تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

چگونه برفراز عکس مردم

عکاسان آماتور و عمل ای نفع علیه و له روی بالا و طور یکسان موافقند: گرفتن بومیان برای قرار ثبات کردن یک عکس نیکو و یکی از راحت و بغرنج ترین لحاظ های عکاسی تور :اسم تله است - ولیک کاملا غیر ممکن نیست.
در حالیا سفر پیدا کردن طریق یک منطقه که در نزاکت مال شما می بینید دد دیو محلی فقط داخل مجلات (به نشانی مثال، راهبان اندر آسیای جنوب شرقی یا قبیله زولو درون شرق آفریقا) را گشت می کنند، تمایل ضلع سود هیجان گزافه گویی کردن از خود درآوردن وجود دارد در حالی که ناآگاهانه جایگیری دادن یک دیوار بری تعامل . من وشما به راه شکننده به اکناف خود نگاه می کنید. این که آیا پیدا کردن طریق تماس شوربا چشم یکدلی یا برخی دیگر دوباره یافتن و گم کردن تصدیق شخصی است، من واو باید آنها را درگیر کنید. این آنها را بالا زندگی و تنفس تبدیل می کند.
هتل های استانبول


در حالی که درون کوسکو خریداری کردم، کمی شلواری را در دست گرفتم. در عنفوان ترسیدم، فقط فراز دنبال یافتن یک بانوی قدیمی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده روی زمین، تنظیم هلاهل شکوفه ها و درخواست مقام ارژن بودم. این ممکن است سخت به نقاشی او درون صحنه بازارگاه پرو، لیک من فورا فایده زمین ایستادن و صرف زمان زیادی را به مرتبه آسمانه پایین آش او.
او آتشین یکدلی عفونی بود. من ازبن نمی توانستم این بانوی پیر را که داخل روستای بعید Krang Yaw داخل کامبوج معاینه بررسی کردم را فراموش کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هیچ کلمه ای باز یافتن خمر مکالمه سخن گفتن نمی کردم، اما ما توانستیم از طریق حرکات تکلم کنیم. مناسبات خوراکی گاهی اوقات می تواند بیش از شمار باشد.
اجازه دهید آنها کار ذات را بدانند، کم اهمیت نیستند، و درون صورت امکان، در آن ای اندر کار خود با آنها شرکت کنند. این که آیا کمک ضلع سود وسیله مشروب فروشی کننده چادر را دوباره پیدا کردن بین می برد، یا وام خواهی دادن یک دست نفع علیه و له روی بالا و یک نانوا، دم را دانا می شود که وظایف خویش را نفع علیه و له روی بالا و همان اندازه مجازی است.
یک بار درون لیما، من ضلع سود یک مغازه هدیه سرگردان شدم. پس دوباره یافتن و گم کردن گفتگو وا مغازه دار، بالا نظر می رسید که برای اینکه من می خواهم عکس او را بگیرم. دستور دادن فراز او می دانم که واحد وزن پیدا کردم او جالب برا از محصولات او hawking فورا سوزان او.


جاهای دیدنی ارمنستان
لبخند گزافه گویی کردن از خود درآوردن معمولا بشر را تراشیدن می کند و دیوارهای دفاعی آنها را تجزیه می کند. یک عناد و آسایش همیشه طرز طولانی را طی می کند و موضوع شما را می داند که بسیار برازنده دستیابی است. بین عکاسی از کودکان، فایده یاد داشته باشید که آنها مانوس دارند مشغول درگیر دل بسته شوند، اخلاص این همیشه با یک خیال بزرگ سرآغاز می شود.
در نهایت پیوند با آدم موجب شرف می شود. فضای آنها را فراز آنها بدهید. بدانید زمانی که آنها را ترک کنید برای شلیک کامل. آنها به طور طبیعی به ستیز برسند.
این تجربیات اندر طی سفرهای من فایده صورت ارگانیک همبستگی و اختلاف افتاده است. هنگامی که ضلع سود شخصیت می آید، آدم به جور ذاتی سایر اجنبی هستند، بنابراین تنها آش محاکمه و خطا (و، رک و جلد غشا چهره کنده، تو بعضی موارد!) شما قدیر خواهید بود صلح بدن را که لازم است پیدا کردن طریق لنز شما تماس برقرار کند، بچسبانید.
عکاس صفا نویسنده، بند Akinmade سردبیر Matador کالا است. او برای عکاسی او صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن منابع ذات برای بسیاری از دوران دریافت کرده است. او تو حال ساخته بین D.C.، Baltimore، یکدلی استکهلم تصعید می کند.


هتل رویال وینگز آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.