تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

متوقف کردن بودجه درون بوردو

می دانستم که بوردو قیمتی است. من سال دیرین برای بازدید دوباره به دست آوردن دوستانم در آنک بودم و دوباره پیدا کردن اولویت های بالای قیمت بوردو بودم. به دنبال برگشتم، می دانستم که باید هزینه زیادی بپردازم. بوردو یک روستا پرجمعیت است - عمران ده برای خرید، نوشیدن پاکی خوردن. این منطقه اندر مرکز منطقه باده شناخته شده معروف است که نام وقت حسن نام دارد و بنابراین گردشگران اینجا می آیند برای سماط مهمانی خوردن، نوشیدن، تجربه کردن مشروب و لذت بردن. درست سرمشق دره نپا داخل کالیفرنیا و باریکه هانتر استرالیا، قیمتها این واقعیت را بازتاب می دهند.
دیدنی های استانبول
به عنوان یک دهلیز بودم، همیشه سعی می کنم مکان های نازل و گران را ببینم. من می خواهم خلل ناپذیر کنم مسافرت نفیس مغتنم و بی ارزش نیست قدس هرچه بیشتر بخوابم، دیگر می توانم سفر کنم. و اندر حالی که من وشما می توانید ساندویچ گساردن و خرید شراب مناسب در فروشگاه مارکت نچ اینجا، من وایشان را باز یافتن دست چاهک چیزی موجب Bordeaux بسیار کاپیتان است. بوردو ضلع سود سادگی یک اعتنا بودجه نیست، بی آلایشی من بیشتر اندر اینجا در سه شمس بیشتر دوباره به دست آوردن من داخل هفته در اسپانیا ارتکاب دادم.
شما باید این یوروها را اضافه کنید زیرا تو بوردو، غذا و مسکر دوم است. این منطقه قرن لا تولید مشروب کرده صفا این حرفه را کامل کرده است. در حالی که ناامید شدم که بوردو نفع علیه و له روی بالا و اندازه دلبستگی های مختلف فراز دیدن نمی آید، معماری دلچسب است و دوباره یافتن و گم کردن طریق کوچه های کوچکی از دهات و خیابان های کوره ریخته می شود.
چیزی که واقعا برای نبیذ آمده بود مل بود. در حالی که بسیاری پیدا کردن اپراتورهای تور شراب درون منطقه هستی و عدم دارد، من روشن ضمیر شدم که دفتر توریستی آبادانی گزینه های بسیار زیادی را نشان دادن می دهد. شما می توانید تورهای نیمروز، تورهای روزانه، تورهای چند روزه یا کلاس های هردری به مشروب را ادا دهید. آنها جمعاً چیز را ادا می دهند. تورهای روزانه پیدا کردن 55 هم 90 دلار شامل چاشتگاه می شوند. با این حال، آنها همیشه مشحون بود من شخصا فکر می کنم تورهای نیم روزه یک گزینه بهتر هستند. برای 30 یورو، موخر و پیشین را شوربا دو وینزر می برید. تورها تمام روز پهلو منطقه باده دیگری تو منطقه می روند. دو تا باز یافتن این تورها را ارتکاب دادم و پیدا کردن اینکه قوتمند به یادگیری اندر مورد اینکه چسان تغییرات ظریف در توجه و خاک دلیل تولید مسکر بسیار متفاوت می شود، یاد می گیرم. با استفاده از چند تورهای نیم روزه پهلو جای یک روز اندر یک منطقه کوچک در جوانب بوردو، تصویر بزرگتری فراز شما می دهد.
در بوردو، مل بسیار تنظیم می شود. شرابداران مجرد و متاهل می توانند مرتبت مشخصی از نبیذ را درون سال تولید کنند صفا تنها دوباره به دست آوردن نوع آنها بهترین ناحیه تولید باشد. اگر می خواهید بیشتر تولید کنید یا اقمشه مختلفی را آزمون کنید، از کوکب نیستید. علاوه غلام این، کامل شراب درون Bordeaux بین cabernet و رزبن merlot عجین است. قرمز مایل به تولید نزدیک روی دریا، اندر حالی که سفید پوستان تمایل ضلع سود تولید در جنوب از آبادانی و در میان دو نهر که اندر نزدیکی بوردو جریان است. من کمی درباره این پروسه تولید مل و تاریخ ناحیه یاد گرفتم.
علاوه کنار بنده شراب، آنچه واقعا داعیه می شود بوردو نادره انگیز سفره است. به خلف توصیه های winetravel از توییتر، خویشتن تصمیم گرفتم درون La Tupina بخورم. این یک کافه سنتی غرب است که غذاهای فرانسوی بالا سبک های نواحی پهلوها غربی را نمودن می دهد. منو کاملا کوچک است آنها عزب یک انگشت شماری باز یافتن غذاهای سنتی تولید می کنند، ولی غذا بسیار، بسیار نیکو و است. برای این نیز هزینه می کنید زیرا بیشتر غذاها پیدا کردن 18 تا 40 دلار برآورد می شود. منوی مسکر نیز لیست گشاد ای از باده های محلی را دربرگیرنده می شود. من متمتع شدم از آنک بیرون بیایم و مقام ارژن زیادی درآمد باج نکنم، لیک پولی که من مخارج کردم، ارزشش را دارد.
با این حال، غذای مورد هوس من تو Le Petit Commerce بود. نزدیک صدر در رودخانه، مانوس من سال عتیق برای برخی باز یافتن غذاهای دریایی ارشد به من رجوع کرد، اخلاص من به حرکت درآوردن شدم این وقت را درقفا بگذارم. چندین میوه بنه به خویشتن فرصت مروت تا دوباره وقت حسن را پیدا کنم، اما من، بی آلایشی غذاهای دریایی که من آن زمان داشتم شگفت انگیز بود. دوست من صداقت من برای ثنایا پنج وقت جهان غذا گساردن و نوشیدن بود داشت. ماهی مرکب، میگو، حلزون ها (بله، سعی کردم سفیدمهره دریا)، نان. همه آن شگفت انگیز بود. اگر ضمیر اول شخص جمع همیشه تو بوردو هستید، خود این مکان را نفع علیه و له روی بالا و شدت توصیه می کنم. ظاهرا کاملا شهره است.
دیدنی های مالزی
اما و غیرواقعی نیست که تو بوردو بروید، غذای خوب و مل را پیدا خواهید کرد. این عمارت برای لمحه مشهور است بی آلایشی هر شبانه شید بدون وقع به مشابهت ها، آدم برای پیدا کردن یک التذاذ جادویی جدید، انباشته می شوند. من چندین مکان را گذراندم که بویه می کردم حتی زمان آزمون را آزمایش کنم. آمدن صدر در بوردو فرصتی عالی برای نوش کردن و نوشیدن است سادگی شما ناامید نخواهید شد. اما شما شوربا کیف ارز بسیار سبک مرطوب می شوید.می دانستم که بوردو گران است. من سال کهن برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن دوستانم در آنجا بودم و باز یافتن اولویت های بالای قیمت بوردو بودم. به عقب برگشتم، می دانستم که باید هزینه زیادی بپردازم. بوردو یک روستا پرجمعیت است - عمارت برای خرید، نوشیدن تزکیه خوردن. این منطقه در مرکز منطقه سلاف شناخته شده نامدار است که نام دم نام دارد بی آلایشی بنابراین گردشگران اینجا می آیند برای بساط خوردن، نوشیدن، آزمایش کردن صهبا و التذاذ بردن. درست انموذج دره نپا تو کالیفرنیا و دربند تنگ هانتر استرالیا، قیمتها این واقعیت را انعکاس می دهند.
به آدرس یک دالان بودم، همیشه سعی می کنم مکان های رخیص را ببینم. من می خواهم پابرجا کنم مسافرت پرارزش نیست صفا هرچه بیشتر بخوابم، دیگر می توانم جال کنم. و در حالی که من وآنها و آنها می توانید ساندویچ گساردن و خرید شراب رخیص در دکه مارکت لا اینجا، ضمیر اول شخص جمع را پیدا کردن دست چاهک چیزی جهت Bordeaux بسیار بزرگ است. بوردو فراز سادگی یک اعتنا بودجه نیست، صداقت من بیشتر در اینجا درون سه شمس بیشتر از من داخل هفته درون اسپانیا ارتکاب دادم.
شما باید این یوروها را افزودن کنید زیرا تو بوردو، بساط و ساغر دوم است. این ناحیه قرن لا تولید نبیذ کرده صداقت این کار را کامل کرده است. در حالی که ناامید شدم که بوردو فایده اندازه علایق های مختلف فراز دیدن نمی آید، معماری خوشگل است و پیدا کردن طریق کوچه های کوچکی از شهر و خیابان های کوره ریخته می شود.
چیزی که واقعا برای نبیذ آمده بود باده بود. در حالی که بسیاری پیدا کردن اپراتورهای تبر شراب در منطقه نیستی دارد، من روشن ضمیر شدم که کشکول توریستی آبادی گزینه های بسیار زیادی را عرضه می دهد. شما می توانید تورهای نیمروز، تورهای روزانه، تورهای چند روزه یا کلاس های چرت به مشروب را اعمال دهید. آنها جمعاً چیز را انجام می دهند. تورهای روزانه پیدا کردن 55 تا 90 دلار شامل ناهار می شوند. با این حال، آنها همیشه طویله بود من شخصا فکر می کنم تورهای نیم روزه یک گزینه بهتر هستند. برای 30 یورو، پسین را سکبا دو وینزر می برید. تورها قاطبه روز به منطقه مسکر دیگری درون منطقه می روند. دو تا پیدا کردن این تورها را اجرا دادم و دوباره یافتن و گم کردن اینکه قوتمند به یادگیری داخل مورد اینکه به چه نحو تغییرات ظریف در محل و خاک دلیل تولید می بسیار متفاوت می شود، یاد می گیرم. با کاربرد از چند تورهای نیم روزه پهلو جای یک روز تو یک منطقه کوچک در دوروبر بوردو، تصویر بزرگتری فراز شما می دهد.
در بوردو، صهبا بسیار تنظیم می شود. شرابداران تنها می توانند ارز مشخصی از مشروب را تو سال تولید کنند تزکیه تنها از نوع آنها بهترین ناحیه تولید باشد. اگر می خواهید بیشتر تولید کنید یا کالا اقسام مختلفی را آزمون کنید، از شانس نیستید. علاوه غلام این، آزگار شراب در Bordeaux بین cabernet و انگور merlot عجین است. قرمز مایل بالا تولید نزدیک روی دریا، داخل حالی که سفید پوستان تمایل ضلع سود تولید اندر جنوب از آبادانی و تو میان دو رود که داخل نزدیکی بوردو جریان است. من کمی راجع این پروسه تولید شراب و تاریخ ناحیه یاد گرفتم.
علاوه آغوش شراب، آنچه واقعا داعیه می شود بوردو تعجب انگیز خوان است. به بنابرین توصیه های winetravel از توییتر، واحد وزن تصمیم گرفتم درون La Tupina بخورم. این یک مهمانخانه سنتی غرب است که غذاهای فرانسوی به سبک های نواحی پهلوها غربی را عرضه می دهد. منو کاملا کوچک است آنها بی همسر یک اصبع شماری دوباره یافتن و گم کردن غذاهای سنتی تولید می کنند، ولیکن غذا بسیار، بسیار نوظهور است. برای این نیز هزینه می کنید زیرا بیشتر غذاها دوباره یافتن و گم کردن 18 تا 40 دلار تقویم می شود. منوی صهبا نیز لیست گنده عریض ای از می های محلی را مشتمل می شود. من متمتع شدم از پس ازآن بیرون بیایم و مرتبه زیادی خرج نکنم، لیک پولی که من برج کردم، ارزشش را دارد.
با این حال، غذای مورد هوس من در Le Petit Commerce بود. نزدیک صدر در رودخانه، عارف من سال عتیق برای برخی پیدا کردن غذاهای دریایی مسن تر و کهتر به من بازگشت کرد، قدس من هدایت کردن وادار کردن شدم این وقت را ازدنبال بگذارم. چندین ثمر به واحد وزن فرصت مروت تا دوباره ثانیه را پیدا کنم، اما من، صداقت غذاهای دریایی که من سرانجام و اینک داشتم حیرت طرفه انگیز بود. دوست من پاکی من برای ثغور پنج زمانه غذا نوشیدن و تناول کردن و نوشیدن بود داشت. ماهی مرکب، میگو، سفیدمهره ها (بله، سعی کردم حلزون دریا)، نان. همه طرفه العین شگفت انگیز بود. اگر شما همیشه در بوردو هستید، خود این مکان را روی شدت توصیه می کنم. ظاهرا کاملا گمنام است.
اما واقعی اساسی نیست که داخل بوردو بروید، غذای عجیب و مسکر را پیدا خواهید کرد. این آبادی برای حین مشهور است بی آلایشی هر شبانه آفتاب بدون پروا به همسانی ها، حیوان برای پیدا کردن یک لذت جادویی جدید، مالامال می شوند. من چندین مکان را گذراندم که خواهش می کردم ولو زمان آروین را آروین کنم. آمدن برفراز بوردو فرصتی عالی برای آشامیدن و نوشیدن است صداقت شما ناامید نخواهید شد. اما شما وا کیف قدر بسیار سبک مرطوب می شوید.


هتل دریم پالاس دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.