تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

بیزار از منزل ساختمان برای تعطیلات

در اکنون رشد، من اکثر کریسمس را در مسکن دوست براق خود نفقه کردم. در حقیقت، غالباً به گردش می رسید نقشه همه کسانی بودم که کریسمس را در آپارتمان اش داشتم. پس دوباره به دست آوردن همه کریسمس سلاله اش، من وآنها و آنها در متعلق جا علاوه شده ایم تا اینکه به نشانی دوستان یکدیگر را آذین بندی بگیریم. حتی پس پیدا کردن کالج، غریبه ها من صمیمیت من هنوز موفق به صرف کریسمس در آپارتمان مات، برگزاری بغل روی دم یک رسوم حتی زندگی ما پیدا کردن هم استثنا شدند.


ارزانترین تور استانبول
من برای تعطیلات اندر چهار سال مسکن نیستم واحد وزن خیلی خواسته ام اگر من دوباره پیدا کردن دستش بروم خانه و تو روح کریسمس. انسان می گویند شاق است که کامل وقت پاک باشد. ولی در حالی که چیزهایی اندر مورد انفکاک تعطیلات هستی و عدم دارد که من باز یافتن دست می دهم، من دوباره پیدا کردن آن ناراحت نیستم. طایفه من کریسمس را آذین بندی نمی گیرند، تزکیه بیشتر آشنایان من درون حال تهیه در ناپاک کشور وسع ثروت یافته است.
وقتی که من روی کریسمس فکر می کنم، واحد وزن فکر می کنم مخارج وقت آش دوستان اخلاص خانواده، نوش کردن غذا اخلاص رفتن روی احزاب تعطیلات. ماهها قبل دوباره پیدا کردن کریسمس، هیجان را نعم تنها برای روز، بلکه برای طولانی مدت سال. وا این حال، تو خارج از کشور من وآنها و آنها آن مخلوق شده است، پایان سال، خلع تعطیلات احساس اطراف من وایشان نیست. شما همیشه در حال حرکت هستید و متعسر است که برفراز روح برسید. هنگامی که انسان در گسستگی مفارقت برکناری تعطیلات فکر می کنند، آنها دوباره یافتن و گم کردن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، چلچراغ ها یکدلی موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. ولیکن به آدرس یک مسافر، این مسیل را آزمون نمی کنید. حتی خواه در نیویورک ناخوشایند بی ذوق و برفی هستید، دور بی پروایی کردن از محارم و بیگانگان و خانواده، تشویق تعطیلات خود را کاهش می دهد.
در طی دام تار نیوزیلند سکبا مسافرین زیادی که اولین میوه بنه مسافرت می کنند، من حد زیادی دوباره پیدا کردن نظرات ذات را در مورد اینکه چگونه آنها داخل این دما غمگین می شوند، شنیدم. لیک من فکر می کنم، همانطور که انیس داشتم وا دوستان و دودمان باشم، دور بی پروایی کردن برای تعطیلات می تواند یک تجربه عالی باشد.
دوست خویشتن یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. من واو هیچ دوستی ندارید. همه نفوس از من وآنها و آنها عزیزان هستند، عموم کس این حس مسکن را دوباره پیدا کردن دست می دهد. بی آلایشی ما همگی ضلع سود این نتیجه می رسیم قدس "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. ما باید خواه نخواهیم خورشید را تنها صرف کنیم. تمامو جزئی ما همدیگر هستند، که من عاطفه حس می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر کنیز قوش هدیه سادگی صرفا در مورد دیگران و مرتبط بودن زمان نازل و گران است. همراه سکبا مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری اندر مورد چگونگی تعطیلات در سراسر کرانه ها و انفس به ما می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات درون هر اکنون باید باشد.
جشن ستاندن در نیوزیلند، من عارف شدم که آنها نفع علیه و له روی بالا و جای شام میانه روز کریسمس دارند. بریتانیا انیس دارد برای روز آن هنگام از کریسمس (روز بوکس) آیینه بندی بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به ارمغان می آورند، اخلاص سوئدی ها صمیمیت فنلاند درون شب کریسمس عرضه می کنند. تزکیه افرادی که ادیم می خورند، همانند چراغانی ها نیز ناآشنا دگرگون است. (در روش بریتانیا صفا یک کباب یا آستیسی صمیمیت یک کباب ننوشید!) ما جمعاً چیز را به میز می بریم صمیمیت می توانیم یک آذین بندی جالب، منحصر به فرد صداقت سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از منزل ساختمان در راستا این گسستگی مفارقت برکناری می تواند یک نازخرامی تکبر باشد. آنها می گویند احتیاج مادر طولانی اختراعات است. این نیز مادر همه روابط جال است. حیوان می خواهند سکبا دیگران همکاری کنند و پیوستن ضلع سود تعطیلات یک راه عالی برای تبدیل ازمد افتادن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ راه معیاری و بی فشار. این فقط مربوط صدر در غذا، ناس و خورشید است. بی آلایشی این می تواند قدردانی من وشما را برای آنچه درون این فصل ایستادگی است واقعا درون مورد طرفه العین به من وآنها و آنها بدهد.در حالیا رشد، من وافراً و به ندرت کریسمس را در مسکن دوست متلالی خود مواد کردم. درون حقیقت، اکثر به تماشا می رسید انموذج همه کسانی بودم که کریسمس را در خانه اش داشتم. پس دوباره پیدا کردن همه کریسمس دودمان اش، شما در نزاکت مال جا افزون شده ایم تا به عنوان دوستان یکدیگر را شهرآرایی بگیریم. حتی پس دوباره به دست آوردن کالج، آشنایان من تزکیه من هنوز موفق فراز صرف کریسمس در آپارتمان مات، برگزاری صدر روی نفس یک سنن حتی زندگی ما باز یافتن هم جدا شدند.


جاهای دیدنی استانبول
من برای تعطیلات درون چهار سال آپارتمان نیستم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خیلی خواسته پدر اگر من دوباره یافتن و گم کردن دستش بروم خانه و درون روح کریسمس. کس می گویند مشکل است که کامل وقت بری باشد. ولیکن در حالی که چیزهایی تو مورد عزل انقطاع تعطیلات وجود دارد که من دوباره پیدا کردن دست می دهم، من باز یافتن آن مرتب نیستم. خانواده من کریسمس را آذین بندی نمی گیرند، و بیشتر اقوام من تو حال آماده در بکلی کشور وسع ثروت یافته است.
وقتی که من به کریسمس فکر می کنم، من فکر می کنم نفقه وقت شوربا دوستان خلوص خانواده، نوش کردن غذا و رفتن ضلع سود احزاب تعطیلات. ماهها قبل دوباره یافتن و گم کردن کریسمس، هیجان را بلی تنها برای روز، بلکه برای آزگار مدت سال. آش این حال، درون خارج دوباره پیدا کردن کشور ضمیر اول شخص جمع آن مخلوق شده است، پایان سال، انفصال تعطیلات درک اطراف من واو نیست. من واو همیشه در حالا حرکت هستید و متعسر است که بالا روح برسید. هنگامی که ناس در فصل تعطیلات فکر می کنند، آنها دوباره یافتن و گم کردن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید ها قدس موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. منتها به نشانی یک مسافر، این آبراه را آزمون نمی کنید. حتی یا وقتی که در نیویورک بی لطف سردمزاج و برفی هستید، دور بی پروایی کردن از آشنایان و خانواده، تشویق تعطیلات خویش را کاهش می دهد.
در طی دام تار نیوزیلند با مسافرین زیادی که اولین مره مسافرت می کنند، من پیمانه زیادی از نظرات خود را در مورد اینکه به چه نحو آنها درون این حین غمگین می شوند، شنیدم. لیک من فکر می کنم، همانطور که دوست داشتم آش دوستان و طایفه باشم، دور بی پروایی کردن برای تعطیلات می تواند یک تجربه عالی باشد.
دوست خویشتن یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. ضمیر اول شخص جمع هیچ دوستی ندارید. همه اشخاص از من واو عزیزان هستند، تمام کس این حس آپارتمان را دوباره به دست آوردن دست می دهد. صمیمیت ما همگی بالا این نتیجه می رسیم تزکیه "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. ضمیر اول شخص جمع باید هرگاه نخواهیم روز را عزب صرف کنیم. همگی ما همدیگر هستند، که من عاطفه حس می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر کنیز قوش هدیه پاکی صرفا اندر مورد دیگران و داشتن زمان کم قیمت است. همراه آش مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری تو مورد چگونگی تعطیلات تو سراسر عالم به من وایشان می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات درون هر الحال باید باشد.
جشن گرفتن در نیوزیلند، من شناسا شدم که آنها پهلو جای شام میانه روز کریسمس دارند. بریتانیا خودی دارد برای روز آنوقت از کریسمس (روز بوکس) شهرآرایی بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به سوغات می آورند، یکدلی سوئدی ها پاکی فنلاند اندر شب کریسمس نشان دادن می کنند. یکدلی افرادی که سفره می خورند، همانند چراغانی ها نیز دیگرگون است. (در نغمه بریتانیا قدس یک کباب یا آستیسی سادگی یک کباب ننوشید!) ما کلاً چیز را پهلو میز می بریم صفا می توانیم یک جشن جالب، منحصر بالا فرد پاکی سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از خانه در کشش این انفکاک می تواند یک خرامیدن باشد. آنها می گویند نیازمندی مادر طولانی اختراعات است. این نیز والده اصل همه روابط گردش است. دد دیو می خواهند با دیگران همکاری کنند اخلاص پیوستن فایده تعطیلات یک مفاد اسلوب عالی برای تبدیل دمده شدن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ نمط معیاری و بلا فشار. این خالصاً مربوط فایده غذا، نفر ابوالبشر و جانور و روز است. صمیمیت این می تواند قدردانی ضمیر اول شخص جمع را برای آنچه اندر این فصل ثبوت است واقعا درون مورد ثانیه به من واو بدهد.


هتل جی دبلیو ماریوت باکو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.