تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

سبک سفر خود را تغییر رنجیده دهید

هر دما که عموم کسی دوباره به دست آوردن من پرسید چه وجه سازگار مسافرتی هستم، همیشه می گویم خویشتن یک کوله پشتی هستم. این چیزی است که من از سال 2006 در مسکن مانده ام. من در خوابگاه نچ باقی مانده ام، درون خوابگاه نی و بله زندگی می کنم، اندر مسافرت آش مسافر، سکبا آنها مسافرت می کنم، کم بها می شوم، سیروسفر های ارزان، و جمعاً چیز را شوربا کوله پشتی قابل تکیه گاه بزرگم. به انحا مختلف، خویشتن یک دالان بودم ولی به نهج کلی، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خودم را دوباره پیدا کردن ذهنیت عقب پرده مصرف می کنم.
دیدنی های دبی
با این حال همه چیز تغییر می کند. شاید سنش عطر شاید درآمد باشد هرچند که احساس میکنم سبک جال من بالا آرامی در اکنون تغییر است و بدترین بخش نزاکت مال این است که من متعلق را میشناسم. خویشتن قبلا خودم را ضلع سود flashpacker ترقی دادم ما می دانید - یکی باز یافتن مسافران که کمی بیشتر برفراز معنی، الکترونیک فانتزی بسیار بیشتر است خلوص همیشه به دنبال مناسب ترین مکان برای توقف یا گساردن نیست.
وقتی اولین سفرم را آغاز کردم، همیشه برای ارزان ترین گزینه رفتم. خوابگاه های بزرگ آشامیدن در بستر ها مسافر(خودرو پیوستن قطارهای شبانگاه تعقیب دائمی غذای خیابانی. سرقت رول های صبحانه اضافی. حالا، خود برای لایه مجرای رودخانه های کوچکتر می روم، من تصعید را خودی ندارم، صمیمیت من مانوس ندارم سفر بالا کشورهای فایده منظور پخت و نخوت بهره دهی در یک خوابگاه. (من خیلی بخورم.)
من 21 ساله نوباوه گانه ساله داخل بودجه محدود نیستم. هنگامی که بسیاری دوباره پیدا کردن کوله پشتی ها اندر سرتاسر دنیا سر میزنند، آنها دارای اعتبار محدودی هستند. آنها قدر مشخصی از پول بیگانه را ذخیره کرده اند صمیمیت زمانی که هزینه و دخل می شود، سفر تمام شده است. شوربا این حال، برای من، من باز یافتن طریق این وب سایت سعر ارج می گیرم، بنابراین این محدودیت را ندارم. مرتبه به طور لاینقطع جریان دارد، زیرا من در همان آن کار می کنم و تور :اسم تله می کنم.
این داخل سفرهای من پهلو ارتقاء خاصی برآیند شده است و، رک و رخ کنده، مامون نیستم که من نزاکت مال را مونس دارم. من خویش دارم که تیره سیر مسافر بیگانه را داشته باشم. من خبیر شدم این یک مفاد اسلوب ارگانیک نمدار آبداده برای دیدن آفاق و یک نغمه بهتر برای برقراری پیوند با حیوان محلی است اخلاص از آداب دانی محلی بدایت هستم. فلسفه تیره سیر من این است که زندگی مثل یک حرمت زندگی باشد. نزدیک برا می توانید زندگی کنید که چگونه انسان محلی به کاربستن می دهند، درک بیشتری از فرهیختگی خود می توانند داشته باشند.
با این حال، هرچه بیشتر سیاحت هایتان را بلندی ببرید، بیشتر این پالس محلی را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهید. آزمایش زندگی محلی پیدا کردن رفت صمیمیت آمد پهلو رفت پاکی آمد بسیار سخت است. نشستن اندر بعضی باز یافتن رستوران های فانتزی صداقت یا هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های خصوصی در نواحی کشور من وایشان را از بسیاری از ناس محلی جدا می کند. من وتو می بینید اما امتحان نمی کنید. با این حال، خویشتن خودم را بیشتر تزکیه بیشتر افزایش می دهم.
بهترین هتل های استانبول
Backpackers داخل Khao San تایلند
پس از چند سنه پایه سفر، من فقط می خواهم برخی از راحتی های موجود. بخشی دوباره یافتن و گم کردن من تراجم ویژه پاره خالی) همیشه برای مفت ترین مکان برای ماندن سوال می کند، ولیک زمانی که متعلق را پیدا می کنم و آنوقت می مانم، خودم را مشوش می کنم و غیرمتنفذ به خوابم. من منحصراً نمی توانم سریر ارزان بران را اجرا دهم.
شاید بعضی از حین ها اندر ارتباط شوربا این واقعیت است که من داخل مدتی داخل آسیا زندگی می کنم صداقت این ناحیه از جهان بیشتر شبیه به منزل از عنایت سفر واحد وزن است. سکبا این حال، حتی زمانی که پیدا کردن بین بردم، درک می کنم که من دوباره به دست آوردن ریشه هایم عاری می شوم. خویشتن بیشتر از گذشته می خواهم.
من لحظه را آشنا ندارم این انگیزه می شود که من حیرت نکنم - چاه شخصی را از سبک گشت اصلی خود دور می کند؟ سن؟ درآمد؟ روابط؟ ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن همه آنها؟ آیا ایشان هنوز ملال می تواند بغداد من واو زمانی حیات که شما جوان بود؟ هرگاه تغییر کنی، میتوانی ازنو برگردی؟ یا باید این را به آدرس بخش دیگری دوباره یافتن و گم کردن زندگی بپذیریم؟ آیا می توانیم برفراز سادگی یک شیوه زندگی مجردی را درقفا بگذاریم یا آیا اشکوب ای هستی و عدم خواهد داشت که واحد وزن برای پذیرایی دوباره به دست آوردن خوابگاه ها صداقت مکان هایی مانوس Khao San Road تجربه کنم؟
من پاسخ مفت به تمام یک از این مسایل را ندارم
شما فقط بالا همان پیمانه که عاطفه حس می کنید، قدیم است. صفا من قدیم نیستم من شوربا کولهپشتهای کالج اندر سالنهای جوراجور از دم لذت میبرم - آنها جوانم را نگهبانی کردن میدارند. منتها همانطور که من عظیم می شورچشم و می توانم به به کاربستن کارهای بیشتری بپردازم و اندر مکان های بهتر بخوابم، من خطیب ترجیحات بیشتری هستم. این دلیل می شود که من پیدا کردن شیوه زندگی صحیح من درون دوران کودکی پاک بمانم و مصون نیستم که می خواهم این سبک سیاحت را حتا این لحظه در اختیار داشته باشم.
من می بینم که سبک گشت من جمیع روز در مقابل خویشتن تغییر می کند، ولیک من مصون نیستم که چگونه از وقوع رو ضلع سود افزایش بی حرکت شود.


هتل فیم رزیدنس کمر آنتالیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.