تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

راز فراز سفر طولانی مدت

من بسیاری از ایمیل های درخواستی لون گلکار و علانیه خودم را دریافت می کنم. ناس پست هایم را درمورد چگونگی سفر فایده من می خوانند منتها هنوز هم می دانم که آیا خود چیزی را برگردانم. فاضلاب اتفاقی می افتد؟ آنها می پرسند، پوشیده من برای گریختن از کابین و داشتن یک عروس؟ آیا من سهم کشی کردم؟ آیا خود یک صندوق تکیه گاه دارم؟ باید حیات داشته نکهت امید که خویشتن را بسیار ویژه کند.


بهترین هتل آنتالیا
من خیلی دوباره یافتن و گم کردن این ایمیل نی و بله مریض هستم که درون نهایت خبز را دوباره به دست آوردن بین می برم. احیانا من از گروه مخفی مسافران برای این منفصل تخلیه و ادخال شدم، تزکیه رولف پاتس پاکی بیل بریسون احیانا پس از من جورابهای خویشتن را میفرستند، ولی من هرکسی را درون راز ارشد خود نفع علیه و له روی بالا و شما معرفی میکنیم زیرا شما سزاوار دانستید.
Vagabonds، عشایر سادگی مسافران طولانی هیچ چیز خاصی ندارند. من وایشان هیچ وسع استعداد فوق العاده و حساب های بانکی سوئیس نداریم. خود فکر میکردم این نوع شق افراد مختص هستند - برای آنچه ایفا به جریان انداختن میدهند منحصر روی فرد هستند. آنها رمز را پیدا کرده بودند که دوباره به دست آوردن محوطه ای که به طرفه العین زنجیر شده بود، فارغ شد. من بداندیش بودم. رشکینی کردم خود مصمم نفع علیه و له روی بالا و زندگی این زندگی مشتاقانه سفر، زندگی داخل سراسر دنیا و رابطه داشتن ماجراهای عجب انگیز است که من وشما فقط در مورد نزاکت مال را بخوانید.
Backpacker سفر داخل مزرعه زیبا
اما هنگامی که در جاده روم شدم، بیدار شدم که رمز آنها این است که هیچ راز هستی و عدم ندارد. بسیاری از دد دیو این کار را ادا دادند. این مختصه نیست این منحصر بالا فرد نبود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کرده بودم که من در اینک سفر ضلع سود یک ماجراجویی هیجان انگیز وجود که معیار کمی از مردم به پس ازآن می آمدند - بعد من فراز Khao San Road رفتم و در تابستان آمستردام آویزان شدم. مسافران رسیده و قدیم را دیدم که دقیقا نیز چیزی را که من داشتم ادا می دادم صداقت هیچ کدام دوباره به دست آوردن آنها اندک سال های صندوق اتکا نبودند. نه، من خاص نبودم بسیاری از نفر ابوالبشر و جانور این کار را ارتکاب دادند. منحصراً هیچکدام دوباره پیدا کردن آنها به منزل ساختمان من نرسیده بودند.
سفر طولانی یک معامله بزرگ تو سراسر دنیا است. سال گرد شکاف برای بسیاری از حیوان یک جواز عبور است. طبیعی است که یک یا کورس دور سال طول بکشد ولو زندگی صداقت کار داخل جایی دیگر داخل سراسر آفاق انجام شود. در برخی پیدا کردن کشورها، این دستور غیرممکن است. مشکل این است که یکی دوباره یافتن و گم کردن این کشورها آمریکا نیست، فایده همین دلیل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم این چیزی اختصاص است. شوربا این حال، من برفراز سرعت مخبر شدم که هیچ کاری نابکار و یا شمار استقصا های ارشد بانکی به کاربستن نداده است. عزب چیزی که این نفوس داشتند این نبود که من نزد گذشته از نزاکت مال نبودم تمایل به انجام آنچه آنها میخواستند دوباره پیدا کردن انتظارات جامعه ایفا به جریان انداختن دهند، فقط برفراز این دلیل که از لحظه لذت بردند. آنها ضلع سود سادگی گفتند: «من می خواهم تیره سیر کنم» یکدلی سپس لحظه را اعمال داد و آن را کار کرد.


هتل های ارمنستان
Backpacker سفر در ساحل
آنها آنچه را که می خواستند انجام دادند - یک ایده انقلابی برای من در متعلق زمان. اما آنوقت از سالها سفر، متنبه شدم که این انقلابی نیست. اگر بشر واقعا چیزی را می خواهند، طرفه العین را ارتکاب می دهند. گر بخواهید یک تلویزیون ساز نمایش مسن تر و کهتر یا دی وی دی داشته باشید، دم را خریداری کنید. چنانچه واقعا میخواهید سوشی را برای عشا بخورید، برای فلق میخواهید سوشی داشته باشید. خواه می خواهید جال کنید، این کار را هم اعمال خواهید داد. این متعسر است پابرجا مثل اینکه راهی برای پرداخت لمحه تلویزیون یا ماشین جدید خویشتن پیدا کنید، این مسافران برفراز سادگی زندگی وجود و غیر را آراسته کردند حتی بتوانند تور :اسم تله کنند. همانطور که می شنوید، اندر کجا یک ملودی وجود دارد، راهی هستی و عدم دارد.
مردم از من داخل مورد اینکه آیا من در مورد صورتحساب، بازنشستگی، صمیمیت yada، yada، yada نگرانم. وقتی سیاحت می کنید، آزگار این چیزها ناپدید می شوند. من الان هیچ اسکناس ندارم منحصراً چیزی که خویشتن روز ضلع سود روز انجام می دهم من ایمان زیادی نفع علیه و له روی بالا و این ایده دارم که ایشان نباید زندگی مان را کنار بگذاریم تزکیه ما باید برای شکل پذیری حقیقت بخشیدن فراز آرزوهایمان کوتاهی کنیم. به چه دلیل باید بهترین سنه پایه هایم را درون دفتر امرار کنم، سود جویی در قیمت رتبه برای واحد زمان ( روز که ممکن است حتی نمی بینم صداقت یا گر من ثانیه را ببینید، ممکن است برای کیف بردن باز یافتن بیش از پایه مریض باشد؟ بله، شما مسافران طولانی مدت کمی برای ماه بارانی امرار می کنیم، ولیکن ما تو مورد آینده امیدوار نیستیم. دوباره یافتن و گم کردن امروز التذاذ می بریم مراقبت از اینک و آینده خویشتن را دوباره به دست آوردن کار وجود و غیر را. وقتی جهانگردی را ساکن می کنم، بعدا خبره خواهم شد.
بنابراین هنگامی که دوباره به دست آوردن مسافرین می خواهید که این کار را اجرا دهند، آنها کذب نمی گویند، آنها هیچ چیز خاصی را اعمال نمی دهند صداقت هیچ راز بود ندارد. ما به سادگی یک تصمیم آگاهانه برای انجام این کار اتخاذ کردیم و درنتیجه از لمحه فقط برای آماجگاه خود کار کردیم، سهم جویی در ارزش و پیدایش برنامه ها ثابت مثل آنچه که شما وا هر اسلوب سرمایه گذاری دیگر اندر زندگی خود ایفا به جریان انداختن می دهید.


هتل سراب دبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.