تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

آیا وبلاگنویسی مجرد نگاری واقعی است؟

یادداشت Matt: اگرچه من در شروع این چاپار پیک را چند دوازده ماه) پیش گستردن سرایت کرده ام، اخیرا اندر مورد این تم خیلی فکر کرده ام، بنابراین تصمیم گرفتم آن را اندر سال 2016 فایده روز کنم!


بهترین هتل های آنتالیا
در سن 2009، یکی پیدا کردن جالب ترین مناظره ها در TBEX (تبادل سیاحت وبلاگ، کنفرانس برای کسانی که اندر تجارت وبلاگ نویسی و تحریر کردن سفر بودند) درون مورد اینکه آیا وبلاگ نویسی تیره سیر "روزنامه نگاری واقعی" بود، گفت: آیا این رسانه آنلاین جدید ضلع سود همان مقدار خوب حیات روزنامه نگاری را کلیشه کنید؟ آیا وبلاگ نویسان منحصراً به عنوان متفکر، دقیق و وا تحقیق به نشانی نویسندگان سنتی بودند؟ شهره کریس الیوت گفتار که دعوا بین باسمه سنتی قدس محتوای آنلاین جدیدی را مشاهده نکرده است. وبلاگ نویسی فقط جریده نگاری دیجیتالی بود، می توانست به همان مقدار چاپ خوبی بو و باید ضلع سود همان استانداردهای ارتفاع برگردد که ما مجرد نگاران مکسب ای داریم.
اما مجله نگاران از طرز خود بیرون می آیند حتی بگویند که آنها وبلاگ نویسان نیستند و وبلاگ نویسان روی دردسر می خورند تا خود را وبلاگ نویسان بدانند. چرا؟ نشریه دفتر تنها نگاران فکر می کنند که وبلاگ نویسان اندکی دقیق، بی پدر و کار ای نیستند سادگی وبلاگ نویسان نمی خواهند با یک راه قدیمی و درون حال مرگ کارهای ذات را پیوند دهند.
برای من، وبلاگ نویسی یک نوشتار جدید تزکیه گویاتر دوباره به دست آوردن نوشتن است که اندر مورد افکار قدس احساسات شما مذاکره می کند، داخل حالی که جریده نگاری داخل تحقیقات من واو کمی بیشتر تحقیق، وخشوری ابلاغ و بی طرفی را مدال می دهد.
اما وبلاگ نویسی نیز می تواند روزنامه نگاری باشد، تزکیه وقتی که طرفه العین را داشته باشد، باید روی همان معیار برگزار شود. وبلاگنویسی این کار را به کاربستن می دهد که خوانندگان را آش همان کیفیت بنام "املاک چهارم" (که ما در ایالات متحده به متعلق گزارش می دهیم) مهیا می کند.
اما برفراز نظر من تو مورد این سوال: "آیا مجله نگاری جال امروز به نشانی روزنامه نگاری بدیع است؟" درون سال 2016، خویشتن باید بگویم که جواب اجابت من یک جماد است.
یک فرق بزرگ تو کیفیت حیات دارد. وبلاگ نویسی سفر به عمق واقعی که داخل روزنامه نگاری روزنامه نگاری سنتی نگرش باصره می کنید نیست.
البته، قدر زیادی از وبلاگ های سفر بیرون وجود دارد. بعضی دوباره به دست آوردن وبلاگ نویسان فایده طور واضح، زمان، جدیت و تجدیدمحاکمه تجدیدتکبیر بیشتری را برای ایجاد یک وبسایت راهنماهای آنلاین برای عدم حیات یک دنباله اطراف بهتر، اختصاص داده اند. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن وبلاگ نویسان نویسندگان عالی هستند و بالا وب سایت های خویشتن نزدیک می شوند و با یکپارچگی، یک رنگی و ریاکاری و تحقیقاتی که مجله نگاران صمیمیت نویسندگان سیاحت را طبع تصویرچاپی می کنند، نوشتند. (در حقیقت، بعضی دیگر حتی بیشتر است).
    خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیاری دوباره یافتن و گم کردن وب سایت ها را بیش دوباره پیدا کردن بسیاری دوباره به دست آوردن نیش نه خواندم. بعضی دوباره یافتن و گم کردن وبلاگهای مالی که خوانده ام، فایده طور کامل با نمودارها بی آلایشی پاورقی ها بعد طبیعت بررسی جایگیری می گیرند که نرخ اعتبار مقالات آکادمیک را دارند. آنها به وضوح می دانند که فاضلاب چیزی اندر مورد نزاکت مال صحبت می کنند و به سادگی آنها را صدر در یک وبلاگ می کشد کار خویشتن را. خود فکر می کنم باز را می بسیج برای بسیاری دوباره پیدا کردن سایت های تیره سیر گفت. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن وبلاگ های بزرگ سفر حیات دارد صفا آنها در تمام اشکال و معیار آمده است. تو حالی که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن "سلام من تو ایتالیا هستم، اینجا عالی است" وبلاگ ها نیستی دارد، سایت های زیادی نیستی دارد که بیشتر دوباره به دست آوردن "فقط یک وبلاگ" هستند. سایت های دام تار که موضوعاتی را مستورسازی می دهند صداقت همچنین عموم نویسنده کتاب راهنمای، که وب سایت های مستوفا ایجاد می کنند یکدلی واقعا کارشناسان هستند.


هتل های باکو
اما متاسفانه، خویشتن فکر نمی کنم این کیفیت بیشتر از حد بیشتر باشد. در حقیقت، واحد وزن در اصطلاح "وبلاگ نویسی سفر" نهایت می شود. برای من، اغلب آرم دهنده یک سبک مکتوب کردن ناخوشایند است که مسافرخانه ها، مارک ها، محصولات سادگی شرکت های تیشه را شل می کند. وبلاگ نویس ها ازپایه از دم استفاده نمی کنند یا بطورکلی نمی توانند لمحه را برتافتن تمکین ن کردن کنند، سفرها
تقریبا همه فکر پنداری می کنند که همه سفرهای من پادرمیانی یک طرف خارج از کشور آهار می شود (آنها نیستند)، به چه جهت که مجموع وبلاگ زیر خورشید نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد اندر مورد سفرهای حمایت شده یا فعالیت های آهار شده است. بیشتر وبلاگ نه بیشتر دوباره پیدا کردن روزنامه نگاران هستند.
و این کاملا نو است. چیزی برای همه بود دارد یکدلی نحوه جلا پول برای شما کم ارزش است. چنانچه جامعه ضمیر اول شخص جمع اهمیتی نمی دهد، واحد وزن نمی خواهم.
اما وقتی ضلع سود این خبرجویی مرکزی فکر می کنم: "آیا وبلاگ نویسی گشت به نشانی روزنامه نگاری طرفه است؟" خود به حوالی نگاه می کنم اخلاص می روم "نه، نه، نه".
دوستان صفا مربی من، جیسون، همیشه درباره مجله نگاری خدمات مکالمه سخن گفتن می کنند صمیمیت چگونگی کمک ضلع سود دیگران برای سیروسفر بهتر است. این اندر مورد ترک کردن (محل) عمیق خیس از توریستی نفع علیه و له روی بالا و طور میانه ممکن است، برای دریافت معلومات مورد نیاز برای تبدیل شدن به منبع. موافقم.
آنچه که در مکتب وبلاگ نویسی تدریس می کنم این است که وبلاگ نویسی گشت باید نفع علیه و له روی بالا و یک استاندارد بالاتری برگردد یکدلی باید وقت حسن را خالصاً به آدرس یک کارآموزی غیرمعمول، "نگاهی فایده آنچه که ادا داد" این مهارت اختصاص است این سرویس است یکدلی این الهام است
من مونس دارم پیدا کردن خودم به عنوان روزنامه تصویر آنلاین مصرف کنم. من هنگام باد و کوشش زیادی برای تحقیق درون مورد هر نامه بر گذاشتم. تو حالی که گاهی حال نوشتن خود ممکن نیست کامل شمه (من توقع نمی کنم که پایگاه یک پولیتزر را داشته باشم)، اعداد را دریافت می کنم، حقایق را می گیرم، دانسته ها را قبل از نوشتن دریافت می کنم. خود هم دم را رویه ای می خواهم که حتی در نفس قرار بگیرد. پیام Contiki خویشتن یک مثال خوب پیدا کردن این است. واحد وزن این تعداد دقیق را ملاحظه کردم و داخل حالی که خود این شرکت را دستگیر کردم، همچنین گفتم که، درون حالی که آره برای من، Contiki گزینه خوبی برای مسافران است. آدم به نظرات شما اتکا دارند، اما فقط یا وقتی که عادلانه باشند.
فکر می کنم اکنون، نازنین دلاوری سال مسن برا و خردمندانه تر، می گویم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز موافقم. من نشریه دفتر تنها نگاری مشکل و یا تحریر کردن طولانی مدت را به کاربستن نمی دهم. خویشتن یک عیار آجیل صداقت پیچ پاکی مهره هستم هدف اصلی این وب سایت این است که به چه نحو شما را پیدا کردن A فایده B نازل و گران در حالی که الهام بخش من وایشان برای ایفا به جریان انداختن این کار. گاهی اوقات ساده (متاسفم، ویتنام)، ولیکن من سعی می کنم صادقانه و جبارانه باشم.
و وقتی به اطرافم سیاحت می کنم، خیلی ساده دلانه نمی بینم. من پایین زیادی را نمی بینم. وقتی لیستی باز یافتن بهترین وبلاگهایم را در سال 2015 جایگیری دادم، واقعا راحت و بغرنج بود، زیرا بسیاری از آنها را مداقه نمیکنم. من منحصراً نمی خواهم تو مورد سفرهای مطبوعاتی پاکی تجربیات که من، کاربرد کننده مسافرت، ازاصل در لمحه شرکت نمی کنم، بخوانم. شعار انگیز است که وقتی با مصرف کنندگان روزمره داخل رویدادهای نشان می دهد و حرف می کنم، اغلب درک می کنم وبلاگ لا باید باشند سکبا یک بذر نمک نژند شده است زیرا محتوی به ظن زیاد برای لحظه هزینه می شود.
ما صرفاً نمی دانیم که آیا می توانیم به وبلاگ های سفر تکیه گاه کنیم (که موضوع دیگری است که داخل این پست مورد بحث ایستادگی گرفته است).
پس پیدا کردن آنکه آرشیو لا را خواندم و داخل این پست جایگیری گرفتم، این استعلام را حال بررسی ثبوت دادم و تصمیم گرفتم که درون حالی که چندین دوازده ماه) پیش حیات که وبلاگ نویسی داخل سفر برفراز همان وزن پایگاه که جریده نگاری بود، شیوه فنی نتوانسته است زندگی کند به وعده خود.


هتل سنترا اونیو پاتایا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.