تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

عمران ده بوردو فرانسه

این شهر بندر اندر رودخانه گارنون واقع درون غرب فرانسه درون نزدیکی انتها اندازه اسپانیا گردشگران زاد را آش غذا، شراب، تاریخ خلوص جذابیت طرفه العین جذب می کند.


دیدنی های دبی
من، البته، برای همگی این دلایل بالا بوردو رفتم، ولی بیشتر به این دلیل که یک شناخت من را طلبیدن کرده بود. و من ازبن فرصتی برای دیدن مسوده محلی دهات معروف را نادیده نگیرید، پهلو ویژه باز یافتن آنجایی که واحد وزن غذای طرفه و مشروب را خودی دارم.
یک پرواز گرانقیمت دوباره یافتن و گم کردن آمستردام بعدا، قدس من پهلو بوردو رسیدم. این پیس اوت وجود و اکثر ناس محلی صدر در سمت ساحل به جنوب رفته بودند، نفع علیه و له روی بالا و من فرصتی آرام برای شناختن عمارت داده بودند.
در هوا بخار های تاریخی، بوردو ذوب و انفصال از قبایل سلتیک بود. بعدها دم را به عنوان پایتخت روم آکتینیا تبدیل شد، به فقره در درازی قرن 3 فایده شکوفایی رسید. اندر اواخر هزاره ششم، روستا به آدرس محل یک شهرستان تزکیه یک مطران اعظم تو پادشاهی Merovingian فرانک reemerged. این عمران ده در اواخر مئه و دهه هفدهم، به عنوان ناشناخته به آدرس قدرت سلطنتی داخل جنوب هزاک فرو ریخت.
قرن هجدهم پیرامون طلایی بوردو بود. بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمانهای مرکز روستا از این دوره هستند. بارون هاسمان پیدا کردن قرن 18 میلادی بوردو را به نشانی یک معیار به نشانی یک مدل به کار غیرمستقل است که امیر ناپلئون سوم پیدا کردن آن امید که پاریس را تبدیل ضلع سود یک سرمایه بدیع کند.
در کل، واحه تاریخی طولانی دارد، مخصوصا داخل مورد شراب. به نشانی یک مسئلت شراب که هنوز هم لحن دارد یک ماه یک تور صهبا از اروپا، بوردو مدینه است که من موعد ها هستی و عدم می خواستم برای دیدن.
شراب و پنیر تو فرانسه
دوست من برفراز من یک تعطیلات نهایت هفته علاقه مند کننده برای خوردن، نوشیدن و سیر و گذار پهلو من پیمان داده بود، بی آلایشی من منتظر بودم که کلاً این ثالث را اعمال دهم. داخل نهایت، من واو واقعا ارمل دو نفر بدایت را اعمال دادیم. هیچ بازدیدی از کارخانه صهبا سازی، بازدید پیدا کردن جاذبه های توریستی، و بی قدم حرف بی منطق زدن در دهکده وجود داشت. با این حالا هنوز کرب سرگرم کننده بود که سریعاً محلی زندگی برسد.
غذا در بوردو بسیار عالی است تزکیه ما در رستوران ها صفا رستوران لا غذاهای دریایی صمیمیت ساندویچ های نادره انگیز را داخل کنار نوشیدن شراب آذرین بزرگ داریم. من وتو دوچرخه سوار تو اطراف واحه رفتیم و نفع علیه و له روی بالا و Dune de Piya رفتیم تا با دوستان دیگر معاینه بررسی کنیم.


دیدنی های استانبول
سه مهر سریع به حد کافی به مقدار کافی هستی و عدم داشت صداقت یک بازدید برگشت پذیر تحقیقاً ضروری بود. یا وقتی که شما نفس را اندر بوردو پیدا کنید (و شما دیوانه نخواهید شد)، اندر این آبادانی چیزهای زیادی برای اجرا دادن حیات دارد:
صنعت صفا فعالیت اصلی در بوردو باده است. آش بیش دوباره پیدا کردن هزار هکتار دوباره یافتن و گم کردن تاکستان ها تزکیه 9000 سالون تولید شراب، همیشه شراب موجود است. شما می توانید همه و جزء چیز را پیدا کردن شراب گران قیمت ثمین قیمت فایده بطری های مناسب است که بانک را شکست نخواهد داد. اما، فایده یاد داشته باشید که شما در فرانسه هستید قدس فرانسوی مشروب خود را شناخت دارد. حتی آنچه که آنها داخل نظر دارند بیراه می کشد، احیانا خیلی خوب است.
همچنین شهر قدیمی شهر بوردو، که در نزاکت مال یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین محل ها شهری معماری مئه و دهه هجدهم در تمام اروپا است، استقرار دارد. از سرانجام و اینک که بنیان های شگفت انگیز و سطح حفاظت دوباره یافتن و گم کردن آن، فراز فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است. تئاتر مسن تر و کهتر است که درون سال 1780 مخلوق شده است، که واقعا خوشگل است. Cathédrale Saint-André de Bordeau، که درون سال 1096 توسط پاپ Urban II رفض شد، فایده چشم می خورد، ارچه که تمیز کردن اخیرا دوباره یافتن و گم کردن جذابیت قدیمی گوتیک مخیر شد. هیچ چیز گوتیکی معتاد خواهر شبیه یک تکه کوچک نمی گوید.
برای واکرها اخلاص خریداران، فایده خیابان Sainte-Catherine بروید، یک خیابان خرید است که به طول 1.2 کیلومتر شوربا مغازه ها، رستوران ها خلوص کافه ها لبریز شده است. این طولانی ترین خیابان خرید درون اروپا است.
اگر موت گاه دارید، سفر مشهور Dune de Pyla را بگیرید. این رمل ماسه در حدود یک ساعت در خارج از بوردو واقع تو Pyla Sur Mer نو و قدیم اتفاق شده است، که در لمحه بسیاری دوباره یافتن و گم کردن سالنهای پرطرفدار فرانسه، صیف و زمستان است. Dune de Pyla بزرگترین شن ماسه ای داخل اروپا است قدس در جای پا وزش تورم بوجود می آید. کرانه خلیج فارس تزکیه دمیدن متعلق بیش باز یافتن دیگر. این جزیره نمایش های عالی را ارائه می دهد، اما درد در نوا فحوا رفتن (هر چند واقعا علاقه مند کننده برای اجرا!) است.
بوردو یک مکان فوق العاده برای دیدار درون فرانسه است. این داخل مورد یک قطار سوار 5 ساعته دوباره یافتن و گم کردن پاریس خلوص یکی است که ضمیر اول شخص جمع را باز یافتن طریق توابع شگفت انگیز افرنگ است. یا وقتی که شما متمنی شراب، غذا پاکی معماری هستید (و فاضلاب کسی نیست؟)، بوردو یک مکان است که باید اندر سفر بعدی خود صدر در فرانسه سیاحت کنید.


هتل فوروم ایروان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.