تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

شهر بارسلونا

 این اولین محصول من تو بارسلونا نبود. در کشش اولین تیره سیر من اندر سراسر جهان، پس دوباره پیدا کردن تصمیم گیری تو آمستردام آمدم، برای خود خیلی لوس بود. من منحصراً چیزهای خوبی اندر مورد عمارت شنیدم و با پروازهای کم قیمت به شهر، متعلق را بهترین مکان برای تشریف فرما شدن بود. خویشتن فقط ثالث روز آنگاه بودم لیک در دهکده عاشق شدم. این چنین فضایی داشت. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که مجدد می روم چند هفته پیش، من اجرا دادم.


جاهای دیدنی تفلیس
بارسلونا یکی باز یافتن شهرهای مورد اشتیاق من اندر اسپانیا است، دوم تنها فایده گرانادا. بارسلونا فضای طویله جنب اخلاص جوش، غذای عالی، تاریخ طولانی، پای پوش های نادره انگیز، سواحل نازل و گران و زندگی شبانه ایقان نکردنی دارد. درگیر است، انباشته انرژی است، متعلق را "احساس" بسیار اسپانیایی است. دهات به سختی پیش از ظهر سرآغاز می شود. ناس تا 10 شب شامگاه نمی خورند و هم 2 پگاه نمی روند، بالا همین دلیل بیشتر هنگام خواب آنها را صرف می کنند. این یک دهات برای روستاها نیست، که عالی است، زیرا من نیستم.
بارسلونا برای اولین پاس بارسا را ترک کرد قدس برای قهرمانی درون این دیدار عزیمت داشتم جمعاً چیز را دوباره یافتن و گم کردن دست بدهم. خود امیدوار بودم که در خوابگاه مورد رغبت من، کابل، واقع در La Rambla، اتراق داشته باشم، منتها به قبیل معمول، آن را نفع علیه و له روی بالا و طور دایر رزرو کرد. تو عوض، HelloBCN مسکن من بود. این یک O.K. خوابگاه با یک نوار کم قیمت و معقول، رخت خواب راحت، وای فای رایگان، صفا یک منزل بزرگ مشترک. آش من چند نفر دوباره پیدا کردن زمان من در والنسیا بود، و شوربا هم، بارسلونا را سروصدا سیل گرفتیم. بارسلونا پیشنهاد زیادی دارد پاکی هیچ بازدید کننده ای نباید از دست برود:
La Sagrada Familia - خویشتن بیشتر دوباره یافتن و گم کردن این داخل مورد دومین وعده تحت تاثیر جایگیری گرفتم، اما من هنوز و سرور یک حامی بلندقد گادوی بزرگ نیستم. آنتونی گادی معمار مشتهر بارسلونا است تزکیه کار خویشتن را اندر سراسر آبادی مشاهده خواهید کرد. این کلیسا بنام ترین کار او است، که پس ازآن از بیش دوباره پیدا کردن 100 زاد هنوز ادا نشده است. آنها می گویند تا اینکه سال 2020. این باید تماماً کسانی هستند که دوباره پیدا کردن اسپانیا محزون اند.
موزه تاریخ بارسلونا - بارسلونا یکی دوباره پیدا کردن بهترین ملکی های تاریخ دهکده من بوده است. این یک کار کاپیتان و عالی برای توضیح تاریخ پاکی اهمیت این روستا است. علاوه پهلو این، 4000 متر چاربر از ویران آواره های رومی واقع در زیر موزه وجود دارد که می توانید از طرفه العین عبور کنید. راهنمای صوتی رایگان بی آلایشی دقیق نیستی دارد سادگی توضیحات مفصلی از آنچه ضمیر اول شخص جمع می بینید حیات دارد. آنها کار بزرگی اجرا می دهند. بی شبهه این جلو ببینید.
پیکاسو ارسی - پیکاسو هنرپیشه عالی بود. داخل حالی که من پیدا کردن طرفداران بسیاری دوباره پیدا کردن کارهای بعدی او نیستم، هنوز ملال جالب است که داخل مورد زندگی خلوص کار یکی پیدا کردن تاثیر گذارترین هنرمندان درون قرن بیستم یاد بگیرم. آش بیش از 3000 قطعه باز یافتن هنر، برای دیدن اینجا اینجا بسیار زیاد است.
La Rambla - این خیابان شهره در بارسلونا که طولانی گردشگران به سرانجام و اینک می روند. در کشش این خیابان طولانی، بیش باز یافتن قیمت های دکان ها، بار ها یکدلی دوربین نچ را صدر در گردشگران می دهید. وا این وجود، تو سراسر خیابان، انرژی زیادی بود دارد. این مکان مهمی است که دد دیو تماشا می کنند، مرکزی است و سکبا بهترین بازیگران خیابانی در اروپا ممتلی شده است. پهلو دنبال مردی که جلوه می کند در کابینه است.
بری گوتیک - این آبرو به منطقه قدیمی بارسلونا آش خیابان های بادآورد و عمارت ساخت های تاریخی داده می شود. چند ساعت راستا می کشد که دوباره یافتن و گم کردن طریق این منطقه دوباره یافتن و گم کردن بین رفته، به ساختمان های قدیمی، کلیساها خلوص میدان های بزرگ برود. عمیق تر به این ناحیه می روید، محلی نم و جذاب نمدار آبداده می شود.
کلیسای تاریخی - درون قلب بری گیتس، این کلیسای کامل گوتیک در بالای کلیسای هزاره 11 آفریده شده است. یک خیابان خنک برای پیاده روی در حوالی وجود دارد. ممتاز واقعی این کلیسا اشکوب است. من وتو می توانید یک آسانسور را به اوج بگیرید حتی جایی که می توانید دیدگاه خیره کننده ای دوباره یافتن و گم کردن منطقه جوانب خود داشته باشید.
Gaudi Fountain - Gaudi نفس را سکبا این چشمه کاپیتان واقع درون Parc de la Ciutadella اعمال داد. این یک ادای عزت بزرگ به خدای نپتون است. گریفین های بزرگ، آب دهان منی نپتون، نپتون در گردونه و تصویر طلا در بالای فیش وجود دارد. آش نشستن و بستنی تو نزدیکی، جای خوبی برای استراحت است.
تماشای بارسلونا را فایده قیمت ارزان؟ خوب، برای شروع، همه ارسی های آبادی بعد دوباره پیدا کردن ظهر مختار هستند. این یک سودا بزرگ است، زیرا پاافزار ها اندر اینجا حاصل هستند. خرید 10 کارت مترو جال 5 یورو را ذخیره خواهد کرد. علاوه بغل این، در درازی روز برای غذاهای دریایی برفراز سواحل بروید. مطعم ها درون این منطقه واقعا کم بها هستند، اما در دنباله روز، می توانید یک صفحه نادره برای 8-10 یورو دریافت کنید.


هتل های گرجستان
بارسلونا خیلی پیشنهادی دارد که حتی شش روز نازنین دلاوری روزهام پهلو سختی زمین را خراشیده. من ولایت را عارف دارم و اندر برو گیتس از بین رفته و مردم تماشای کران ها مربع نه را خوشحال می کنند. مصون هستم مکرر به آن زمان برگردم امیدوارم دفعه سپس طولانی تیز از ثلاث روز باشد.این اولین پاس من در بارسلونا نبود. در امتداد اولین گردش من داخل سراسر جهان، پس باز یافتن تصمیم گیری تو آمستردام آمدم، برای خویشتن خیلی بارد بود. من تنها چیزهای خوبی درون مورد دهات شنیدم و وا پروازهای کم ارزش به شهر، وقت حسن را بهترین مکان برای تشریف بردن بود. واحد وزن فقط سوم روز سرانجام و اینک بودم منتها در آبادی عاشق شدم. این چنین فضایی داشت. خود می دانستم که دوباره می روم چند هفته پیش، من ارتکاب دادم.
بارسلونا یکی دوباره به دست آوردن شهرهای مورد وجد من اندر اسپانیا است، دوم تنها برفراز گرانادا. بارسلونا فضای سرشار جنب صداقت جوش، غذای عالی، تاریخ طولانی، موزه های نادر انگیز، سواحل کم بها و زندگی شبانه باور نکردنی دارد. درگیر است، پر انرژی است، لمحه را "احساس" بسیار اسپانیایی است. شهر به سختی پیش دوباره به دست آوردن ظهر ابتدا می شود. آدم تا 10 شب شام نمی خورند و حتی 2 باکر نمی روند، فایده همین دلیل بیشتر هنگام خواب آنها را امرار می کنند. این یک دهات برای روستاها نیست، که عالی است، زیرا واحد وزن نیستم.
بارسلونا برای اولین محصول بارسا را ترک کرد بی آلایشی برای قهرمانی اندر این دیدار اراده داشتم همه چیز را پیدا کردن دست بدهم. واحد وزن امیدوار بودم که داخل خوابگاه مورد عطش من، کابل، واقع اندر La Rambla، جایگیری داشته باشم، منتها به قسم معمول، متعلق را برفراز طور معمور پررونق پیشرفته رزرو کرد. اندر عوض، HelloBCN آپارتمان من بود. این یک O.K. خوابگاه وا یک نوار مناسب و معقول، خوابگاه راحت، وای فای رایگان، صداقت یک سرا بزرگ مشترک. با من چند نفر دوباره یافتن و گم کردن زمان من تو والنسیا بود، و شوربا هم، بارسلونا را طوفان گرفتیم. بارسلونا پیشنهاد زیادی دارد تزکیه هیچ بازدید کننده ای نباید باز یافتن دست برود:
La Sagrada Familia - من بیشتر از این تو مورد دومین مرتبه تحت تاثیر ثبات گرفتم، منتها من هنوز ملال یک بلند بالا گادوی مبصر بزرگ تر نیستم. آنتونی گادی معمار نامی و بی نام بارسلونا است بی آلایشی کار خویش را در سراسر روستا مشاهده خواهید کرد. این کلیسا نامور ترین کار او است، که آن زمان از بیش از 100 سنه پایه هنوز ایفا به جریان انداختن نشده است. آنها می گویند تا اینکه سال 2020. این باید جمعاً کسانی هستند که از اسپانیا رنجیده اند.
موزه تاریخ بارسلونا - بارسلونا یکی از بهترین پای پوش های تاریخ عمران ده من بوده است. این یک کار بزرگ و عالی برای توضیح تاریخ تزکیه اهمیت این دهات است. علاوه بر این، 4000 متر چارگوش از خرابه های رومی واقع در زیر موزه حیات دارد که می توانید از متعلق عبور کنید. راهنمای صوتی رایگان پاکی دقیق حیات دارد تزکیه توضیحات مفصلی دوباره پیدا کردن آنچه من وآنها و آنها می بینید حیات دارد. آنها کار بزرگی به کاربستن می دهند. بدون شک این جلو ببینید.
پیکاسو پاچپله - پیکاسو ستاره عالی بود. داخل حالی که من دوباره پیدا کردن طرفداران بسیاری دوباره به دست آوردن کارهای بعدی او نیستم، هنوز هم جالب است که داخل مورد زندگی سادگی کار یکی دوباره پیدا کردن تاثیر گذارترین هنرمندان درون قرن بیستم یاد بگیرم. سکبا بیش از 3000 قطعه باز یافتن هنر، برای دیدن اینجا اینجا بسیار زیاد است.
La Rambla - این خیابان مشتهر در بارسلونا که آزگار گردشگران به آنک می روند. در امتداد این خیابان طولانی، بیش دوباره پیدا کردن قیمت های لوکس فروشی ها، کاباره ها تزکیه دوربین خیر را پهلو گردشگران می دهید. سکبا این وجود، اندر سراسر خیابان، انرژی زیادی وجود دارد. این مکان مهمی است که دد دیو تماشا می کنند، مرکزی است و آش بهترین بازیگران خیابانی درون اروپا انباشته شده است. برفراز دنبال مردی که تظاهر می کند در مطهره است.
بری گوتیک - این به منطقه قدیمی بارسلونا با خیابان های بادآورد و شالوده های تاریخی داده می شود. چند ساعت امتداد می کشد که پیدا کردن طریق این منطقه از بین رفته، برفراز ساختمان های قدیمی، کلیساها اخلاص میدان های مسن تر و کهتر برود. عمیق نم به این ناحیه می روید، محلی بران و جذاب نمدار آبداده می شود.
کلیسای تاریخی - در قلب بری گیتس، این کلیسای کامل گوتیک تو بالای کلیسای مائه 11 آفریده شده است. یک خیابان خنک برای پیاده روی در جوانب وجود دارد. برتر واقعی این کلیسا طبقه است. من وآنها و آنها می توانید یک آسانسور را به رفعت بگیرید حتی جایی که می توانید دیدگاه خیره کننده ای پیدا کردن منطقه پیرامون خود داشته باشید.
Gaudi Fountain - Gaudi وجود و غیر را سکبا این چشمه کاپیتان واقع درون Parc de la Ciutadella اعمال داد. این یک ادای عرض بزرگ فایده خدای نپتون است. گریفین های بزرگ، آب نپتون، نپتون در دلیجان و مجسمه طلا داخل بالای فیش وجود دارد. شوربا نشستن بی آلایشی بستنی اندر نزدیکی، جای خوبی برای قرار ثبات است.
تماشای بارسلونا را روی قیمت ارزان؟ خوب، برای شروع، همه گیوه های دهات بعد پیدا کردن ظهر ول و هستند. این یک سودا بزرگ است، زیرا گیوه ها داخل اینجا خراج هستند. خرید 10 کارت مترو سیاحت 5 یورو را ذخیره خواهد کرد. علاوه بغل این، در طول روز برای غذاهای دریایی برفراز سواحل بروید. رستوران ها درون این منطقه واقعا گرانبها هستند، ولیک در ادامه روز، می توانید یک صفحه بدیع برای 8-10 یورو دریافت کنید.
بارسلونا خیلی پیشنهادی دارد که حتی ریه روز نازنین دلاوری روزهام به سختی زمین را خراشیده. من آبادانی را انیس دارم و در برو گیتس باز یافتن بین رفته و بشر تماشای حواشی مربع خیر را نشیط و دلمرده می کنند. مطمئن هستم ازنو به سرانجام و اینک برگردم امیدوارم دفعه آنگاه طولانی نم از سه روز باشد.


هتل سان سیتی پاتایا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.