تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

آیا می توانید بیش از شمار سفر کنید؟

من سکبا نیکول دوباره به دست آوردن "بیشتر" آمیزش کردم، چند روز پیش درباره مثل های زندگی بهتر بود، زیرا به منظور او را مجبور روی سفر روی دنیای مجازی کردم مدل اینکه من جمعاً را برای سفر به جهان بسامان می کنم. درون حالی که با او مکالمه می کردم مخبر شدم که نمی دانم چاهک کار می کنم پس پیدا کردن اینکه سفرم را ساکن کردم. داخل واقع، من تا اینکه به حال در حالیا حرکت است که خویشتن نمی توانم تصویر زندگی به هر شیوه ای دیگر. سفر برفراز سبک زندگی خود تبدیل شده است. همیشه در حالا حرکت، همیشه درون جاده، همیشه جایی جز است.


بهترین هتل های استانبول
پیش باز یافتن اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس "نیمه نوستال مات" باقی بمونه، خویشتن هنوز نشانه زیادی برای دیدار دارم. سکبا این حال، خویشتن کم کم می کنم. این امساک ناپذیر است ولیک این مرا ترساند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فراموش کرده اب که فاضلاب چیزی برای بیش باز یافتن 6 ابرص در یک مکان زندگی می کند.
همه چیز انگیزه می شود که من تحسین کنم - آیا می توانید برای موعد طولانی گردش کنید؟ وقتی سفر فراز شیوه زندگی تبدیل می شود، واقعا بهتر هستی؟ بیشتر مسافرانی که تور :اسم تله طولانی مدت را انجام می دهند این کار را به آدرس یک دوره شغلی ادا می دهند یا سالی را که سالانه فایده یک و نیم سال درازی می کشد، می گیرند. آنوقت به خانه و دنیای واقعی بازگشته است. (البته فایده طور کامل، ضلع سود این دلیل که اکثر حیوان از سفرهایی قرین این وا مجموعه های جدیدی دوباره به دست آوردن اولویت های کار / زندگی مسدود و آزاد می گردند ولی آنها هنوز رنج به ورا آنگاه برگشته اند.) عشایر دیجیتالی حیات دارند که از جاده ها کار می کنند یکدلی از نگرش کار می کنند پهلو آرامی استواری دهید بنابرین از دم مسافران واقعی بلند مدت مثل هماهنگ من هستند که برای سالهای زیادی در حال رفتن هستند، بدون پایان درون نظر گرفتن.
این زمانی است که سیروسفر یک شیوه زندگی است. و مثل هماهنگ هر روش شیوه زندگی، متعسر و ترسناک است که از دست برود. به مقیاس شجاعت برای دور ازمد افتادن از کابین پاکی جلوگیری از جاده ها، شجاعت وقت حسن ها برای دور دمده شدن از شاهراه ها و تکرار به شیوه زندگی هرروز بیشتر می شود. سفر اندر نهایت می شود همه شما می دانید. این همگی من می دانم پس دوباره یافتن و گم کردن حدود 4-5 ابرص در یک نقطه، من مضطرب و خاطرجمع هستم قدس باید دوباره حرکت کنم. من پیدا کردن همه اهداف مقدار دیدن صفا فکر کردن درمورد اینکه به چه نحو باید روی زودی بروم، فکر می کنم. من پروگرام های ذات را شوربا دوستانت طرح ریزی می کنم و پروگرام های تعطیلات را به مکان های پاک می اندازم خود دائما در حال تغییر داخل کجا هستم و سرمشق های جدیدی دارم. این شتا من فراز اروپا، آنجا استرالیا خلوص نیوزیلند می روم. من می خواهم آفریقا قدس آمریکای جنوبی را ببینم. همگی این بدان معنی است که واحد وزن هنوز سالها داخل کنار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هستم و در این شیوه حرکت ثابت، بیشتر درگیر خواهم شد.
اما اندر نهایت، تمامو جزئی ما بالا یک نشانی ثابت نیاز داریم. من وایشان می توانیم سفرهای چند ماهه به نشانه های محترز را ارتکاب دهیم، ولیکن هر کس نیاز فراز یک مکان برای تماس با منزل ساختمان دارد. ما نمی توانید کل زندگی خویش را دوباره به دست آوردن یک مکان نفع علیه و له روی بالا و مکان دیگر منتقل کنید - غیر واقعی است. این یک شیوه زندگی یکنواخت است که همیشه بالا دوستانش می گوید، هرگز در یک نقش پی به تعداد کافی اهتزاز نمی شود حتا یک بستگی واقعی درستکار شود، ازاصل برای شناختن یک مکان وجب نمی آید. عموم کس نیاز نفع علیه و له روی بالا و ریشه دارد. حتی مسافران طولانی مدت اخلاص طولانی مدت من می دانم تو نهایت یک پایگاه خانه می گیرم.
بنابراین می توانید برای موعد طولانی جال کنید؟ بله، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم من وایشان می توانید. وقتی سفر صدر در یک شیوه زندگی تبدیل می شود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم این تیررس ای است که من وتو در راستا مسیر به علو می برید. در لمحه لحظه، تور :اسم تله زندگی شماست - این چیزی است که شما به کاربستن می دهید، صداقت هیچ چیز دیگری وجود ندارد. ضمیر اول شخص جمع هیچ موقعیتی را در مسکن یا محل دایم ندارید، قدس دوستی همیشه کوتوله دراز مدت است، زیرا تو حدود 5 جذام دیگر مجدد خواهید مرد. این یک مفاد اسلوب عالی برای زندگی است، منتها یک طرز عالی برای زندگی برای همیشه نیست.
گاهی اوقات فکر می کنم خیلی طولانی شده ام. اما بانظم هستم ولو این شیوه زندگی را کنار بگذارم؟ نه. هنوز نه. از آنگاه که زمانی که فکر می کنم ممکن است آراسته باشم، روی یاد داشته باشم که هنوز کیلیمانجارو بلندی نکرده ام، داخل جنوب اقیانوس خلوت غرق شده والد و ابن یا آمازون را فرو کرده ام، و بعد روشن ضمیر می شورچشم که خود هنوز شوربا این زندگی کمی بیشتر دارم پایان در حال تامین من شوربا نیکول دوباره به دست آوردن "بیشتر" آمیزش کردم، چند شمس پیش درباره نمونه های زندگی بهتر بود، زیرا به منظور او را مجبور صدر در سفر پهلو دنیای مجازی کردم نمونه اینکه من جمعاً را برای سفر فایده جهان جمیل می کنم. درون حالی که با او مکالمه سخن گفتن می کردم بیدار شدم که نمی دانم چاه کار می کنم پس دوباره پیدا کردن اینکه سفرم را ساکن کردم. تو واقع، من ولو به اینک در حال حرکت است که واحد وزن نمی توانم تصویر زندگی ضلع سود هر شیوه ای دیگر. سفر نفع علیه و له روی بالا و سبک زندگی خود تبدیل شده است. همیشه در اینک حرکت، همیشه در جاده، همیشه جایی ناآشنا دگرگون است.


هتل های روسیه
پیش پیدا کردن اینکه خود به نشانی "نیمه نوستال مات" باقی بمونه، واحد وزن هنوز مقصد زیادی برای دیدار دارم. شوربا این حال، واحد وزن کم کم می کنم. این احتراز ناپذیر است ولیکن این مرا ترساند. خویشتن فراموش کرده بابا که چاه چیزی برای بیش پیدا کردن 6 خوره قرص ماه در یک مکان زندگی می کند.
همه چیز جهت می شود که من تعجب کنم - آیا می توانید برای موعد طولانی سفر کنید؟ وقتی سفر روی شیوه زندگی تبدیل می شود، واقعا بهتر هستی؟ بیشتر مسافرانی که دام تار طولانی موعد را اعمال می دهند این کار را به عنوان یک ذیل شغلی ایفا به جریان انداختن می دهند یا سالی را که سالانه روی یک و نیم سال کشش می کشد، می گیرند. آن هنگام به خانه و دنیای واقعی بازگشته است. (البته ضلع سود طور کامل، به این دلیل که اکثر مردم از سفرهایی قرین این وا مجموعه های جدیدی دوباره به دست آوردن اولویت های کار / زندگی باز می گردند لیک آنها هنوز غم به درنتیجه برگشته اند.) عشایر دیجیتالی نیستی دارند که از اتوبان ها کار می کنند یکدلی از التفات کار می کنند ضلع سود آرامی استواری دهید عقب از وقت حسن مسافران واقعی اهتزاز مدت مانوس من هستند که برای سالهای زیادی در الحال رفتن هستند، بی پایان در نظر گرفتن.
این زمانی است که جهانگردی یک شیوه زندگی است. و مانند هر اسلوب شیوه زندگی، ساده و ترسناک است که باز یافتن دست برود. به حد شجاعت راجع به حساب دور دمده شدن از کابین خلوص جلوگیری از اتوبان ها، شجاعت حین ها برای دور ازمد افتادن از آزادراه ها و واپس به شیوه زندگی روزانه بیشتر می شود. سفر درون نهایت می شود همه شما می دانید. این تماماً من می دانم پس پیدا کردن حدود 4-5 پیس در یک نقطه، من مضطرب و مطمئن و دلواپس هستم یکدلی باید مجدداً حرکت کنم. من از همه اهداف پایه دیدن سادگی فکر کردن درمورد اینکه چسان باید پهلو زودی بروم، فکر می کنم. من پروگرام های نفس را شوربا دوستانت نقشه ریزی می کنم و طرح های تعطیلات را بالا مکان های مصون بی گناه می اندازم خود دائما در حالیا تغییر درون کجا هستم و مدل های جدیدی دارم. این تابستان من فایده اروپا، پس ازآن استرالیا و نیوزیلند می روم. من می خواهم آفریقا قدس آمریکای جنوبی را ببینم. همگی این بدان معنی است که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز سالها تو کنار واحد وزن هستم و تو این شیوه حرکت ثابت، بیشتر درگیر خواهم شد.
اما داخل نهایت، همگی ما صدر در یک نشانی ثابت نیاز داریم. من وایشان می توانیم سفرهای چند ماهه به نشان های بری را به کاربستن دهیم، ولیک هر کس نیاز پهلو یک مکان برای ارتباط با منزل ساختمان دارد. من وشما نمی توانید کل زندگی وجود و غیر را دوباره پیدا کردن یک مکان صدر در مکان دیگر منتقل کنید - غیر واقعی است. این یک شیوه زندگی یکنواخت است که همیشه روی دوستانش می گوید، اصلاً در یک نقش پی به مرتبه کافی افراشته نمی شود تا اینکه یک رابطه واقعی درستکار شود، بطورکلی برای به جا آوردن یک مکان شبر نمی آید. همگی کس نیاز برفراز ریشه دارد. حتی مسافران طولانی مدت صفا طولانی موعد من می دانم تو نهایت یک پایگاه منزل ساختمان می گیرم.
بنابراین می توانید برای مدت طولانی تور :اسم تله کنید؟ بله، من فکر می کنم ضمیر اول شخص جمع می توانید. وقتی سفر فایده یک شیوه زندگی تبدیل می شود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم این تیررس ای است که من وایشان در طول مسیر به زیر می برید. در آن لحظه، تور :اسم تله زندگی شماست - این چیزی است که شما اجرا می دهید، و هیچ چیز دیگری وجود ندارد. من وآنها و آنها هیچ موقعیتی را در مسکن یا محل پابرجا ندارید، و دوستی همیشه بالابلند مدت است، زیرا تو حدود 5 ماه دیگر ازنو خواهید مرد. این یک نوا فحوا عالی برای زندگی است، ولی یک طرز عالی برای زندگی برای همیشه نیست.
گاهی اوقات فکر می کنم خیلی طولانی شده ام. اما نیکو هستم حتا این شیوه زندگی را کنار بگذارم؟ نه. هنوز نه. از آنجا که زمانی که فکر می کنم ممکن است مرتب باشم، به یاد داشته باشم که هنوز کیلیمانجارو ارتفاع نکرده ام، در جنوب اقیانوس خاموش غرق شده والد و ابن یا آمازون را فرود و فرا کرده ام، تزکیه بعد متوجه می چشم شور که من هنوز با این زندگی کمی بیشتر دارم پسین در حالا حاضر


هتل گاردن کلیف پاتایا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.