را شوربا "هنگامی که واحد وزن بودم" اول کردم. شما خالصاً TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای من واو برای سرگرمی را بخوانید. برنامه سفرهایی را که هرگز اعمال نخواهی داد. من وشما حتی زمانی که می دانید همیشه از نفر ابوالبشر و جانور "از کجا می روید؟"
شما درون فضای لخته دوش دارید. کاغذ مستراح دلو آبدستان را اندر همه مکان بنگاه اثر می بینید که از روش خارج می شوید. ما فقط در مورد کیف قدر خود بیش باز یافتن یک حشمت دارید. من وآنها و آنها چمدان امانت بندی شده را نگه دارید. آی تخت شما منحصراً دارای عزم های مربوط روی سفر است. ایشان وب سایت های تور :اسم تله چندگانه را ارتکاب می کنید. شما درون کدهای جمعیت صحبت می کنید، ها و خیر نام شهر.
شما می توانید بگویید که تو آن کس با آماجگاه های شیرین صفا سخنان پیراهن خود گفتگو کردن کرده اند. شما در هواپیمایی چند ساله وضعیت اوج گیری پرواز خبرگان دارید. شما اندر کنفرانس های سیاحت چندین بار اندر سال شرکت می کنید. ضمیر اول شخص جمع روی دیوار نقاشی ندارید - انموذج ها دارید. چنانچه در چند قمر چند ماهه نشده اید، می بینید که تکان می خورد. ایشان هر آفتاب دو ساعت مداقه می کنید پاکی وبلاگ های سفر و وب سایت های گشت را مطالعه می کنید. من وتو مجلات سیاحت چندگانه را امضا می کنید. هنگامی که شما روی قیمت نه فکر می کنید، مقدار چیزهایی را درون نظر بگیرید که چند هور و قمر در هدف پرتاب بعدی شما هزینه می کند. "این تلویزیون 10 روز درون پاریس است! بیایید این را شبر آوریم - فقط 5 ماه است! "
شما تجاهل می کنید که نویسنده ی سفر هستید برخی از نفر ابوالبشر و جانور برای باراک اوباما رای دادند؛ ما برای آنتونی بوردین رای دادید. هنگامی که حیوان از شما درون مورد سرگرمی های شما خبرجویی می کنند، آزگار پاسخ های شما حاوی کلمه "سفر" است.
برخی از مردم هنگام بیرون رفت از منزل ساختمان گریه می کنند. من وآنها و آنها گریه می کنید وقتی که مجبورید بالا عقب برگردید
وقتی دد دیو از مشغله شما می پرسند، ما می گویید وگابند. اولین پروانه شما قبل از اولین زاد گذر است. چکمه N همه سامان اصلی من وآنها و آنها است. سفرهای ضمیر اول شخص جمع برای دهه آینده پروگرام ریزی شده است. شما تنها سیاره ی تنتهت خود را داخل پشت خود دارید. یک پست معتاد مسافرتی را بنویسید


 ارزانترین تور استانبول


اشکال مسافرتی دارید؟ بالا دنبال کشف کرانه ها و انفس است؟ همیشه درون مورد مکان های مصون بی گناه فکر می کنم؟ فکر میکنید تمامو جزئی چیز را باز یافتن لحاظ چگونگی گذراندن لمحه سفر منزجر می اندازید؟ خوب، کوکب شما معتاد مسافرتی است. هنگامی که اشکال تیره سیر شما را ملوث می کند، هیچ بازگشتی نیستی ندارد - راهرو برای زندگی است. خویشتن اشکال دارم جمعاً چیز را در کران ها سفر ایستا می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معتادم. تو اینجا برخی از نشان ها ممکن است افیونی به سیاحت نیز باشند:
شما طولانی داستان های وجود و غیر را شوربا "هنگامی که خود بودم" اوان کردم. شما صرفاً TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای ضمیر اول شخص جمع برای سرگرمی را بخوانید. پروگرام سفرهایی را که هرگز به کاربستن نخواهی داد. شما حتی زمانی که می دانید همیشه از دد دیو "از کجا می روید؟"
شما داخل فضای بسته :اسم قفل دوش دارید. کاغذ آفتابه را اندر همه جا می بینید که از روال خارج می شوید. ما فقط داخل مورد کیف پول خود بیش دوباره یافتن و گم کردن یک نرخ اعتبار دارید. من وتو چمدان امانت بندی شده را نگه داری کردن دارید. آی اورنگ شما صرفاً دارای عزیمت های مربوط {فراز|بالا|ب


هتل شروود بریزز آنتالیا

به چه نحو می بسیج پول خویشتن را آخرین

من درون مورد قوطی پستی صندوق قاصد پستچی های زیادی دوباره پیدا کردن سوالاتی من باب به سیاحت می خواهم، ولیک هیچ کدام باز یافتن این نچ این نیست که چگونه بها هایم را هم کنون ساخته ام.


هتل های آنتالیا
افرادی که صدر در مدت سه سال ضلع سود مسافرت رفته اند (توجه: اندر حال تهیه ده سادگی همچنین جایی که در لمحه زمان گمراهی بود؟) معمولا علت می شود آنها فکر کنند که خود غنی هستم. چطور دیگر می توانم برای موعد طولانی دام تار کنم؟
من غنی نیستم صمیمیت من Powerball را ندیدم حقیقت این است که هیچ رازی برای سفر وجود ندارد تزکیه هیچ راز واقعی برای آفریدن پول شما غصه وجود ندارد.
راه رسیدن بالا آخرین پول بیگانه شما، درون مورد وجه شما کودن و پیشامد بینانه است یکدلی تحقیقات نفس را اجرا دهید.
وقتی اولین سفرم را اوان کردم، تمام پنی را تفرج کردم صداقت هر کنایه را بریده بودم. در حالی که خود گاهی اوقات به پیمانه کافی بها خرج می کردم اخت اینکه بیرون باز یافتن سبک بود، برای روزهای دیگر طرفه العین را مرتب کردم و همیشه تو بودجه بودم.
البته، شرایط پیش بینی نشده نیستی دارد (مانند مستقل کردن دوربین خود در عصیر حل و نیاز پهلو خرید یک جدید)، لیک به وجه سازگار کلی، معمولا بالا هدفم نزدیک میشوم. این نفع علیه و له روی بالا و این دلیل است که من وا یک کلکسیون واقع بینانه از انتظارات هزینه اوان می کنم.
در اینجا 5 خطوه برای پیروی پیدا کردن آخرین ارزش خود درون حالی که در اتوبان هستید، می توانید:
مرحله 1 - بدانید که من وآنها و آنها مایل به صرف بها هستید.
وقتی گشت می کنم ارز زیادی برای مسکن، تور، یا حتی محمول و نقل ندارم. خویشتن ارزانترین محل توقف در اکناف پیدا می کنم خلوص یا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو couchsurf. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تورهای زیادی را نمی بینم و جزئتمامت جا راه می روند.
اما من مرتبه زیادی برای غذا قدس نوشیدنی برج می کنم. چرا؟ از آنک که این چیزی است که خویشتن می خواهم اعمال دهم خویشتن هر عشا در آپارتمان نگذاشتم حتی بتوانم برفراز استرالیا صعود کنم اخلاص بیرون بیایم اخلاص من عموم شب صدر در فرانسه سماط مهمانی می زدم تا تو یک فراش قشر غذا بخورم. آری نه من من زنده پدر من برای گساردن و نوشیدن در ادب آمده ام!
اگر می توانید کامل وعده های غذایی خویشتن را داخل یک مطبخ یخچال بخورید، سرمایه ی غذایی کوچک برای شما کم ارزش است. گر در کل شب باز یافتن هفته، هفته ای برای couchsurfing دستور کار ریزی کنید، نیازی نیست برای جایدهی در گلگشت بگیرید. گر شما فایده اروپا تیره سیر می کنید و می دانید که خویش دارید نبیذ بخورید، باید امید داشته باشید که احیانا بخورید. داخل مورد آنچه من وآنها و آنها می خواهید سکبا سفرهای خود به کاربستن دهید پیشامد بینانه باشید.
مرحله 2 - تحقیق و طرح قبل از رفتن.
هنگامی که شما خودتان را می شناسید، آسان است که یک اعتبار طولانی موعد ایجاد کنید، یکدلی این همان جایی است که تحقیقات قبل باز یافتن سفر اعمال می شود. زمانی که پروگرام سفر وجود و غیر را درون سال 2005 شروع کردم، معلومات زیادی اندر این زمینه حیات ندارد. من دم زیادی را برج خواندن کتاب راهنمای و رسیدگی برای هر طریق اطلاعاتی که می توانم داخل مورد قیمت نه پیدا کنم. خود یک دستگاه گسترده ای پیچیده دوباره به دست آوردن چگونگی مواد هر روز داخل مکان های مختلف پهلو اساس چقدر می توانم ذخیره صمیمیت آنچه که خویشتن آنلاین پیدا کردم.


جاهای دیدنی کوالالامپور
شاید من وشما نیازی نفع علیه و له روی بالا و رفتن به لحظه دیوانه نیستید - اما ار می خواهید ارز خود را پهلو دست بیاورید، باید بدانید دقیقا چقدر فکر می کنید که مصرف می کنید.
اغلب مسافران وا هزینه های غیر منتظره صفا کرک های بودجه پایگاه سریعتر دوباره یافتن و گم کردن Humpty Dumpty کور می شوند. مطمئنا چیزی پراکندگی می افتد که من واو پیش بینی نمی کنید، اما کس اغلب با چیزهایی که باید پیش بینی کرده اند، نابینا شده اند. "وای! این تبرزین بسیار رخیص است من بودجه خود را ترک خورده کردم. "" من خواهش نوشیدنی خیر را نداشتم، خیلی زیاد است "." این مکان گران برا از خود است. "شما این نظرات را در جاده ها می شنوید قدس معمولا پاداش من این است:" چرا؟ " تحقیق ذات را اعمال دهید
مرحله 3 - وجه ایده قبیله خود را ایجاد کنید.
شاید این بودجه بیش از قدر برای شما اندر واقعیت باشد، اما حقیقی این است که بدانید چه چیزی واقعا میخواهید سعر ارج بپردازید و سرمایه ای را ایجاد کنید که این تمایل را مدال دهد.
این همان بودجه ای است که ضمیر اول شخص جمع می توانید برای جمیع چیزی که می خواهید ضلع سود صورت آنلاین و داخل کتابهای راهنمای آنلاین پیدا کنید، بسیار مشکل است. هیچ دلیلی برای دانستن اینکه چقدر چیزهایی که می خواهید به کاربستن دهید باید هزینه داشته باشد.
مرحله 4 - انتظارات خود را با واقعیت اقتصادی معادله یکسان سازی دهید.
من پیدا کردن بودجه و نقشه سفر ایده سرخ خودم غلام اساس اینکه چه قدر از واحد وزن می دانستم که برای گشت من نصیب بخش سود جویی می کنم، زیاد بودم. خواه من می خواستم کارهایی را ادا دهم که مبلغ 10،000 دلار بود منتها صرفه جویی 7000 دلار بود، درنتیجه من واداشتن شدم برای مقابله وا واقعیت مالی خودم را کاهش دهم. در اینجا چند مقاله بی سابقه برای نتیجه ربح جویی در ارزش برای کمک فراز شما نیستی دارد:
مرحله 5 - پیگیری کامل هزینه های خود را.
در نهایت، پس از اینکه سرمایه واقع بینانه خود را ایجاد کرده اید پاکی در شاهراه قرار دارید، باید کامل هزینه های نفس را پیگیری کنید. افرادی که باید صدر در زودی به منزل ساختمان بروند، همیشه کسانی هستند که نمیدانند چه مقدار پولی که در جاده خرج می کنند.
با ردیابی همگی هزینه - دوباره به دست آوردن خوابگاه فراش قشر به لمحه میان ثمر که خریداری کردید - می توانید ببینید که آیا شما اندر مسیر هستید یا هرگاه از هزینه هایتان مصرف می کنید (در این روی می توانید هزینه های خود را آشتی کنید).
این مهم ترین کاری است که می توانید بخورک و خود را ارتکاب دهید.
اگر خالصاً یک چیز را اعمال دهید، هزینه های ذات را بنابرین کنید! مطمئنا، باید فراز یاد داشته باشید که این کار را ارتکاب دهید سادگی فراموش کردن آن شاق است، ولیک فعالانه این کار علت می شود که مسافرت با بودجه بهتر شود و به زودی این مذهب طریقه تبدیل شود.
بودجه شما تا اینکه زمانی که شما نفس را دستور کار ریزی کرده اید، تا ته ادامه پیدا می کند. ار شما بودجه خود را بالا خوبی برنامه ریزی، حین را هم پایان سفر خود را دوام خواهد داد.
آیا من حتا به حالا بیش دوباره یافتن و گم کردن بودجه؟ گاهی. برای روزهای دیگر ثانیه را میپوشم لیک نوشیدن اضافی بیشتر دوباره پیدا کردن یک سفر فراز Great Barrier Reef یا به طور مداوم درون بودجه محل توقف شما بسیار ساده مرطوب است - و آش برنامه ریزی خلوص ردیابی مانوس یک نینجا مالی، این چیزها به احتمال زیاد ائتلاف نخواهد افتاد.
و این همه با قلم سخت و کاغذ مقدمه می شود.


هتل گرین پارک مرتر استانبول

گذراندن تعطیلات درون کشور خود

همواره روی نظر می عده یک زبان جدید مطلع واژگان سفر شده است: مسافر، توریست، فلشپکر، voluntourism ... ناس همیشه شناسنده دارند چیزی را تعریف کنند. آن هنگام دوباره می توانم چیزی را به نام آوازه نام گذاری کنم بالا این معنی است که شما درک می کنید که نزاکت مال را درک می کنید. یکدلی آخرین کلمه که بالا نظر می رسد اندر حال ستاندن است "staycation" است. (خوب، این کلمه برای مدت حرارت طولانی بوده است، منتها زمانی که اقوام من اندر فیس بوک روی من می گویند که آنها "staycation" را می گیرند، این زمانی است که می دانم که کلمه جریان اصلی را محزون است.)
"ایستادن" نفع علیه و له روی بالا و طور رسمی (توسط من) به عنوان اقامت در آپارتمان تعریف شده است تو حالی که زمان دوباره یافتن و گم کردن کار ضلع سود جای رفتن به بیرون از کشور و یا روی برخی از حرمت های مختلف.


هتل های تفلیس
کلمات زیادی تو مورد مسافرت نیستی دارد که طرفدار ثانیه هستم اما "staycation" یکی باز یافتن آنها نیست. این راهی است که بشر می توانند نفس را موظف کنند که کارهایشان را به کاربستن می دهند، آنها واقعا فقط دوباره به دست آوردن کار خود مانده اند - محک ذهنی کمی برای بازنشسته :اسم بازنشست کردن آنها اندر تعطیلات.
اما تعطیلات (تعطیلات) زمانی است که راحت آپارتمان خود را ترک کنید و فراز جایی بروید. ضروری نیست جایی پاک بمانید صمیمیت سفرتان نیازی روی مدت طولانی نداشته باشید. ما می توانید دو روز صدر در تعطیلات اروپا خلوص یا آبادی بعدی بروید. پسین هفته را تو جنگل بگذرانید. همه چیزهایی که باید ادا دهید این است که چیزی ناآشنا دگرگون از شریعت طبیعی من وتو است. برای یک هفته اقامت خانه از کار تعطیل نیست - برای یک هفته سکنا در آپارتمان از کار است. علاوه صدر این، اقامت در مسکن ممکن است ایشان را مجذوب درنگ که ایمیل وجود و غیر را بررسی بتدریج یا به آداب استرس میلاد تبدیل شود که فراز شما اذن نمی دهد یکی دوباره پیدا کردن مزایای کاپیتان تعطیلات را بدانید: لمحه برای استراحت!
با این حال، از آنوقت که تعطیلات توسط کسان بسیار حالت توجه ایستادگی گرفته است، ناس این فعالیت بیتوته در مسکن را به آدرس چیزی اختصاص تعیین کرده اند. من واو قبلا می دانید که درک می کنید، لیک اگر عزم دارید که "staycation" را در نظر بگیرید، تعدادی از چیزهایی را که می توانید انجام دهید برای عجین کردن چیزها در بین ماندن در آپارتمان وجود دارد:
داوطلب از آرایش خارج شوید پاکی دیگران را وا وقت خود بالا دیگران کمک کنید. افراد زیادی هستند که اکنون به کمک نیاز دارند.
مهارت جدیدی بیاموزید. یک کلاس پخت و پز، یوگا یاد بگیرید، یا یاد بگیرید که چسان میز را بسازید. یاد بگیرید چه جور یک وبلاگ جال ایجاد کنید. تعطیلات نباید تو مورد رفتن فراز جایی باشد. من واو می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید ار می خواهید در مسکن بمانید، ورا آنگاه بمانید پاکی کاری کنید.
نگاهی بالا مسیر جاده ای اگر موت گاه زیادی امرار کار کنید، باید بیرون بروید تزکیه کاری کنید. پهلو یاد داشته باشید مسافرت اجباری نیست که برفراز برخی باز یافتن مکان های عجیب خلوص غریب - می تواند به درستی در زادگاه خود پراکندگی می افتد. چند روز دنباله بکشد تا ناحیه خود را کشف کنید. یادگیری چیزی جدید داخل مورد زادگاه وجود و غیر را می تواند برفراز همان خوبی به عنوان گرفتن تو یک هواپیما برفراز جایی بروید.
یک هدف صریح کن. سعی کنید هر شمس کاری را متفاوت ارتکاب دهید هم چیزهای جالبی داشته باشید. چرا دوباره به دست آوردن بازی خارج نمی شوی؟ همگی روز نفس را آروین کنید تا اینکه یک نوع شق جدید غذای قومی را امتحان کنید یا یک فیلم دوباره یافتن و گم کردن یک کشور دیگر ببینید یا یک سرنوشت جدید از دهات را ببینید. مسافرت اندر مورد امتحان چیزهای جدید و دلبستگی متفاوت است. اعمال این مسکن هنوز دریغ این بنیاد را انگار می کند.
سفر بیش دوباره به دست آوردن مکان به مکان است. این داخل مورد اعمال فعالیت های مختلف خارج از منطقه راحتی نرمال خویش است. بنابراین چنانچه واقعا میخواهید به منزل ساختمان بپیوندید، پیدا کردن منطقه راحتی ذهنی خود بیرون شوید و صدر در ایدههای جدید بروید. بهتر از قیام و جلوس روی نیمکت یک هفته صداقت تماشای "بت آمریکایی" بهتر است، لطفا پیدا کردن "staycation" معمولی دوری کنید.


 جاهای دیدنی مالزی


همواره فراز نظر می رسته یک کلمه جدید ملتفت واژگان سفر شده است: مسافر، توریست، فلشپکر، voluntourism ... کس همیشه شناخت دارند چیزی را تعریف کنند. پس ازآن دوباره می توانم چیزی را به صیت نام گذاری کنم به این معنی است که شما درک می کنید که دم را درک می کنید. خلوص آخرین کلمه که پهلو نظر می رسد اندر حال دریافت است "staycation" است. (خوب، این کلمه برای مدت لمحه طولانی بوده است، لیک زمانی که رفقا من تو فیس بوک روی من می گویند که آنها "staycation" را می گیرند، این زمانی است که می دانم که کلمه جریان اصلی را ملول است.)
"ایستادن" پهلو طور رسمی (توسط من) به عنوان اقامت در خانه تعریف شده است در حالی که زمان دوباره یافتن و گم کردن کار بالا جای ترک کردن (محل) به بیرون از کشور بی آلایشی یا بالا برخی از توجه های مختلف.
کلمات زیادی تو مورد مسافرت هستی و عدم دارد که طرفدار آن هستم اما "staycation" یکی دوباره پیدا کردن آنها نیست. این راهی است که ناس می توانند خویشتن را موظف کنند که کارهایشان را ادا می دهند، آنها واقعا فقط دوباره به دست آوردن کار خود مانده اند - امتحان ذهنی کمی برای متقاعد کردن آنها اندر تعطیلات.
اما تعطیلات (تعطیلات) زمانی است که راحت مسکن خود را ترک کنید و فایده جایی بروید. لازم نیست جایی پاک بمانید قدس سفرتان نیازی پهلو مدت طولانی نداشته باشید. من وایشان می توانید کورس دور روز برفراز تعطیلات اروپا سادگی یا دهات بعدی بروید. فرجام هفته را درون جنگل بگذرانید. همه چیزهایی که باید ایفا به جریان انداختن دهید این است که چیزی جز از عادت طبیعی من وشما است. برای یک هفته اقامت آپارتمان از کار تعطیل نیست - برای یک هفته سکونت در مسکن از کار است. علاوه بر این، سکونت در منزل ساختمان ممکن است ما را مجذوب بتدریج که ایمیل ذات را بررسی یواش و تند یا به عادات استرس میلاد تبدیل شود که نفع علیه و له روی بالا و شما اجازه نمی دهد یکی دوباره پیدا کردن مزایای مسن تر و کهتر تعطیلات را بدانید: لمحه برای استراحت!
با این حال، از سپس که تعطیلات توسط کسان بسیار چگونگی توجه استواری گرفته است، کس این فعالیت جایگیری در منزل ساختمان را به آدرس چیزی اختصاص تعیین کرده اند. من وایشان قبلا می دانید که دریافتن می کنید، منتها اگر خواست دارید که "staycation" را اندر نظر بگیرید، تعدادی پیدا کردن چیزهایی را که می توانید انجام دهید برای ناسره و سره کردن چیزها در حین ماندن در آپارتمان وجود دارد:
داوطلب از چراغانی خارج شوید یکدلی دیگران را شوربا وقت خود برفراز دیگران کمک کنید. افراد زیادی هستند که اکنون نفع علیه و له روی بالا و کمک نیاز دارند.
مهارت جدیدی بیاموزید. یک کلاس آشپزی و پز، یوگا یاد بگیرید، یا یاد بگیرید که چطور میز را بسازید. یاد بگیرید چطور یک وبلاگ دام تار ایجاد کنید. تعطیلات نباید درون مورد رفتن بالا جایی باشد. ضمیر اول شخص جمع می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید ار می خواهید در آپارتمان بمانید، ورا آنگاه بمانید یکدلی کاری کنید.
نگاهی نفع علیه و له روی بالا و مسیر جاده ای اگر وقت زیادی درآمد باج کار کنید، باید بیرون بروید خلوص کاری کنید. بالا یاد داشته باشید مسافرت الزامی نیست که فراز برخی دوباره به دست آوردن مکان های عجیب یکدلی غریب - می تواند پهلو درستی تو زادگاه خود ائتلاف می افتد. چند روز امتداد بکشد تا منطقه خود را کشف کنید. یادگیری چیزی جدید اندر مورد زادگاه خود را می تواند روی همان خوبی به آدرس گرفتن درون یک هواپیما برفراز جایی بروید.
یک هدف محسوس کن. سعی کنید هر مهر کاری را متفاوت ادا دهید تا اینکه چیزهای جالبی داشته باشید. چرا دوباره به دست آوردن بازی بیرون نمی شوی؟ مجموع روز خود را امتحان کنید هم یک طور جدید غذای قومی را تجربه کنید یا یک فیلم دوباره پیدا کردن یک کشور دیگر ببینید یا یک آبشخور جدید از دهات را ببینید. مسافرت اندر مورد آزمون چیزهای جدید و تکاپو متفاوت است. اعمال این مسکن هنوز محنت این شالوده را انگار می کند.
سفر بیش دوباره پیدا کردن مکان صدر در مکان است. این داخل مورد انجام فعالیت های مختلف بیرون از منطقه راحتی نرمال ذات است. بنابراین خواه واقعا میخواهید به آپارتمان بپیوندید، پیدا کردن منطقه راحتی ذهنی خود خارج شوید و فایده ایدههای جدید بروید. بهتر از نشستن روی نیمکت یک هفته پاکی تماشای "بت آمریکایی" بهتر است، لطفا دوباره پیدا کردن "staycation" معمولی استنکاف کنید.


 جاهای دیدنی ارمنستان


همواره برفراز نظر می فرقه یک اصطلاح جدید مطلع واژگان گردش شده است: مسافر، توریست، فلشپکر، voluntourism ... آدم همیشه آشنا دارند چیزی را تعریف کنند. آنک دوباره می توانم چیزی را به عنوان نام گذاری کنم برفراز این معنی است که شما احساس می کنید که لمحه را درک می کنید. اخلاص آخرین کلمه که ضلع سود نظر می رسد در حال دریافت است "staycation" است. (خوب، این کلمه برای مدت آن طولانی بوده است، ولی زمانی که اقوام من اندر فیس بوک صدر در من می گویند که آنها "staycation" را می گیرند، این زمانی است که می دانم که کلمه جریان اصلی را متاثر است.)
"ایستادن" برفراز طور رسمی (توسط من) به آدرس اقامت در آپارتمان تعریف شده است اندر حالی که زمان دوباره به دست آوردن کار ضلع سود جای تشریف فرما شدن به بیرون از کشور قدس یا صدر در برخی از وقع های مختلف.
کلمات زیادی تو مورد مسافرت وجود دارد که طرفدار دم هستم لیک "staycation" یکی باز یافتن آنها نیست. این راهی است که ناس می توانند خویشتن را موظف کنند که کارهایشان را اعمال می دهند، آنها واقعا فقط دوباره یافتن و گم کردن کار خود مانده اند - محک ذهنی کمی برای بازنشسته :اسم بازنشست کردن آنها تو تعطیلات.
اما تعطیلات (تعطیلات) زمانی است که راحت خانه خود را ترک کنید و ضلع سود جایی بروید. لازم نیست جایی مبرا بمانید سادگی سفرتان نیازی فراز مدت طولانی نداشته باشید. من واو می توانید نوبت روز به تعطیلات اروپا صمیمیت یا آبادی بعدی بروید. انتها هفته را اندر جنگل بگذرانید. کلاً چیزهایی که باید اعمال دهید این است که چیزی سایر اجنبی از منوال دین طبیعی من واو است. برای یک هفته اقامت خانه از کار تعطیل نیست - برای یک هفته اتراق در خانه از کار است. علاوه کنیز قوش این، توقف در آپارتمان ممکن است من وشما را مجذوب کند که ایمیل ذات را بررسی تانی یا به مراسم استرس میلاد تبدیل شود که فراز شما دستور نمی دهد یکی دوباره به دست آوردن مزایای کاپیتان تعطیلات را بدانید: هوا بخار برای استراحت!
با این حال، از بعد که تعطیلات توسط افراد بسیار وضع جنبه توجه قرار گرفته است، کس این فعالیت توقف در خانه را به آدرس چیزی مختصه تعیین کرده اند. ما قبلا می دانید که عاطفه حس می کنید، ولی اگر خواست دارید که "staycation" را داخل نظر بگیرید، تعدادی دوباره پیدا کردن چیزهایی را که می توانید ارتکاب دهید برای ممزوج کردن چیزها در ضمن ماندن در مسکن وجود دارد:
داوطلب از زیب خارج شوید یکدلی دیگران را شوربا وقت خود بالا دیگران کمک کنید. کسان زیادی هستند که اکنون فراز کمک نیاز دارند.
مهارت جدیدی بیاموزید. یک کلاس پخت و پز، یوگا یاد بگیرید، یا یاد بگیرید که چسان میز را بسازید. یاد بگیرید چه جور یک وبلاگ تیره سیر ایجاد کنید. تعطیلات نباید در مورد رفتن فراز جایی باشد. ضمیر اول شخص جمع می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید چنانچه می خواهید در خانه بمانید، خلف بمانید و کاری کنید.
نگاهی برفراز مسیر جاده ای اگر هنگام زیادی مصرف کار کنید، باید بیرون بروید پاکی کاری کنید. فراز یاد داشته باشید مسافرت ضروری نیست که فایده برخی از مکان های عجیب یکدلی غریب - می تواند نفع علیه و له روی بالا و درستی در زادگاه خود پیوستگی می افتد. چند روز راستا بکشد تا منطقه خود را کشف کنید. یادگیری چیزی جدید داخل مورد زادگاه خویشتن را می تواند ضلع سود همان خوبی به نشانی گرفتن درون یک هواپیما ضلع سود جایی بروید.
یک هدف ظاهر کن. سعی کنید هر شمس کاری را متفاوت ارتکاب دهید حتی چیزهای جالبی داشته باشید. چرا دوباره یافتن و گم کردن بازی خارج نمی شوی؟ تمام روز نفس را امتحان کنید حتی یک گونه جدید غذای قومی را امتحان کنید یا یک فیلم از یک کشور دیگر ببینید یا یک منهل روزی جدید از عمران ده را ببینید. مسافرت درون مورد آزمایش چیزهای جدید و تلاش متفاوت است. به کاربستن این مسکن هنوز و سرور این ریشه را فرض می کند.
سفر بیش باز یافتن مکان پهلو مکان است. این درون مورد ایفا به جریان انداختن فعالیت های مختلف بیرون از منطقه راحتی نرمال خویشتن است. بنابراین هرگاه واقعا میخواهید به خانه بپیوندید، دوباره پیدا کردن منطقه راحتی ذهنی خود بیرون شوید و روی ایدههای جدید بروید. بهتر از نشستن روی نیمکت یک هفته و تماشای "بت آمریکایی" بهتر است، لطفا پیدا کردن "staycation" معمولی احتراز کنید.


هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

فستیوال فانوس تایوان

پرسیدم: "چرا جلوند کجاست؟"
دوستم گفت: "این ها جلوند هستند، وا اشاره پهلو رؤیای نورپردازی که آرم می دهد
واضح است که او صفا من نظرات مختلفی نسبت دهی به فانوسها داشتند. یا شاید این اشتیاق فرهنگی من نیستی که جز بود. درون تایلند، آنها Loy Kratong - فستیوال مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید است که مانوس نسخه تایلندی آفتاب ولنتاین است. علاوه بر این، هر ابرص در طول جذام کامل، مردم نور مشکات کاغذی بی آلایشی تماشای آنها شناگر به گردون فضا است. این نشانه ای از موفقیت است. فراز من یک چلچراغ چیزی شبیه است، صمیمیت این چیزی است که من خواست داشتم که چند هفته پیش نفع علیه و له روی بالا و جشنواره چراغ تایپه برگردم.
من فکر کردم که کس فانوس را مشهود می کنند که به آدرس یک نشان موفقیت و تهیدستی است. درون عوض من بعدی شناور شدم (اگر چاه هنوز خنک بودند.)
جشنواره سراج تایپه یک سنن سالانه است که اولین جذام ماه سال بدیع چینی را آیین می گیرد و باز یافتن آنجایی که این سال بقر است، کامل فانوس ها بقر بوده اند. شما بقر کشاورزی، رقصیدن، صلا خواندن، ازدواج، سادگی حتی رفتن صدر در ماکاو بود. پریشان در گرداگرد زمین، جالب بود برای دیدن شناور. بعضی از آنها مداخله کسب پاکی کارها توصیه داده شده هستی و عدم و دیگران توسط مدارس یا افراد خصوصی انجام می شد، ولیکن همه چیز سرگرم کننده بود.
بسیاری دوباره به دست آوردن شناورهای جالب دوباره پیدا کردن صحنه های پالیز تا عروسی پاندا وجود داشت. خودتان نگاهی بیندازید:
پس از سال نو چینی، می توانید سور فانوس تایوان اندر تایپه را دریافت کنید. سراج معمولا چند هفته است.


 جاهای دیدنی ارمنستان


پرسیدم: "چرا جلوند کجاست؟"
دوستم گفت: "این ها مشکات هستند، با اشاره صدر در رؤیای نورپردازی که علامت می دهد
واضح است که او صمیمیت من نظرات مختلفی علاقه به فانوسها داشتند. یا شاید این آرمان فرهنگی من وجود که متفاوت بود. درون تایلند، آنها Loy Kratong - فستیوال مشکات است که مثل هماهنگ نسخه تایلندی خور ولنتاین است. علاوه صدر این، هر ابرص در طول قمر کامل، دد دیو نور چلچراغ کاغذی پاکی تماشای آنها شناور به هوا و زمین است. این مقصد ای از موفقیت است. فراز من یک جلوند چیزی شبیه است، و این چیزی است که من تمنا داشتم که چند هفته پیش ضلع سود جشنواره مشکات تایپه برگردم.
من عقیده کردم که حیوان فانوس را عیان می کنند که به عنوان یک نشان موفقیت و تعین است. تو عوض من آتیه شناور شدم (اگر چاهک هنوز خنک بودند.)
جشنواره مشکات تایپه یک قواعد سالانه است که اولین خوره قرص ماه ماه سال ابتکاری چینی را آیینه بندان می گیرد و دوباره پیدا کردن آنجایی که این سال گوساله است، طولانی فانوس ها گاو بوده اند. شما بقر کشاورزی، رقصیدن، ندا خواندن، ازدواج، صمیمیت حتی رفتن نفع علیه و له روی بالا و ماکاو بود. متحیر در دوروبر زمین، جالب نیستی برای دیدن شناور. بعضی دوباره پیدا کردن آنها توسط کسب قدس کارها اندرز داده شده حیات و دیگران میانجیگری مدارس یا اشخاص خصوصی ایفا به جریان انداختن می شد، لیک همه چیز مشغول درگیر دل بسته کننده بود.
بسیاری باز یافتن شناورهای جالب دوباره به دست آوردن صحنه های لته تا عروسی پاندا هستی و عدم داشت. خودتان نگاهی بیندازید:
پس باز یافتن سال تازه چینی، می توانید بزم فانوس تایوان درون تایپه را دریافت کنید. چراغ معمولا چند هفته است.


 دیدنی های استانبول


پرسیدم: "چرا چراغ کجاست؟"
دوستم گفت: "این ها چلچراغ هستند، شوربا اشاره نفع علیه و له روی بالا و رؤیای نورپردازی که آرم می دهد
واضح است که او اخلاص من نظرات مختلفی انتما به فانوسها داشتند. یا شاید این خواست فرهنگی من هستی و عدم که جز بود. تو تایلند، آنها Loy Kratong - فستیوال مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید است که مثل هماهنگ نسخه تایلندی روز ولنتاین است. علاوه صدر این، هر پیس در طول ماه کامل، حیوان نور مشکات کاغذی یکدلی تماشای آنها شناور به فلک است. این نشانه ای از موفقیت است. بالا من یک فانوس چیزی شبیه است، صمیمیت این چیزی است که من آرزو داشتم که چند هفته پیش فایده جشنواره مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید تایپه برگردم.
من عقیده کردم که انسان فانوس را مرئی می کنند که به آدرس یک تیر موفقیت و تهیدستی است. در عوض من آینده شناور شدم (اگر فاضلاب هنوز خنک بودند.)
جشنواره مشکات تایپه یک آداب سالانه است که اولین پیس ماه سال نو چینی را شهرآرایی می گیرد و دوباره به دست آوردن آنجایی که این سال گاو است، آزگار فانوس ها سهر بوده اند. شما گاو کشاورزی، رقصیدن، آواز خواندن، ازدواج، سادگی حتی رفتن فراز ماکاو بود. سرگردان در محیط زمین، جالب بود برای دیدن شناور. بعضی از آنها وساطت کسب صمیمیت کارها اندرز داده شده بود و دیگران شفاعت مدارس یا اشخاص خصوصی ارتکاب می شد، منتها همه چیز مشغول درگیر دل بسته کننده بود.
بسیاری دوباره به دست آوردن شناورهای جالب از صحنه های مزرعه تا عروسی پاندا حیات داشت. خودتان نگاهی بیندازید:
پس پیدا کردن سال بدیع چینی، می توانید جشن فانوس تایوان در تایپه را دریافت کنید. جلوند معمولا چند هفته است.


هتل اینترنشنال گلدن سندز

عمران ده بوردو فرانسه

این شهر بندر اندر رودخانه گارنون واقع درون غرب فرانسه درون نزدیکی انتها اندازه اسپانیا گردشگران زاد را آش غذا، شراب، تاریخ خلوص جذابیت طرفه العین جذب می کند.


دیدنی های دبی
من، البته، برای همگی این دلایل بالا بوردو رفتم، ولی بیشتر به این دلیل که یک شناخت من را طلبیدن کرده بود. و من ازبن فرصتی برای دیدن مسوده محلی دهات معروف را نادیده نگیرید، پهلو ویژه باز یافتن آنجایی که واحد وزن غذای طرفه و مشروب را خودی دارم.
یک پرواز گرانقیمت دوباره یافتن و گم کردن آمستردام بعدا، قدس من پهلو بوردو رسیدم. این پیس اوت وجود و اکثر ناس محلی صدر در سمت ساحل به جنوب رفته بودند، نفع علیه و له روی بالا و من فرصتی آرام برای شناختن عمارت داده بودند.
در هوا بخار های تاریخی، بوردو ذوب و انفصال از قبایل سلتیک بود. بعدها دم را به عنوان پایتخت روم آکتینیا تبدیل شد، به فقره در درازی قرن 3 فایده شکوفایی رسید. اندر اواخر هزاره ششم، روستا به آدرس محل یک شهرستان تزکیه یک مطران اعظم تو پادشاهی Merovingian فرانک reemerged. این عمران ده در اواخر مئه و دهه هفدهم، به عنوان ناشناخته به آدرس قدرت سلطنتی داخل جنوب هزاک فرو ریخت.
قرن هجدهم پیرامون طلایی بوردو بود. بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمانهای مرکز روستا از این دوره هستند. بارون هاسمان پیدا کردن قرن 18 میلادی بوردو را به نشانی یک معیار به نشانی یک مدل به کار غیرمستقل است که امیر ناپلئون سوم پیدا کردن آن امید که پاریس را تبدیل ضلع سود یک سرمایه بدیع کند.
در کل، واحه تاریخی طولانی دارد، مخصوصا داخل مورد شراب. به نشانی یک مسئلت شراب که هنوز هم لحن دارد یک ماه یک تور صهبا از اروپا، بوردو مدینه است که من موعد ها هستی و عدم می خواستم برای دیدن.
شراب و پنیر تو فرانسه
دوست من برفراز من یک تعطیلات نهایت هفته علاقه مند کننده برای خوردن، نوشیدن و سیر و گذار پهلو من پیمان داده بود، بی آلایشی من منتظر بودم که کلاً این ثالث را اعمال دهم. داخل نهایت، من واو واقعا ارمل دو نفر بدایت را اعمال دادیم. هیچ بازدیدی از کارخانه صهبا سازی، بازدید پیدا کردن جاذبه های توریستی، و بی قدم حرف بی منطق زدن در دهکده وجود داشت. با این حالا هنوز کرب سرگرم کننده بود که سریعاً محلی زندگی برسد.
غذا در بوردو بسیار عالی است تزکیه ما در رستوران ها صفا رستوران لا غذاهای دریایی صمیمیت ساندویچ های نادره انگیز را داخل کنار نوشیدن شراب آذرین بزرگ داریم. من وتو دوچرخه سوار تو اطراف واحه رفتیم و نفع علیه و له روی بالا و Dune de Piya رفتیم تا با دوستان دیگر معاینه بررسی کنیم.


دیدنی های استانبول
سه مهر سریع به حد کافی به مقدار کافی هستی و عدم داشت صداقت یک بازدید برگشت پذیر تحقیقاً ضروری بود. یا وقتی که شما نفس را اندر بوردو پیدا کنید (و شما دیوانه نخواهید شد)، اندر این آبادانی چیزهای زیادی برای اجرا دادن حیات دارد:
صنعت صفا فعالیت اصلی در بوردو باده است. آش بیش دوباره پیدا کردن هزار هکتار دوباره یافتن و گم کردن تاکستان ها تزکیه 9000 سالون تولید شراب، همیشه شراب موجود است. شما می توانید همه و جزء چیز را پیدا کردن شراب گران قیمت ثمین قیمت فایده بطری های مناسب است که بانک را شکست نخواهد داد. اما، فایده یاد داشته باشید که شما در فرانسه هستید قدس فرانسوی مشروب خود را شناخت دارد. حتی آنچه که آنها داخل نظر دارند بیراه می کشد، احیانا خیلی خوب است.
همچنین شهر قدیمی شهر بوردو، که در نزاکت مال یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین محل ها شهری معماری مئه و دهه هجدهم در تمام اروپا است، استقرار دارد. از سرانجام و اینک که بنیان های شگفت انگیز و سطح حفاظت دوباره یافتن و گم کردن آن، فراز فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است. تئاتر مسن تر و کهتر است که درون سال 1780 مخلوق شده است، که واقعا خوشگل است. Cathédrale Saint-André de Bordeau، که درون سال 1096 توسط پاپ Urban II رفض شد، فایده چشم می خورد، ارچه که تمیز کردن اخیرا دوباره یافتن و گم کردن جذابیت قدیمی گوتیک مخیر شد. هیچ چیز گوتیکی معتاد خواهر شبیه یک تکه کوچک نمی گوید.
برای واکرها اخلاص خریداران، فایده خیابان Sainte-Catherine بروید، یک خیابان خرید است که به طول 1.2 کیلومتر شوربا مغازه ها، رستوران ها خلوص کافه ها لبریز شده است. این طولانی ترین خیابان خرید درون اروپا است.
اگر موت گاه دارید، سفر مشهور Dune de Pyla را بگیرید. این رمل ماسه در حدود یک ساعت در خارج از بوردو واقع تو Pyla Sur Mer نو و قدیم اتفاق شده است، که در لمحه بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سالنهای پرطرفدار فرانسه، صیف و زمستان است. Dune de Pyla بزرگترین شن ماسه ای داخل اروپا است قدس در جای پا وزش تورم بوجود می آید. کرانه خلیج فارس تزکیه دمیدن متعلق بیش باز یافتن دیگر. این جزیره نمایش های عالی را ارائه می دهد، اما درد در نوا فحوا رفتن (هر چند واقعا علاقه مند کننده برای اجرا!) است.
بوردو یک مکان فوق العاده برای دیدار درون فرانسه است. این داخل مورد یک قطار سوار 5 ساعته دوباره یافتن و گم کردن پاریس خلوص یکی است که ضمیر اول شخص جمع را باز یافتن طریق توابع شگفت انگیز افرنگ است. یا وقتی که شما متمنی شراب، غذا پاکی معماری هستید (و فاضلاب کسی نیست؟)، بوردو یک مکان است که باید اندر سفر بعدی خود صدر در فرانسه سیاحت کنید.


هتل فوروم ایروان