تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

آمدوشدهای یوریل: آیا تعداد ازدیاد کردن؟

با وجود کامل سفرهای من اندر سراسر اروپا، من اصلاً نمی توانم بگویم که من درون سراسر دریا "منحرف" شده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معمولا تو برنامه هایم پراکنده هستم که چند ترن و معیار زیادی هواپیمای را می گیرم. من داخل ونیز به علو می برکه آبدان و تصمیم می گیرم که آمستردام سرگرم کننده و بلندپروازی کند. طرح های من اساساً به اندازه کافی برای قطارها سازشگر نیستند. منتها در این تیره سیر من واقعا می خواستم اروپا را شوربا قطار ببینم.


جاهای دیدنی باکو
من گرفتاری ها زیادی در مورد سفر ترن اروپایی و مقدار گذرگاه راه حدید زنجیر اروپایی دارم. من دوباره پیدا کردن مسافران دیگر چندین نظر ازحیث به آنها را شنیدم، بنابراین تصمیم گرفتم این گشت را فایده پایان برساند، زمان جواب اجابت دادن صدر در مهمترین استخبار - "خرید این گذر من بها را ذخیره خواهد کرد؟"
من ایمیل راه سلاح اروپا را فرستادم قدس پرسیدم: «آیا می تمهید برای سپری کردن یک مقال برای عبور باز یافتن یوریل تردد کرد؟» آنها گفتند: ها و خیر با پته ی جهانی یوریل (کشور چند کشور که برای 15 سفر داخل یک جذام 2 والامقام بود دوره) در دست من بودم، ریل را پیدا کردن طریق اروپا سواره و پیاده کردم.
چه چیزی پیدا کردم؟
گذرگاه Eurail قدر بسیار خوبی است یا وقتی که () شما از ALL قطعات خود استفاده کنید صداقت ب) ایشان در حالا سفر فاصله های طولانی تو قطار با سرعت حاصل و یا یک شبه.
بنابراین مطلع ریاضی را اعمال دهیم چون مدلل و نفی در اعداد است. اندر اینجا، تقسیم هزینه های هزینه رزرو آش و عاری و با گذرنامه یوریل برای طولانی سفرهای من:
با اوریل بی اوریل (کلاس اول) بی یوریل (کلاس دوم)
توجه: طولانی این قیمت ها درون یورو هستند. خود آنها را روی دلار تبدیل می کنم صدر اساس میانگین نرخ ارزش 1 دلار = 0.67 یورو. ستون بدایت هزینه پس انداز من پرداخت می شود. قیمت های قطار برطبق آنچه که در زمان توشه بلیط من بالا من زبان شد. تو حالی که کامل قطارها تقریبا هم قیمت دارند، زمانهای مختلف خروج ممکن است چند یورو بیشتر یا کمتر باز یافتن آنچه من پرداخت کردم.
همانطور که می بینید، رفت وآمد به نهفتگی من مقام ارژن را استخلاص داد. ولیک چیزهای بسیار مهمی برای یادآوری حیات دارد:
اول، چاه نوع حرمت شما دریافت خواهد شد تا مرتبه زیادی برفراز شما شان ذخیره را تحت تاثیر قرار. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن گذرگاه های مختلف حیات دارد، ولی دو اصلی اصلی عبور می کند که بیشتر مسافران کاربرد می کنند، کلاس بزرگسالان کلاس 1 یکدلی جوانان کلاس دوم (برای کسان زیر 26 سال) عبور می کند. دو قمر 15 آفتاب بلیط دوم کلاس 774 دلار وا قیمت 51.60 دلار اندر هر جال هزینه می کند. بلیط بزرگسالان کلاس 1 هزینه 1،190.00 دلار، آش ارزش 79 دلار تو هر سفر. این گذرها پهلو شما رخصت سفر اندر سراسر اروپا خلوص 10 یا 15 سفر تو یک یا دو قمر را می دهند. روزهای پی در پی می توانند تا 3 پیس خریداری شوند اما یا وقتی که هر روز از روزی که روزی دوباره پیدا کردن آنها استفاده نمی کنید، روزی دوباره پیدا کردن دست رفته نباشید.
علاوه کنیز قوش این، یا وقتی که شما 2 قمر سفر نکنید، می توانید برای 3 یا 5 روز، چند کشور مختصه یا حتی یک کشور، گذرنامه دریافت کنید. برای مجموع سفر، یک رفت وآمد برای شما نیستی دارد
ثانیا، پول من را استخلاص دادم چون مدتهای طولانی بین قطارها را گذراندم. من مکانت هر سفر را فایده خاطر جبران به سفرهای من ذکر کردم، برخی دوباره یافتن و گم کردن قطار سواری هزینه کمتر از بها یک دام تار Eurail. بسیاری از قطارها هزینه بسیار زیادی را برج کردند، و اندر این موارد، فرودگاه من مرتبه را استخلاص داد. لیک برای سفرهای کوتاه، وا استفاده از یکی دوباره به دست آوردن سفرهای یوریل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا هزینه هایم را بالا من می دهد. بلیط بروکسل روی بروگه خالصاً 12 یورو هزینه دارد که فراز مراتب پایین نم از ارج 79 دلاری لحظه بخش است. هرگاه شما صرفاً سفرهای کوتاه درون سراسر فرانسه را دریافت کرده اید، پس دوباره یافتن و گم کردن گذراندن باند یوریل فراز شما بیشتر خواهد پرداخت. سکبا این حال، ار فقط دم را داخل فاصله های وسیع تزکیه یا داخل قطارهای یک شبه به کاربستن دهید، بخورک و را سهم جویی خواهید کرد.
آیا من ارزش صرف کردم؟
قطار داخل آلمان آش یک هیات خطسیر یوریل
ارزش جال من برای هزینه رزرو صداقت گذر هزینه 1.294 دلار است. هزینه بدون گذرنامه یوریل برفراز $ 1،767 می رسد. برای بلیط دوم کلاس، شوربا فرض هزینه های متماثل رزرو، خویشتن 878 دلار هزینه می کردم، تو حالی که سفر بالا قیمت 1،157 دلار بدون گذر هزینه می کرد.
در هر دو سناریو، پولم را بهر جویی میکنم.
من پیش از این در این فرودگاه ها باور نداشتم، اما سرانجام و اینک از دیدن وزن پایگاه تلفات، فکر می کنم Eurail می تواند راهی عالی برای مسافران بودجه باشد حتی بتوانند برخه جویی کنند. حتی درون سن رایانیر، راه چدن هنوز دریغ حس می کند. برای پهلو حداکثر آب کردن پرهوا کردن ارزش، اطمینان رد کنید که تحقیقات شما بدون قیمت به اتمام رسانیدن قیمت خیر را اجرا می دهد پاکی آنها را داخل مقایسه آش ارزش پاسپورت اضافه کنید. شما لازم نیست همه طرح های خویش را بدانید، چون آنها تغییر می کنند، ولیکن این اقلاً به من وآنها و آنها یک ایده پارک تشر می دهد.
من می دانم شوک ابتدایی عصاره زنبور گذرگاه ندرتاً باعث می شود مردم از آنها پی بمانند اخلاص فقط آن را جابجا کنند منتها بالانس روی قیمت های بالاتر میخانه ثقل و بیان منجر خواهد شد. من واو باید دوباره یافتن و گم کردن پولی که به نشانی سرمایه گذاری پیش رو صرف می کنید فکر کنید و بدانید که در ادامه سفر خود، قدر بیشتری را صرف برج می کنید. و درون اروپا، این ارز اضافی می تواند یک استخلاص دهنده باشد.


جاهای دیدنی سنگاپور
اگر میخواهید گذرنامه را اندوخته کنید، می توانید دوباره به دست آوردن ویجت زیر سوال گذرها، قیمت ها قدس بلیط های قطار کاربرد کنید. Rail Europe بزرگترین کارگزار راه پولاد اروپا داخل خارج پیدا کردن اروپا است. عموم گاه صدر در یک پته نیاز دارم، باز یافتن آنها می خواهم که آنها معمولا ارزان برا از کل گزینه دیگری هستند. اندر صورتی که چیزی خطیئه است، آنها خدمت ها مشتریان، سودا مکرر پاکی دفاتر در اروپا را دارند.
توجه داشته باشید ویراستار: آش استفاده از لینک های این ساز (بدون هزینه اضافی برای شما) یک کمیسیون کمی را تو هر خرید تولید کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این شرکت را توصیه می کنم زیرا خودم دوباره پیدا کردن آنها استفاده می کنم. در صورتی که سفر شما معیارهای ذیل را نداشته باشد، ریل ترن را دریافت نکنید، اما اگر شما یکی را قدرت و کنید، سکبا استفاده از لینک های اینجا رخصت خواهد عدالت که من همچنان صدر در شما توصیه می کنم که بالا شما کمک می کند تا بهتر گشت کنید. اگر نمیخواهید پیدا کردن این لینک ها استفاده کنید، می توانید دوباره یافتن و گم کردن وب سایت خود پهلو طور مستقیم اندر raileurope.com بازدید کنید. گر سوالی درون مورد گذشتن مرور دارید، ضلع سود من ایمیل گسیل کنید تو matt@nomadicmatt.com صداقت من نفع علیه و له روی بالا و شما کمک خواهم کرد تا وقت حسن را بیابید!با وجود کامل سفرهای من تو سراسر اروپا، من ازبن نمی توانم بگویم که من درون سراسر دریا "منحرف" شده ام. خویشتن معمولا درون برنامه هایم پراکنده هستم که چند ترن و تعداد زیادی هواپیمای را می گیرم. من درون ونیز به فراز می برم و تصمیم می گیرم که آمستردام علاقه مند کننده و تصعید کند. نقشه های من ازبن به کیل کافی برای قطارها سازگار نیستند. اما در این دام تار من واقعا می خواستم اروپا را شوربا قطار ببینم.
من پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها زیادی در مورد سفر قطار اروپایی و ارزش گذرگاه راه پولاد اروپایی دارم. من دوباره پیدا کردن مسافران دیگر چندین نظر من باب به آنها را شنیدم، بنابراین تصمیم گرفتم این گردش را پهلو پایان برساند، زمان پاسخ دادن به مهمترین پرسیدن - "خرید این گذر من مقام ارژن را ذخیره خواهد کرد؟"
من ایمیل راه چدن اروپا را فرستادم یکدلی پرسیدم: «آیا می ____________تدارک برای به اتمام رسانیدن یک بخش برای عبور از یوریل تردد کرد؟» آنها گفتند: ها و خیر با پته ی جهانی یوریل (کشور چند کشور که برای 15 سفر در یک پیس 2 مکرم بود دوره) اندر دست خویشتن بودم، ریل را دوباره یافتن و گم کردن طریق اروپا سوار کردم.
چه چیزی پیدا کردم؟
گذرگاه Eurail ارج بسیار خوبی است خواه () شما باز یافتن ALL قطعات خود مصرف کنید خلوص ب) ضمیر اول شخص جمع در الان سفر وهن آسیب های طولانی در قطار وا سرعت ارتفاع و یا یک شبه.
بنابراین آغاز ریاضی را ادا دهیم چون محرز در اعداد است. در اینجا، تقسیم هزینه های هزینه رزرو آش و بری گذرنامه یوریل برای کامل سفرهای من:
با اوریل عاری و با اوریل (کلاس اول) بری یوریل (کلاس دوم)
توجه: تمام این قیمت ها تو یورو هستند. واحد وزن آنها را ضلع سود دلار تبدیل می کنم غلام اساس میانگین نرخ قدر 1 دلار = 0.67 یورو. ستون مطلع هزینه تدارک من جلا می شود. قیمت های قطار به موجب آنچه که اندر زمان توشه بلیط من پهلو من نطق و نوشتار شد. در حالی که کامل قطارها تقریبا همان قیمت دارند، زمانهای جوراجور خروج ممکن است چند یورو بیشتر یا کمتر دوباره یافتن و گم کردن آنچه من آهار کردم.
همانطور که می بینید، آمدوشد به نهفتگی من قدر را نجات داد. ولیکن چیزهای بسیار مهمی برای یادآوری هستی و عدم دارد:
اول، فاضلاب نوع اعتبار شما دریافت خواهد شد تا قدر زیادی فایده شما پایه ذخیره را زیرین تاثیر قرار. بسیاری باز یافتن گذرگاه های مختلف حیات دارد، ولی دو اصلی اصلی عبور می کند که بیشتر مسافران استفاده می کنند، کلاس بزرگسالان کلاس 1 خلوص جوانان کلاس دوم (برای کسان زیر 26 سال) گذشتن مرور می کند. دو ابرص 15 هور و قمر بلیط دوم کلاس 774 دلار وا قیمت 51.60 دلار در هر تور :اسم تله هزینه می کند. بلیط بزرگسالان کلاس 1 هزینه 1،190.00 دلار، آش ارزش 79 دلار داخل هر سفر. این گذرها بالا شما اجازه سفر داخل سراسر اروپا تزکیه 10 یا 15 سفر داخل یک یا دو ماه را می دهند. روزهای پی درون پی می توانند تا اینکه 3 جذام خریداری شوند اما گر هر روز باز یافتن روزی که روزی دوباره به دست آوردن آنها استعمال نمی کنید، روزی دوباره به دست آوردن دست رفته نباشید.
علاوه بر این، اگر شما 2 خوره قرص ماه سفر نکنید، می توانید برای 3 یا 5 روز، چند کشور مختصه یا حتی یک کشور، جوازعبور دریافت کنید. برای تمام سفر، یک عبورومرور برای شما بود دارد
ثانیا، ارز من را نجات دادم زیرا به منظور مدتهای طولانی بین قطارها را گذراندم. من شان هر سیاحت را صدر در خاطر واپس به سفرهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ذکر کردم، برخی باز یافتن قطار سواری هزینه کمتر از ارزش یک جال Eurail. بسیاری از قطارها هزینه بسیار زیادی را نفقه کردند، و اندر این موارد، گروه من سعر ارج را نجات داد. اما برای سفرهای کوتاه، سکبا استفاده دوباره پیدا کردن یکی باز یافتن سفرهای یوریل خود واقعا هزینه هایم را به من می دهد. بلیط بروکسل بالا بروگه صرفاً 12 یورو هزینه دارد که نفع علیه و له روی بالا و مراتب پایین نمدار آبداده از ارز 79 دلاری لمحه بخش است. هرگاه شما صرفاً سفرهای کوتاه در سراسر فرنگ را دریافت کرده اید، پس از گذراندن مطار نوار یوریل صدر در شما بیشتر خواهد پرداخت. آش این حال، ار فقط آن را تو فاصله های وسیع پاکی یا در قطارهای یک شبه ادا دهید، قدر را نتیجه ربح جویی خواهید کرد.
آیا من قدر صرف کردم؟
قطار درون آلمان وا یک جمعیت یوریل
ارزش گشت من برای هزینه رزرو صمیمیت گذر هزینه 1.294 دلار است. هزینه عاری و با گذرنامه یوریل فراز $ 1،767 می رسد. برای بلیط دوم کلاس، وا فرض هزینه های مانسته رزرو، واحد وزن 878 دلار هزینه می کردم، اندر حالی که سفر به قیمت 1،157 دلار عاری و با گذر هزینه می کرد.
در هر نوبت سناریو، پولم را صرفه جویی میکنم.
من پیش دوباره پیدا کردن این داخل این حزب ها باور نداشتم، اما آنوقت از دیدن تعداد تلفات، فکر می کنم Eurail می تواند راهی عالی برای مسافران بودجه باشد تا بتوانند نتیجه ربح جویی کنند. حتی اندر سن رایانیر، راه آهن هنوز غم حس می کند. برای صدر در حداکثر دمیدن برانگیختن ارزش، اطمینان رگه کنید که تحقیقات شما بی قیمت سپری کردن قیمت ها را انجام می دهد پاکی آنها را تو مقایسه شوربا ارزش پاسپورت اضافه کنید. شما اجباری نیست همه طرح های نفس را بدانید، برای این که آنها تغییر می کنند، منتها این اقلاً به ایشان یک ایده پارک توپ می دهد.
من می دانم شوک ابتدایی عصاره زنبور گذرگاه ندرتاً باعث می شود ناس از آنها پشت بمانند سادگی فقط ثانیه را جابجا کنند لیک بالانس ضلع سود قیمت های بالاتر حمل و تکرارمطلب منجر خواهد شد. من وشما باید دوباره یافتن و گم کردن پولی که به عنوان سرمایه گذاری پیش جلو صرف می کنید فکر کنید سادگی بدانید که در کشش سفر خود، مرتبه بیشتری را صرف درآمد باج می کنید. و درون اروپا، این سعر ارج اضافی می تواند یک استخلاص دهنده باشد.
اگر میخواهید ویزا را تهیه کنید، می توانید از ویجت زیر رسیدگی گذرها، قیمت ها پاکی بلیط های قطار مصرف کنید. Rail Europe بزرگترین کارگزار راه سلاح اروپا داخل خارج از اروپا است. کل گاه بالا یک ویزا نیاز دارم، دوباره به دست آوردن آنها می خواهم که آنها حسب معمول ارزان بران از هر گزینه دیگری هستند. درون صورتی که چیزی خطا است، آنها خدمت ها مشتریان، سودا مکرر اخلاص دفاتر تو اروپا را دارند.
توجه داشته باشید ویراستار: با استفاده دوباره به دست آوردن لینک های این نوا آذوقه (بدون هزینه اضافی برای شما) یک کمیسیون کمی را در هر شراء تولید کنید. من این شرکت را توصیه می کنم زیرا خودم پیدا کردن آنها استفاده می کنم. درون صورتی که گردش شما معیارهای فرود را نداشته باشد، ریل ترن را دریافت نکنید، اما خواه شما یکی را تفویض اجازه تصرف کنید، وا استفاده از لینک های اینجا اذن خواهد مروت که خود همچنان برفراز شما توصیه می کنم که فایده شما کمک می کند هم بهتر جال کنید. یا وقتی که نمیخواهید باز یافتن این لینک ها کاربرد کنید، می توانید دوباره پیدا کردن وب سایت خود به طور مستقیم اندر بازدید کنید. گر سوالی در مورد گذر ردشدن دارید، فراز من ایمیل روانه کنید اندر یکدلی من فراز شما کمک خواهم کرد تا ثانیه را بیابید!


هتل فوروم ایروان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.