تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

چرا آمریکایی ها داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور سیاحت نمی کنند

 ما جمعاً آمارهای یادآوری دهنده را شنیدیم - تنها 15 درصد از آمریکایی خیر دارای گذرنامه هستند. ترجمه ها بیوگرافی ها روز رسانی 2014: این مقدار در حال تهیه حدود 36٪ است، در مقایسه سکبا حدود 70٪ از انگلیسی ها صداقت استرالیایی ها.)


بهترین هتل های استانبول
این قدر در حالا افزایش است، اما فقط روی این دلیل که آمریکایی نه در حالا رفتن فایده مکزیک خلوص کانادا مجبورند تذکره را علامت دهند. کاندیدای معاون ریاست جمهوری ناب و ناسره پیلین اولین جوازعبور سال و نو خود را دریافت کرد خلوص تنها تو خارج باز یافتن کشور پهلو پایگاه های نظامی داخل عراق صداقت آلمان گردش کرده است. در واقع، او تعریض کرد که تیره سیر برای معاریف است: "من یکی از کسانی نیستم که شاید پیدا کردن پس زمینه آمده باشند، من وشما می دانید، کودک هایی که شاید کالج را مخیر التحصیل کنند و صاحب و مادرشان تذکره را دریافت می کنند قدس کوله پشتی می کنند سادگی می گویند برو برو و آفاق را گشت کن. Noooo من تمام زندگیام را ایفا به جریان انداختن دادم ... خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانستم بخشی پیدا کردن آن فرهیختگی را گویی کنم.
پس و زیرا اینطور است که ابرقدرت جهان، کشوری شوربا 300 میلیون نفر، روی سمت دیگر سیاره خیره می شود، و رخ های سیاسی فایده دلیل عدم بود مسافرت های بیرون از کشور به نشانی یک عالمه؟ خود معتقدم که چند دلیل نیستی دارد:
اول، حد وجود دارد. برای لمحه ای از سیاست های پس دوباره به دست آوردن 9/11 فراموش کنید اکثر تعطیلات خانوادگی داخل آمریکا صدر در سایر نقاط آمریکا می رسد. چرا؟ از پس ازآن که ایالات متحده طول اعتبار (و خراج زیاد) یک بر را می گیرد، ما جزئتمامت محیط های آفاق را تو کشورهای من وآنها و آنها داریم. کناره ها نیاز دارید؟ راس به فلوریدا برو مناطق گرمسیری؟ هاوایی کویر؟ آریزونا تاندرا سرد؟ آلاسکا غوک های معتدل؟ واشنگتن. این ملاحظه در مورد مرتبط بودن همه ی نیازهای شما درون آمریکا، بهترین پاسخی است که من دوباره پیدا کردن یک شناسنده در آیووا دریافت کردم: «چرا ما می خواهید روی تایلند بروم؟ عاری و ترسناک است. چنانچه بخواهید کرانه ها را بخرید، فقط فایده فلوریدا بروید. "آمریکایی ها فایده راحتی نمی بینند که وقتی می توانند همگی چیز را درون کشور خودشان انجام دهند، به ویژه هنگامی که دوباره به دست آوردن دنیا می ترسند.


جاهای دیدنی گرجستان
که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را صدر در نقطه دوم ترس من می آورد. آمریکایی ها منحصراً از کرانه ها و انفس می ترسند منظورم واقعا ترسیدم شاید حتی سنگین شده باشد در این جهان پس دوباره یافتن و گم کردن 9/11، آمریکایی ها تدریس داده شده است که آفاق یک مکان مسن تر و کهتر و ترسناک است. تروریست ها در خارج باز یافتن هر هتل در خواهش تحویل ما هستند. بشر شما را عارف ندارند زیرا ایشان آمریکایی هستید. گیتی افق ها خشن است فقیر است این کثیفه. این وحشی است کانادا سادگی اروپا نیکو و هستند، اما چنانچه شما به بعد برسید، آنها هنوز و سرور به من وایشان بی نزاکت هستند زیرا من واو آمریکایی هستید. هیچ کس من وآنها و آنها را خودی ندارد
حتی قبل از 11 سپتامبر رسانه ها محیطی از ترس ایجاد کردند. ار خونریزی شود، منتج می شود، ثابت است؟ قبل از 11 سپتامبر، رسانه ها خشونت خانگی را در داخل و خارج اعمال دادند. تصاویری از شر در خیابان های خارجی، تهدیدات علیه آمریکایی نی و بله و تشدد های عمومی، تماماً چیز را برای علامت دادن یک عالم بی حصانت و غیرایمن مورد استفاده قرار دادند. پس دوباره به دست آوردن 11 سپتامبر، مجرد و متاهل بدتر شد. همانطور که ریجی گیلانی، شهردار قبل نیویورک در جریان مبارزات انتخاباتی خود، سیاستمداران پهلو ما کلام "آنها باز یافتن شما اکراه دارند". این آمریکا اندر مقابل آنها !!!
آمریکایی نچ این بمباردمان را برای چندین دهه فکر می کنند که این قصه و تاریخ واقعیت است یکدلی نمی خواهد ایالات را ترک کند.
مردم همیشه از من میپرسند به چه جهت من می خواهم دوباره یافتن و گم کردن آمریکا سفر کنم. آیا ایالات متحده فقط فراز همان تعداد خوب نیست؟ بشر می گویند: "هیچ کس ما را داخل آنجا شناسنده ندارد". پهلو آمریکایی ها، دنیا یک مکان ترسناک است خلوص این ادراک بی زن توسط رسانه ها سادگی سیاستمداران تقویت شده است.
در نهایت، این بابت جهل فرهنگی است. بله، من گفتم که آمریکایی ها گاوریش هستند. نادانند؛ زیرا آنها به سادگی نمی دانند که درون خارج دوباره پیدا کردن مرزهای خود فاضلاب می گذرد، ها و خیر اینکه آنها کر هستند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را واقعا عتاب نمی کنم. وقتی برفراز شما گفته می شود جهان ترسناک است، بله شما می خواهید به متعلق توجه کنید؟ ازچه میخواهید نفع علیه و له روی بالا و مکانهایی بروید که احتمالا شما را می کشند؟


جاهای دیدنی باکو
بنابراین آمریکایی ها پهلو یادگیری درباره دنیا تأکید ندارند. ما واژه سازش ها را نمی گیریم، ما دوباره پیدا کردن برنامه های خارج از کشور تحاشی می کنیم، سادگی ما در مورد مدارس ما صحبت نمی کنیم. مدارس من وآنها و آنها یک کلمه خارجی را به واژه سازش اسپانیایی پرورش می دهند خلوص فقط پهلو این دلیل است که جمعیت زیادی در اسپانیا حیات دارد نعم به این دلیل که من وآنها و آنها می خواهیم نفع علیه و له روی بالا و سمت اسپانیا یا مکزیک برویم. رسانه ها در مورد جهان تمرکز نمی کنند، جز اینکه لحظه را صدر در چیزی منحوس بدانیم، خلوص سیاستمداران ضمیر اول شخص جمع را تشویق می کنند که دیوارها را بسازند پاکی موانع را از بین نبرند.
بعضی از انسان استدلال می کنند که این بالا این دلیل است که آمریکا پیدا کردن سایر نقاط دنیا دور است، به طوری که گزند تفرق ای غیر ورجاوند و نامتناسب عبور برای رفتن بالا مکان ها بود دارد. شوربا این حال، نیوزیلند پیدا کردن همه چیز جغرافیایی دورتر است، سکبا این حال، نیوزلندی نی و بله تشویق می شوند که بیرون بیایند و دنیا را کشف کنند. داخل عصر اینترنت، توییتر، یوتیوب صمیمیت هواپیما، مکان های بسیار شاق است. وهن آسیب بدون مستثنا است
آمریکایی ها فراز دلیل فرهنگ، آره مکان گردش نمی کنند. مطمئنا، این جهانی نیست. وزن پایگاه زیادی از آمریکایی ها آن هنگام هستند که کرانه ها و انفس را کشف می کنند صداقت موانع فرهنگی را شکست می دهند. آنها نفع علیه و له روی بالا و عقب برمی گردند، افسانه ها را دوباره یافتن و گم کردن بین می برند پاکی دوستانشان را تشویق می کنند حتا بیشتر از دنیا آگاه شوند. ولیک حتی داخل مکان های بیشتر لیبرال درون آمریکا، من واو می بینید که ملاحظه آمریکا فایده کشور امن گیتی افق ها تنهاست خلوص اکثر دنیا بسیار ترسناک است. آمریکایی نه تصویری از گیتی افق ها دارند که کاملا دوباره یافتن و گم کردن واقعیت استثنا شده اند.


هتل های باکو
بدبختی شعار انگیز این است که ما کرانه ها و انفس را که از متعلق می ترسیم ایجاد می کنیم. ضیق آمریکا برای یک گیتی افق ها جهانی شده، بازیکنان زیادی را فراز صحنه آورد. این کمک به اژدر چینی باز یافتن قفس خود محرز شد، هند را به بازی آورد، به قناعت برزیل کمک کرد صداقت کمونیسم را تخریب کرد. در حال حاضر، من وشما به دنیا نگاه می کنیم و وحشت زده می شویم که دیگر متعلق را درک نمی کنیم سادگی یا مکان من وشما در وقت حسن نیست. به جای سعی برای یادگیری بیشتر، جلوگیرها را راسخ می کنیم سادگی سرمان را اندر شن خلوص ماسه می بندیم.
با این حال، امیدوارم. آینده گیتی افق ها نیاز صدر در یکپارچگی بیشتر دارد قدس جوانان آمریکایی که در این محیط پس پیدا کردن 9 سپتامبر نازش می کنند درون واقع علاقه مند پهلو یادگیری تو مورد کشورهای دیگر هستند تا اینکه اینکه آنها را مجذوب کنند. آنها می خواهند آفاق را بیابند پاکی کشف کنند. واحد وزن فکر می کنم آینده علنی خواهد بود، ولو زمانی که رهبران سیاسی قبل فراپیش از لمحه به وجه سازگار کامل دوباره به دست آوردن ما عاری نشوند.


هتل آنی پلازا ایروان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.