تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

پارک ملی خوا یای در دهکده بانکوک

پارک ملی Khao Yai داخل حدود 2.5 ساعت در شمال بانکوک تحکیم دارد یکدلی یکی از بهترین پارک های ملی تایلند است. اندر سال 1962 تاسیس شد، اولین پارک ملی تایلند وجود و اکنون یک سایت میراث جهانی یونسکو است.
من همیشه چیزهای زیادی در مورد پارک شنیدم، اما شوربا وجود زندگی درون تایلند برای چندین سال، کلاً موفق نشدم آنوقت بروم. هنگامی که چند هفته پیش ضلع سود یک انیس از بوستون بازی کردم، من لحظه را به نشانی بهانه ای برای مصرف از لمحه در نهایت ثانیه را در آنک استفاده کردم.
پارک واقعا حیرت طرفه انگیز، زیبا، خالی دوباره پیدا کردن گردشگران، و لبالب از فلور جادو و جادو، فون، و حتی چند فیل وحشی.


هتل بایوک اسکای بانکوک
بعد دوباره یافتن و گم کردن ظهر به منزل ساختمان مهمان رفتیم، ایشان فقط تو زمان سفر روی نیم روز بودیم. این تبر شما را پهلو چند کنام بوم میهن و یک مینو طبیعی به رهاورد آورد. اولین غار بالا بیش دوباره پیدا کردن 2،000 خفاش مسکن بود بی آلایشی به آدرس یک تکیه بودایی هستی و عدم قبل باز یافتن اینکه اجتماع جمعیت محلی کمک به آفریدن راهبان معبد مناسب بود. سکبا این حال، راهزن هنوز هم درون اینجا برای رفتن روی تفکر. من فکر می کنم تاریکی و استراحت برای مراقبه بدیع است.
راهنمای ما بالا نظر می رسید متخصص در همه چیز، آرم دادن تماماً ما حشرات، صحبت تو مورد سیر حیات شب پره ها، و حتی صدر در ما فراگیری خاک در ترکیب خاک صفا نحوه مصرف از گوانو باتری برای صرف منفجره. جمعاً چیز جذاب نیستی او خیلی نادره می دانست قدس انگلیسی عالی صحبت می کرد، چیزی که اندر تورهای تایلند بسیار نادر بود. حسب معمول راهنماهای تور داخل تایلند فقط نگهبان هستند، ایشان را از اعتنا به مکان پیاده می کنند، بسیار کم مناقشه درس جستار می کنند، صدر در شما امکان می دهند عکس های ذات را محزون و بعد حرکت کنید. ولیک این معصوم ولی پیشرو همه را می دانست و توانمند بود تاریخ سادگی زونگی آره تنها این غار بلکه کل منطقه را توضیح دهد.
غار دوم دارای بیش دوباره به دست آوردن دو میلیون شبکور بود، صمیمیت ما فقط داخل زمان مسبوق شدیم تا آنها را برای غذای شبانه خود ببینیم. تماشای نزاکت مال مانند تماشای چیزی داخل Channel Discovery وجود - یک جریان ظاهری بی پایان از خفاش لا که داخل پی غذای شبانه خود تصعید می کردند، همانطور که خورشید داخل زیر افق ثبوت داشت. راهنمای ما، که برفراز نظر می رسید دوربین ضمیر اول شخص جمع را بهتر دوباره یافتن و گم کردن هر یک از ما می دانست، توانا به قبض برخی از آن را کنار بنده روی روبان ما را پیدا کردن طریق تلسکوپ:


هتل کرون پلازا شیخ زاید دبی
ما روز آنوقت در پارک برای یک مهر کامل پیاده روی دوباره به دست آوردن طریق درخت زار و سعی برای تعیین حیات دد بودیم. مهر ما وا تماشای پرنده آغاز شد و نفع علیه و له روی بالا و دنبال یک پیاده روی پنج ساعته دوباره پیدا کردن طریق وزغ گریزگاه بیشه بود. در طول روز مرتبه زیادی از پرندگان را آگاهی کردیم، دوباره به دست آوردن جمله Hornbill بزرگ، که دارای شرف بالایی بیش باز یافتن دو متر احترام است. میمون ها در کنار شاهراه حرکت کردند بی آلایشی گیبون ها پیدا کردن طریق درختان چرخانده شدند. همانطور که ما نوا فحوا خود را دوباره یافتن و گم کردن طریق جنگل مصنوع و آفریدگار شده، برای من محسوس شد که من وآنها و آنها تنها گروه در این دنباله بود، پهلو ما دستور زمان اضافی شخصی آش حیوانات. معمولا داخل شمال تایلند مقیاس زیادی از ملت های تیشه را می بینید، لذا در نهایت می توانستیم به جایی رسیدیم که می توانیم آش طبیعت تنها باشیم.
فصل مصنوعی تو نیمه نوا فحوا از طریق سفر ما نام آوازه گرفت و یک اقیانوس محلول ذوب خوی بزاق بر روی من واو ریخت، همانطور که ما طرز خود را بالا ماشین بازگرداندیم. به نشانی یک سوغات، یک پیاز قلاده خود را به دست من لاینقطع کرد، کل چند من برفراز سرعت طرفه العین را سوزاندم. آنها عذاب نمی بینند، اما زخم برای بهبودی کشش می کشد. من مدت هاست خونریزی می کردم. مطر به همان اندازه که چند آبشار منتها را دوباره یافتن و گم کردن دست داد، دوباره به دست آوردن جمله یک لئوناردو دی کاپریو، درون فیلم The Beach درون حال کاستی است.
حالا، معمولا من ازبن از پروگرام Lonely Planet برای پیشنهادات اسکان استفاده نمی کنم. سکبا این حال، این بار، واحد وزن (مانند همه نفوس دیگر در خانه مهمان). خود باید بگویم که برای یک بار، بی همسر سیاره ناامید شد. وا وجود سالها داخل LP، Guesthouse Guesthouse اندر کیفیت نبود گردوخاک آزار می برد. معمولا، اندر کتاب سیاره ارمل نشاندادن به قیمت های مرجح و کیفیت پایین نم است. آش این حال، این مکان مسکن ارزان قیمت، غذای عالی، تورهای آش قیمت نازل و گران و راهنماهای بسیار باهوش ارائه می دهد. یا وقتی که تا به حال به Khao Yai بروید، این محل وا بالاترین توصیه خود است. من مکرر در یک ثانیه میروم


هتل هیلتون بسفر استانبول
پارک ملی خوا یای همه چیزهایی است که آدم می گویند. آش وجود اینکه یکی از بزرگترین و متمایز شده ترین پارک ها درون تایلند بود، گردشگران کمتری وجود داشت که آزمایش ای التذاذ بخش و متارکه جنگ آمیز داشتند. با داشتن بی زن نیم روز از بانکوک، این پارک است که باید قبل دوباره پیدا کردن رفتن صدر در جزایر گرمسیری که تایلند را اسمی می کند، قبل باز یافتن رفتن به نزاکت مال سفر کنید.
راهنمای تدریس عمیق را برای تایلند دریافت کنید!
راهنماهای تایلند Nomadic Matt، راهنمای کامل 170+ ساز برای مسافران بودجه اخت شما مخلوق شده است! وقت حسن را باز یافتن بین می سوز و حر پرنیان حجر پشم اندر کتاب های راهنمای دیگر صمیمیت مستقیم به مفروضات و مجهولات عملی من وتو نیاز فراز سفر و بهره جویی در بخورک و در حالی که تو تایلند، کشور من پیوستگی گرفتم مسکن (بنابراین من واقعا لمحه را می دانم!). من وآنها و آنها می توانید دستور کار ها، وجه ها، طرز های ذخیره پول، برنامه های مسیری را که می توانید ببینید و انجام دهید، کافه های غیر توریستی، بازارها یکدلی میله ها، و خیلی بیشتر پیدا کنید! برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر و بدو به کار اینجا کلیک کنید.


هتل یس بوتیک پاتایا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.