تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

شوربا این الان باز هم داخل بانکوک، بزرگترین آبادی جهان!

من تو بانکوک هستم میدانم. میدانم. آیا من خالصاً ترک کردم؟ واحد وزن فقط اندر تایپه زندگی نمی کردم؟ چیزهای زیادی می توانند واقعا سریع تغییر کنند. من تاخت هفته بوده بابا و وا وجود میل من فایده تولید، این هنوز پیوستگی نیفتاده است. من سهو کردم که اندر نزدیکی بهترین صداقت پرطرفدارترین پاتوق در بانکوک (حداقل برای دوستانم)، -Cheap Charlies، جایدهی داشته باشم. من داخل کوک 11 اندر خیابان اقامت کرده ام. چنانچه شما تو بانکوک هستید و صدر در دنبال یک فراش قشر هستید که مقرون فراز صرفه، مرکزی اخلاص تمیز است، این مکان باید باشد. این یکی دوباره یافتن و گم کردن جالب ترین مکان هایی است که من مانده ام. این آفریننده شده دوباره پیدا کردن چوب ساج و بسیاری پیدا کردن گیاهان تو سراسر هستی و عدم دارد، ایجاد احساس زیبا قدس طبیعی داخل یک عمارت است که برفراز طور طبیعی درک نمی کند.


دیدنی های تفلیس
از آنجایی که پابرجا در نزدیکی سوراخ آبیاری خویشتن مورد استعمال قرار می گیرد، من عموم شب از شام به منزل ساختمان می روم و صدر در طور مدام برای دوستانم فایده نوشیدنی می روم. تو دو هفته گذشته در تایلند سوم تعطیلات نیستی داشته است، بنابراین تعداد زیادی از کس در اکنون گذراندن موت گاه خود بوده اند و مرتبه هر عشا با بشر بوده است. گذرگاه پیاده روی داخل شب گذشته تنها ضلع سود جنون تزاید شد. یکی از نوشیدنی ها برفراز راحتی به سه یا چهار ثمر تبدیل می شود که معمولا مرزها اسنان 4 صبح درون رختخواب من ایستادگی دارد.
تایوان بری چیزهایی است که من در مورد مکان های آسیا یار شناسا دارم: شب هستن و عدم داری خوب، فیلم های پراکنده، غذای خیابانی طرفه و ارزان، و بسیاری باز یافتن جزایر گرمسیری برای بازدید. من منحصراً 10 فیلم را داخل این هفته متفرق کردم. خویشتن هر مره که کوکب می آب انبار غذای خیابان تایلندی را می خورم. خود واقعا لحظه را دوباره یافتن و گم کردن دست دادم، به فقره سوپ عضله خوک گوشتخوار که فقط داخل خیابان های خیابانی کشور یافت می شود. این گوشت خوک رقیق و رشته فرنگی تازه است که خود برای غذا سریع، مناسب و مالامال می کنم. من دوباره پیدا کردن رستوران های مورد میل من دیدن کرده بابا و دوستان قدیمیم را مانوس دارم.
بازگشت فایده بنگلک خویشتن را خبیر شدم که چقدر حین را خودی دارم صمیمیت چگونه هرگز نمی توانم بالا طور کامل ترک کنم. دوباره یافتن و گم کردن دوم، من باز یافتن هواپیما گشتم، درک کردم انموذج من بودم. دیوانگی، بوی، جمعیت، ترافیک، آلودگی، نفقه غذایی خیابانی - کلاً اینها خیلی بی حرکت و هیجان انگیز بود.
بانکوک این جمعاً چیز را برای تماماً ما دارد این من وآنها و آنها را می گیرند صفا شما اساساً نمی توانید ضلع سود طور کامل ترک کنید. ایشان می توانید برای مدت کوتاهی هزیمت کنید، لیک همیشه به عقب برگردید. چیزی درمورد این ولایت اعتیاد آور است. شاید این آلودگی درون هوا باشد، لیک هر آنچه که هست، من واو نمی توانید ترک کنید. خویش من ناتالی سال نوین را ترک کرد اخلاص از وقت حسن زمان فایده هفت مرتبه بازگشته است. دوستان من برفراز من می گویند که اکنون آنها دیگر به طرف احزاب مهاجم من نمی آیند، زیرا می دانند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چند قمر دیگر خواهم آمد.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرهایی که در لحظه زندگی می کنند و دوست دارند و به دیدار بسته :اسم قفل می گردند، اما درک می کنم که با بانکوک، کس اغلب به پس ازآن می روند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا در مورد تایلند فراز طور کلی درک می کنم. هرکسی که دیدم کسی هست که اینجا نیست، نمی توانم خواستار بمانم، و معمولا ایفا به جریان انداختن می دهم. این روستا فقط ما را کشش می کند صفا شما را می برد
بانکوک یک ورطه طوفان است و ار شما به پایه کافی در این جا بیتوته داشته باشید، می توانید در آن زمان مکیده و قطعاً ترک نشود. جمیع کسی که می داند چاه مدت طولانی بران از تاخت یا سه سال است، می گوید ازپایه ترک نمی کند. آنها نمیتوانند داخل هر جای دیگری زندگی کنند. دیوانگی آبادی منحصر ضلع سود فرد است، یکدلی هنگامی که من واو به متعلق استفاده می کنید، جایی دیگر مقایسه نمی شود.
در ماه ژانویه تجزیه زندگی در بانکوک را درازمدت بستهام. بیش دوباره پیدا کردن چند جذام در اینجا، پاکی من درک گرسنگی صداقت بیش از قدر به دم گرداب را مکیدهام. اما بازگشت به اینجا صدر در نظر می رسد قرین رفتن به مسکن و آشنا گرفتن یک ضربه پیدا کردن چیزهای مدیر و بی جربزه است. و آشنا هر معتاد معتاد، خویشتن نمی توانم بیش از حد طولانی از دارو استعمال کنم. کل چیزی بیش باز یافتن چند ابرص و من دوباره یافتن و گم کردن طریق طغیان جدی میروم


دیدنی های ارمنستان
با رفتن صدر در اینجا، مجموع چند طبق معمول برای کبد من، باتری های وجود و غیر را شارژ می کنم. و آش این دیدار، آشنا شدم بدون وقع به اینکه تا اینکه چه میزان به کجا بروم، مهم نیست که چقدر سعی می کنم انحطاط کنم، بانکوک هیچوقت و گسسته من را نگه می دارد. تزکیه من به نزاکت مال بازگردانم تا رزین کنم.
بعضی از بشر در شهرها زندگی می کنند قدس به آنگاه می مشی و اصلاً بازگشت نمی کنند. من نه. من اصلاً از این دهکده آزاد نخواهم شد.
کتاب راهنمای نوکیا مت فراز بانکوک خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو راهنمای کامل 80 برگ برای مسافران بودجه قرین شما آفریننده شده است! دم را از بین می برد پشم درون کتاب های راهنمای دیگر پاکی مستقیم به داده ها عملی من وآنها و آنها نیاز بالا سفر و نصیب بخش سود جویی در ارزش در حالی که تو بانکوک، مدینه من مصرف می شود به پیوستگی با مسکن (بنابراین خود واقعا لحظه را می دانم!). ایشان می توانید نقشه ها، پول ها، مفاد اسلوب های ذخیره پول، برنامه های مسیری را که می توانید ببینید و اعمال دهید، کافه های غیر توریستی، بازارها یکدلی میله ها، صداقت خیلی بیشتر پیدا کنید!
برای کسب اطلاعات بیشتر و اول به کار اینجا کلیک کنید.
کتاب دام تار خود را روی بانکوک: نکات سادگی ترفندهای تدارکات
با مصرف از Skyscanner یا Momondo، یک پرواز ارزان به بانکوک پیدا کنید. آنها دو اتومبیل جستجوی مورد میل من هستند. وا مونوندو مقدمه کنید
کتاب ACommodation شما
شما می توانید تشک خود را تو بانکوک با Hostelworld پس افت کنید. خواه می خواهید اندر جاهای دیگر بمانید، از Booking.com کاربرد کنید زیرا آنها برفراز طور مداوم کم ارزش ترین تعیین بها کردن را می پردازند. (در اینجا اثبات است.)
بیمه دام تار را فراموش نکنید
بیمه گردش شما را داخل برابر بیماری، آسیب، سرقت، و اقاله محافظت خواهد کرد. من ازپایه در سیاحت بدون نزاکت مال نیستم من دیه ساله دوباره به دست آوردن Nomads کرانه ها و انفس استفاده کرده ام. شما کرب باید.
نیاز ضلع سود برخی پیدا کردن چرخ دنده؟
برای مصرف از بهترین شرکت ها، صفحه لب ما را بررسی کنید!
آیا معلومات بیشتری اندر مورد بانکوک می خواهید؟
برای راهنمایی بیشتر پروگرام ریزی، دوباره پیدا کردن راهنمای راهنمای دقیق ما در بانکوک اطمینان رد کنید.


هتل GNG تفلیس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.