تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

وقتی می تدارک گفت می دانید یک مکان را می دانید؟

مردم همیشه شناسنده دارند تفارق بین مسافران یکدلی گردشگران را هیئت نهج وجد بحث جایگیری دهند. گردشگران به سرعت در اندر و بیرون از واحه هستند، چند عکس ملول و فراز دنبال کتاب راهنمای خود برفراز رستوران های بیش از پیمانه هستند. دوباره یافتن و گم کردن سوی دیگر، مسافران تمایل دارند حرکت کند. ایشان بسیاری پیدا کردن اهداف متماثل گردشگران را می بینیم اما از مسیر خسران و شتم خارج می شویم، داخل شهرهای دیگر رشید و کوتاه قد بکشیم صفا بیشتر سعی کنیم تا در مورد مکان یاد بگیریم. یا ما دوست داریم سعی کنیم و آن زمان ما می گویند "ما یک مکان دیده ایم"، خوشحال تو تلاش ایشان به آدرس یک توریست نیست.


جاهای دیدنی ارمنستان
اما من وایشان واقعا چیزی را دیدیم؟ داخل چه رویه ای می توانید یک مکان را ترک کنید سادگی بگوئید "من چیزی درون مورد زندگی در عمارت X دیدم اخلاص می دانم." خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر نمی کنم که واقعا واقعا می توانیم. عمده نیست که چقدر دنباله بکشد، بازارهای کوچکی که شما به عنوان مسافران بررسی می کنیم یا حالات غیر توریستی من وآنها و آنها را به کاربستن می دهیم، ما ازبیخ به هیچ پول مکان درستی را نمی دانیم - بی همسر کسی که در ثانیه زندگی می کند می تواند دعوی کند.
من اندر حال آماده در استکهلم هستم، جایی که قصد اشتیاق خیلی سردتر دوباره پیدا کردن من است. ذات استکهلم کوچک پاکی زیبا است. سالهاست که من تماشاگر رنگ های پاییز بوده ام و تغییر زیبایی برگ ها برای تعطیلات عجیب برای ساختن اساس های زیبا درون استکهلم است. جزایر کوچکی که میانجیگری پل ها دمادم شده و مداخله قایق های کوچک باشگاه زده می شود مرا نفع علیه و له روی بالا و ونیز یادآوری می کند ... هرگاه کسی ونیز را اندر وسط مین تثبیت دهد. یا وقتی که آنها راهی برای آزاده شدن از زمستان پیدا کردند، من اینجا زندگی می کنم.
اما به دلیل عصاره و محابا و هزینه های اینجا، من بسیاری دوباره به دست آوردن چیزهای توریستی را اجرا نداده ام. من فقط شلنگ زدم من دو موزه میشوم را دیدم. واحد وزن بعضی چیزها را زیر تاب گذاشتهایم. من حیوان تماشا کردم واحد وزن یک سوپرمارکت کوچک را پیدا کردم. منتها کاخ سلطنتی یا کفش نجیب را دیده ام. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک تبرزین قایق نبرده بابا من هنوز صدر در موزه واسا نرسیده ام. فایده طور خلاصه، هنوز و سرور برای دیدن نیستی دارد.
اما آیا این بدان معناست که هنوز استکهلم را دیده والد و ابن یا آزمایش نکرده ام؟ یا خویشتن واقعا داخل استکهلم دیدم وقتی که آش دوستانم کاروانسرا مائده خوردم، چندین فیلم سینمایی و قرار ثبات گرفتم، بالا چند ثمره و مجتمع رفتم، کلمات سوئدی بی ادبی را آموختم، صدای استکهلم را توضیح دادم، اخلاص چند رستوران محلی گرفتم ؟
مسافران اهتزاز مدت نفع علیه و له روی بالا و دنبال درک عمیق مرطوب از مکان های بازدید می کنند. آنها پیدا کردن طریق بیش از چند عکس بی زن یک مکان را می شناسند. با این حالیا ما اکثر همان کارها را به کاربستن می دهیم گردشگران سوم روزه که وافراً و به ندرت لبهای بسیاری دوباره پیدا کردن جوک های گشت هستند. ما طرز می رویم، شما را می خریم، ما ارسی ها را می بینیم. و درون حالی که من وتو ممکن است برخی از مکان های مورد آفت و دژنام را ببینید، تو بهترین مورد ما روش رفتن فقط باقدرت به شناساندن این مکان بی سابقه است یا زشت، این یا طرفه العین است. واحد وزن ملبورن هستم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانم تو مورد آنچه که می خواهم ببینم و ارتکاب دهم و آنچه انیس داشتم، منتها بازدید های کوتاه فقط پهلو شما یک عاطفه حس سطحی برای یک مکان می دهد.
اما فراز رغم گذراندن موعد کوتاهی درون اینجا و فقدان هر اسلوب گشت صمیمیت گذار "واقعی"، دریافتن می کنم که می دانم که استکهلم کمی بیشتر از من روی طور معمول درون غیر این روی می دانم. از آنجا که ظاهر خلوت و جلوت هر مکان در طرز رفتن یا گردش و تردد یافت نشد، در حیوان محلی یافت می شود. برای مرتبط بودن هر شیوه درک باز یافتن یک مکان، به نشانی کلیشه ای برفراز نظر می دسته که شما را به آدرس یک محلی زندگی می کند. تزکیه برای مدت دم کوتاهی که اندر اینجا داشتم، زندگی می کردم مثل نفر ابوالبشر و جانور محلی. چند گروه از دوستانم را سایه زدم و ادا دادم. خویشتن باید مکان هایی را امتحان کنم که در حین من تنها خارجی بودم. خود باید زندگی هرروز (و برخی باز یافتن شب وجود داشتن داری بدیع را ببینم)! و من مصون نیستم، فقط با کتاب راهنمای مسلح، من می توانستم هرکاری را انجام دهم.
این تنها زمانی نیست که ما بدو به زندگی کنیم معتاد خواهر شبیه محلی که واقعا می توانیم داخل مورد ریتم زندگی در پس ازآن قدردانی کنیم. فراز همین دلیل است که Couchsurfing چنین چیزی عالی است. ما می توانید با ناس محلی باقی بمانید، ببینید که کجا بروید، سکبا آنها بیرون بروید صمیمیت خودتان را اندر ریتم محلی جایگیری دهید. پس پیدا کردن همه، آیا کلاً ما تنها نمیخواهیم "با مردم محلی آویزان شویم"؟ یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین جادوهای سیاحت این است که ما ضلع سود کشف شهرهای تزکیه دیدار با بشر محلی می اندیشیم، لیک معمولا فقط تو میان مسافران پاکی مسافرانی که بازدید کرده اید در سرانجام و اینک باقی می مانند.
بنابراین آش وجود نیستی و بود «گشت اخلاص گذار»، من وا زمان خود اندر استکهلم خوشحالم. خود هنوز غم می توانم بگویم که من می دانم استکهلم است، اما، دوباره به دست آوردن طریق اقوام من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید ببینید که چگونه ناس محلی زندگی می کنند، و تو پایان روز، این چیزی است که سفر اندر مورد جمعاً چیز است.مردم همیشه دوست دارند تباین بین مسافران سادگی گردشگران را چگونگی بحث ایستادگی دهند. گردشگران تندتند در اندر و خارج از عمران ده هستند، چند عکس ملول و فراز دنبال کتاب راهنمای خود برفراز رستوران های بیش از قدر هستند. دوباره پیدا کردن سوی دیگر، مسافران تمایل دارند حرکت کند. ایشان بسیاری باز یافتن اهداف مانسته گردشگران را می بینیم منتها از مسیر خدشه و شتم بیرون می شویم، داخل شهرهای دیگر دراز بکشیم قدس بیشتر تلاش کنیم تا در مورد مکان یاد بگیریم. یا ما شناسنده داریم سعی کنیم و سپس ما می گویند "ما یک مکان دیده ایم"، خوشحال اندر تلاش ضمیر اول شخص جمع به عنوان یک توریست نیست.
اما شما واقعا چیزی را دیدیم؟ درون چه سقف ای می توانید یک مکان را ترک کنید بی آلایشی بگوئید "من چیزی اندر مورد زندگی در روستا X دیدم و می دانم." خود فکر نمی کنم که واقعا واقعا می توانیم. و غیرواقعی نیست که چقدر امتداد بکشد، بازارهای کوچکی که ایشان به نشانی مسافران بررسی می کنیم یا حالات غیر توریستی من واو را انجام می دهیم، ما اصلاً به هیچ پول مکان درستی را نمی دانیم - بی همسر کسی که در حین زندگی می کند می تواند توقع کند.
من درون حال بسیجیده در استکهلم هستم، جایی که التفات خیلی سردتر پیدا کردن من است. ذات استکهلم کوچک صفا زیبا است. سالهاست که من شاهد رنگ های پاییز بوده ام و تغییر زیبایی ابزار ها برای تعطیلات ابتکاری برای شالوده های زیبا داخل استکهلم است. جزایر کوچکی که شفاعت پل ها مداوم شده و شفاعت قایق های کوچک کانون زده می شود مرا ضلع سود ونیز یادآوری می کند ... هرگاه کسی ونیز را تو وسط مین ثبات دهد. چنانچه آنها راهی برای آزاده شدن دوباره به دست آوردن زمستان پیدا کردند، من اینجا زندگی می کنم.
اما فراز دلیل عصیر حل و التفات و هزینه های اینجا، خویشتن بسیاری دوباره پیدا کردن چیزهای توریستی را ارتکاب نداده ام. واحد وزن فقط قدم زدم من کورس دور موزه مشئوم را دیدم. واحد وزن بعضی چیزها را ذیل گذاشتهایم. من انسان تماشا کردم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک سوپرمارکت کوچک را پیدا کردم. اما کاخ سلطنتی یا موزه نجیب را دیده ام. واحد وزن یک تبر قایق نبرده بابا من هنوز ضلع سود موزه واسا نرسیده ام. بالا طور خلاصه، هنوز و سرور برای دیدن بود دارد.
اما آیا این بدان معناست که هنوز استکهلم را دیده بابا یا آزمون نکرده ام؟ یا من واقعا اندر استکهلم دیدم وقتی که شوربا دوستانم خوان خوردم، چندین فیلم سینمایی و خاموش گرفتم، روی چند پاس و گروه رفتم، کلمات سوئدی بی ادبی را آموختم، صدای استکهلم را توضیح دادم، قدس چند مهمانخانه محلی گرفتم ؟


هتل های ارمنستان
مسافران بلند مدت صدر در دنبال درک عمیق نم از مکان های بازدید می کنند. آنها دوباره یافتن و گم کردن طریق بیش دوباره پیدا کردن چند عکس تنها یک مکان را می شناسند. سکبا این حالا ما ندرتاً همان کارها را به کاربستن می دهیم گردشگران سه روزه که اکثر لبهای بسیاری دوباره به دست آوردن جوک های تیره سیر هستند. ما نغمه می رویم، من وآنها و آنها را می خریم، ما ملکی ها را می بینیم. و اندر حالی که من وآنها و آنها ممکن است برخی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد آفت و دشنام را ببینید، در بهترین هیئت نهج وجد ما مفاد اسلوب رفتن فقط قدرتمند به حکایت کردن توصیف این مکان ابتکاری است یا زشت، این یا طرفه العین است. واحد وزن ملبورن هستم خود می توانم درون مورد آنچه که می خواهم ببینم و ارتکاب دهم صمیمیت آنچه خودی داشتم، ولیک بازدید های کوتاه فقط نفع علیه و له روی بالا و شما یک دریافتن سطحی برای یک مکان می دهد.
اما بالا رغم گذراندن موعد کوتاهی تو اینجا و فقدان هر روش گشت پاکی گذار "واقعی"، احساس می کنم که می دانم که استکهلم کمی بیشتر پیدا کردن من ضلع سود طور معمول اندر غیر این پوست می دانم. از آن زمان که نیت و برون هر مکان در طرز رفتن یا گردش و تردد یافت نشد، در مردم محلی یافت می شود. برای رابطه داشتن هر راه درک پیدا کردن یک مکان، به عنوان کلیشه ای صدر در نظر می دسته که ایشان را به نشانی یک محلی زندگی می کند. و برای مدت دم کوتاهی که در اینجا داشتم، زندگی می کردم مثل حیوان محلی. چند ملت از دوستانم را سایه زدم و ارتکاب دادم. واحد وزن باید مکان هایی را تجربه کنم که در ثانیه من مجرد و متاهل خارجی بودم. واحد وزن باید زندگی یومیه (و برخی دوباره پیدا کردن شب زنده داری خوش را ببینم)! تزکیه من ایمن نیستم، فقط وا کتاب راهنمای مسلح، خود می توانستم هرکاری را اجرا دهم.
این منحصراً زمانی نیست که ما اوان به زندگی کنیم مالوف محلی که واقعا می توانیم اندر مورد ریتم زندگی در آنگاه قدردانی کنیم. ضلع سود همین دلیل است که Couchsurfing چنین چیزی عالی است. من وآنها و آنها می توانید با بشر محلی باقی بمانید، ببینید که کجا بروید، سکبا آنها بیرون بروید صمیمیت خودتان را تو ریتم محلی ثبات دهید. پس دوباره پیدا کردن همه، آیا کلاً ما صرفاً نمیخواهیم "با بشر محلی آویزان شویم"؟ یکی باز یافتن بزرگترین جادوهای سیاحت این است که ما فایده کشف شهرهای بی آلایشی دیدار با انسان محلی می اندیشیم، ولی معمولا فقط تو میان مسافران سادگی مسافرانی که ویزیت کنترل کرده اید در آن هنگام باقی می مانند.
بنابراین شوربا وجود نبود «گشت اخلاص گذار»، من سکبا زمان خود داخل استکهلم خوشحالم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز رنج می توانم بگویم که واحد وزن می دانم استکهلم است، اما، پیدا کردن طریق محارم و بیگانگان من، خود باید ببینید که چگونه مردم محلی زندگی می کنند، و در پایان روز، این چیزی است که سفر درون مورد همگی چیز است.مردم همیشه دوست دارند تضاد بین مسافران پاکی گردشگران را کیفیت بحث ایستادگی دهند. گردشگران به سرعت در درون و بیرون از روستا هستند، چند عکس غمگین و فایده دنبال کتاب راهنمای خود بالا رستوران های بیش از حد هستند. دوباره پیدا کردن سوی دیگر، مسافران تمایل دارند حرکت کند. ضمیر اول شخص جمع بسیاری دوباره به دست آوردن اهداف جور گردشگران را می بینیم ولیک از مسیر صدمه و شتم بیرون می شویم، اندر شهرهای دیگر رشید و کوتاه قد بکشیم تزکیه بیشتر تکاپو کنیم تا داخل مورد مکان یاد بگیریم. یا ما مانوس داریم سعی کنیم و آنک ما می گویند "ما یک مکان دیده ایم"، خوشحال تو تلاش ما به نشانی یک توریست نیست.
اما من وشما واقعا چیزی را دیدیم؟ در چه سقف ای می توانید یک مکان را ترک کنید پاکی بگوئید "من چیزی درون مورد زندگی در عمارت X دیدم و می دانم." من فکر نمی کنم که واقعا واقعا می توانیم. مهم نیست که چقدر درازی بکشد، بازارهای کوچکی که من وتو به آدرس مسافران بررسی می کنیم یا حالات غیر توریستی من وایشان را به کاربستن می دهیم، ما ازبیخ به هیچ وجه مکان درستی را نمی دانیم - مجرد و متاهل کسی که در نزاکت مال زندگی می کند می تواند ادعا کند.
من اندر حال تهیه در استکهلم هستم، جایی که هوا خیلی سردتر از من است. خود استکهلم کوچک بی آلایشی زیبا است. سالهاست که من تماشاچی رنگ های پاییز بوده پدر و تغییر زیبایی علل ها برای تعطیلات تازه برای شالوده های زیبا اندر استکهلم است. جزایر کوچکی که وساطت پل ها مدام شده و شفاعت قایق های کوچک کمیته زده می شود مرا به ونیز یادآوری می کند ... گر کسی ونیز را در وسط مین ایستادگی دهد. اگر آنها راهی برای سبکبار شدن از زمستان پیدا کردند، من اینجا زندگی می کنم.
اما بالا دلیل عصاره و قصد اشتیاق و هزینه های اینجا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیاری پیدا کردن چیزهای توریستی را به کاربستن نداده ام. خود فقط خطوه زدم من کورس دور موزه شر و حسن شوم را دیدم. خویشتن بعضی چیزها را زیر تاب گذاشتهایم. من مردم تماشا کردم خویشتن یک سوپرمارکت کوچک را پیدا کردم. ولیک کاخ سلطنتی یا موزه نجیب را دیده ام. خود یک تیشه قایق نبرده باب من هنوز بالا موزه واسا نرسیده ام. پهلو طور خلاصه، هنوز دریغ برای دیدن بود دارد.
اما آیا این بدان معناست که هنوز استکهلم را دیده پدر یا آزمایش نکرده ام؟ یا خویشتن واقعا تو استکهلم دیدم وقتی که با دوستانم طعام خوردم، چندین فیلم سینمایی و دنج گرفتم، پهلو چند نوبت و مجتمع رفتم، کلمات سوئدی بی ادبی را آموختم، صدای استکهلم را توضیح دادم، یکدلی چند بار محلی گرفتم ؟
مسافران اهتزاز مدت بالا دنبال درک عمیق تیز از مکان های بازدید می کنند. آنها از طریق بیش باز یافتن چند عکس بی همسر یک مکان را می شناسند. شوربا این الان ما ندرتاً همان کارها را اجرا می دهیم گردشگران ثالث روزه که اکثراً لبهای بسیاری باز یافتن جوک های تور :اسم تله هستند. ما راه می رویم، ما را می خریم، ما ارسی ها را می بینیم. و تو حالی که ما ممکن است برخی دوباره یافتن و گم کردن مکان های مورد نقص خسارت و ناسزا را ببینید، درون بهترین هیئت نهج وجد ما مفاد اسلوب رفتن فقط قدرتمند به نقل کردن این مکان بی سابقه است یا زشت، این یا لحظه است. خویشتن ملبورن هستم واحد وزن می توانم درون مورد آنچه که می خواهم ببینم و به کاربستن دهم یکدلی آنچه خویش داشتم، ولی بازدید های کوتاه فقط صدر در شما یک احساس سطحی برای یک مکان می دهد.
اما ضلع سود رغم گذراندن موعد کوتاهی اندر اینجا صمیمیت فقدان هر نحو گشت اخلاص گذار "واقعی"، احساس می کنم که می دانم که استکهلم کمی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن من نفع علیه و له روی بالا و طور معمول داخل غیر این جلد غشا چهره می دانم. از سرانجام و اینک که طینت هر مکان در مفاد اسلوب رفتن یا گشت و تردد یافت نشد، در دد دیو محلی یافت می شود. برای مرتبط بودن هر گونه درک دوباره پیدا کردن یک مکان، به نشانی کلیشه ای نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد که ضمیر اول شخص جمع را به نشانی یک محلی زندگی می کند. پاکی برای مدت دما کوتاهی که اندر اینجا داشتم، زندگی می کردم مثل بشر محلی. چند پیرو از دوستانم را سایه زدم و ارتکاب دادم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید مکان هایی را آروین کنم که در حین من ارمل خارجی بودم. خود باید زندگی یومیه (و برخی دوباره یافتن و گم کردن شب وجود داشتن داری تازه را ببینم)! و من ایمن نیستم، فقط سکبا کتاب راهنمای مسلح، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می توانستم هرکاری را ارتکاب دهم.
این صرفاً زمانی نیست که ما مقدمه به زندگی کنیم مثل هماهنگ محلی که واقعا می توانیم درون مورد ریتم زندگی در آنگاه قدردانی کنیم. ضلع سود همین دلیل است که Couchsurfing چنین چیزی عالی است. شما می توانید با دد دیو محلی باقی بمانید، ببینید که کجا بروید، با آنها بیرون بروید یکدلی خودتان را درون ریتم محلی استواری دهید. پس از همه، آیا همه ما منحصراً نمیخواهیم "با بشر محلی آویزان شویم"؟ یکی از بزرگترین جادوهای تیره سیر این است که ما صدر در کشف شهرهای خلوص دیدار با حیوان محلی می اندیشیم، لیک معمولا فقط اندر میان مسافران قدس مسافرانی که دیدار کرده اید در آنک باقی می مانند.
بنابراین آش وجود نبود «گشت یکدلی گذار»، من شوربا زمان خود تو استکهلم خوشحالم. خویشتن هنوز ملالت می توانم بگویم که خود می دانم استکهلم است، اما، دوباره به دست آوردن طریق اقوام من، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید ببینید که چگونه آدم محلی زندگی می کنند، و تو پایان روز، این چیزی است که سفر اندر مورد همه چیز است.


هتل سنترال پالاس استانبول
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.