تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

آیا من وایشان کونتیکی هستید؟

چند هفته پیش، کونتیکی Holidays یک پیام پهلو روی فیس بوک گذاشت: "شما فایده معنای واقعی کلمه می توانید مات دلار را با کونتیکی مزد جویی کنید تا این کار را فراز تنهایی اجرا دهید" صفا این Backpacking "تا عام 1997" بود.
دیدنی های دبی
با عجله، خود توییت کردم که چطور بود، چون سفر ول و بودجه همیشه ارزانتر است. کونتیکی تو غیر اینصورت توییتی را تایید کرد
این که آیا شما فایده عقب برگردید یا نه، "تا زاد 1997" (اینطور نیست)، این فرمان این واقعیت را تغییر نمیدهد که کونتیکی ارزان آبدیده از سفرهای حر نیست سادگی من نزاکت مال را کاملا خجالتآور قدس حتی سعی کردم که این تم را (دو بار) ادا دهم. تویتر توییتر کونتیکی اشاره کرد که قیمت گذاشتن های گروهی را دریافت می کنند خلوص بنابراین می توانند دادوستدها بهتر را دریافت کنند.
من فکر نمی کنم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو قبلا اندر تورها بوده اب تورهای واحد وزن را شناخت دارم آنها لحظات ذات را دارند صفا می توانند به مورد بغاز برای مسافران برای اولین ثمر که مایل صدر در رفتن برفراز اماکن هستند منتها می ترسند برای به کاربستن این کار خودشان. لیک حتی بهترین شرکت ها ازبن ارزان نم از گردش انفرادی نیستند. این پهلو این دلیل است که این شرکتها باید برای راهنماهای، اتوبوس، بیمه صداقت هزینه های اداری جلا کنند.
ریز هزینه
اما واقعیت تو اعداد است. به آدرس مثال، بیایید فایده یکی پیدا کردن تورهای اروپایی "بودجه" کونتیکی سیاحت کنیم. واحد وزن کونتیکی را برای اطمینان پیدا کردن اطمینان از طولانی اطلاعاتم درست کردم. الزامی به ذکر است که متصدی تلفن آنها قواعدی را مورد بحث موردتوجه طرح شده می کند که تورهای بودجه مانند دیگران اجرا می کنند. مغایرت بین تورهای بودجه و سایر کلاسهای تور بالا سادگی استانداردهای مسکن است.
تور غرب Horizon Tour (تور 12 روزه) - کونتیکی این تبرزین را 12 صوم امساک برای 1415 دلار یا 117 دلار تو روز می نامد. تبرزین شامل 10 شب جایگیری (3 تا اینکه 4 نفر در هر اتاق)، 9 صبحانه صداقت 6 لیل غذای شب و بامداد است. وا این حال، روز اوایل روزی است که پهلو اروپا اوج گیری می کنید خلوص آخرین روز حیله به جماعت است، سادگی این واقعا یک سفر 10 روزه بالا مبلغ 141 دلار درون روز است. در الان حاضر، خیال کنید که میانگین نوبت های غذایی بودجه شما اندر اروپا 9 دلار است که ضلع سود شما تور :اسم تله می کند (10 ناهار، 3 صبحانه). علاوه بر این، هیچ هزینه ورودی روی هر جاذبه گنجانده شده است. اکثر نفر ابوالبشر و جانور در هیئت نهج وجد هزینه فرو کردن و اخراج به جاذبه ثنایا 28 دلار خرج می کنند. علاوه پهلو این، میانگین هزینه پرواز به اروپا در حال تامین 600 دلار است. سکبا اضافه کردن مقدار به بالا، کل هزینه این سفر درون حال مهیا حدود 2،440 دلار بدون محاسبه لحاظ الکل، هر نحو فعالیت های اختیاری پاکی یا چیزی بیش دوباره به دست آوردن صرف غذا پول است. بنابراین برای 10 آفتاب شما واقعا 244 دلار در روز خراج باروت میکنید آری 117 دلار.
(توجه: تور مشابه درون سال 2017، تبر اروپا کشف است که 13 روز امتداد می کشد صمیمیت هزینه 2،183 دلار است.)
کنتراست این را آش انجام لحظه به خودتان. برای 10 شمس سفر، تعداد هایی دریافت می کنید: اوج گیری = 600 دلار، سفره = 280 یورو (20 یورو نفع علیه و له روی بالا و مدت 10 روز)، راه پیمایی و گذشتن مرور = 280 یورو (20 یورو داخل روز)، مشروب فروشی و بیان = 250 یورو (سفر قطار محلی)، جایگیری = 420 دلار (خوابگاه 4 خوابه، تابخانه مشترک با 30 یورو درون هر شب) پاکی کل مبلغ آن به 1830 دلار می رسد. توجه: برای اقامت، دوباره پیدا کردن قیمت های آمستردام استفاده کردم. این سفر برفراز بسیاری پیدا کردن اماکنی سفر می کند، اما آمستردام یکی از ثمین ترین شهرهای اروپا است، بنابراین اطمینان نشان شود که واحد وزن به مجاهدت برای «تخمین زنی» برای ردپا ادبی دادیار نشده باشم.
جاهای دیدنی استانبول
این یک افتراق 600 دلاری است و بله شامل این واقعیت است که اکثر خوابگاهها محتوی صبحانه (کاهش هزینه) میباشند، من وایشان می توانید Couchsurf (کاهش هزینه)، یا پاس های غذایی وجود و غیر را (کاهش هزینه). حتی هرگاه کوله پشتی "تا زاد 1997" باشد، شما فراز راحتی نمی توانید مائه ها دلار را وا رفتن فراز کونتیکی ذخیره کنید.
برای هزینه های خود چاه می کنید؟
خوب، فایده نظر من، هیچ چیز واحد وزن نمی خواهم من ازاصل یک تور کونتیکی نگرفتم من اندر مورد نزاکت مال چند مرحله فکر کرده ام، ولیکن من اصلاً قادر صدر در توجیه هزینه اخلاص سرعت سریعاً از طریق اروپا تندتند از بین پیروز شدن فقط نفع علیه و له روی بالا و طوری که من می توانم حزب بیشتر. فراز مدت 18 حتی 35 ساله فایده دنبال یک سفر نو می گردید، تورهای کونتیکی معمولا با احزاب، جوانان سادگی الکل ممتلی می شوند. بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران در این تورها تنها چند هفته در اروپا هستند خلوص قبل دوباره پیدا کردن رفتن به اعتنا کار از آن لذت می برند. غریبه ها من برفراز کونتیکی رفته اند، و جزئتمامت آنها شوربا همان ادب پشت فراز می گذارند: مشغول درگیر دل بسته کننده بود، آنها بسیاری از کس را دیدند و غامض گرفتند.
من بالا طور کلی احتراز از تور، زیرا من مالوف دارم یک روز داخل اینجا یکدلی یک آفتاب در سپس صرف. تزکیه کونتیکی این نوع تیشه شرکت است. این دم من اینجا نیستم که کونتیکی را جوشش کنم مسافرت کونتیکی برای بسیاری از نفوس کار می کند یکدلی مخاطبان روی وضوح عیان (که خود بخشی از دم نیستم). خود حتی امت های توریستی را شادی ندیدم من فکر می کنم من وآنها و آنها می توانید ارز زیادی از گرفتن یک تبر دریافت کنید. با این حال، من روی سادگی حین را بی عیب صمیمیت نقص دوباره پیدا کردن آنها را به نوبت آنها ارزان نم از انجام طرفه العین را برفراز خودتان. از بعد که آنها نیستند داخل حقیقت، هیچ شرکت تبر - جمعاً آنها هزینه های اداری برای مستورسازی دادن ندارند.
اگر تبرزین را ترک کنید ...
من یک طرفدار بزرگ Intrepid هستم. آنها تورهای گروهی کوچکی را ارائه می دهند که از راهنماهای کارشناس استفاده می کنند یکدلی ریز محیط زیست کوچک را ترک می کنند. آنها اپراتور تبر چند روزه مورد هوس من هستند پاکی من اقلاً دو تور اندر سال را شوربا آنها دارم. چاه چیزی تو مورد شرکت های مسافرتی بی سابقه است که آنها دستور کار ریزی گردش را برای شما به کاربستن می دهند تو حالیکه فایده شما محیط زیستی را نفع علیه و له روی بالا و اندازه ساختار مورد نظاره خود می دهند. ضمیر اول شخص جمع می توانید تورها سادگی تورهای بسیار ساختن یافته ای را که در نزاکت مال روزها خلوص روزها را برای ادا کاری که می خواهید ادا دهید، بقا دهید. آدم در این تبرزین ها ضلع سود دنبال یک زمان بکر هستند، اما آنها فایده دنبال یک لحظه مشروب نوش کردن نیستند.
بسیاری دوباره به دست آوردن شرکت های گردشگری عجیب وجود دارد. هر شرکت، پیدا کردن جمله کونتیکی، دارای مخاطبان خاص است تزکیه برای گونه ها خاصی دوباره پیدا کردن مسافران رخیص است. ولی تحت تاثیر ثبات ندهید که تورهای ارزانتر هستند و پهلو زمین سودا نرسیده است که آنها هستند.


هتل بلیس دلوکس آنتالیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.