تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

مصاحبه شوربا خانواده مسافرتی

به عنوان یک بقا در چاپار پیک مهمان هفته گذشته در مسافرت آش بچه ها، این هفته شوربا خانواده جیمز، قبیله پشت پرده گیتی افق ها گسترده ای درباره آنچه که اخت مسافرت به عنوان یک قبیله و چگونگی تماس آن با خانواده است، مباحثه کردم. خود فرصتی برای دیدار شوربا آنها درون ژانویه زمانی که آنها تو بانکوک بودند. من مدت ها حیات وبلاگ نفس را ورا آنگاه کرده بودم و دوباره پیدا کردن این فرجه هیجان وازده شدم - پویایی سیاحت های خانوادگی خود را تحریک می کند. آنها یک دودمان فوق العاده تزکیه دوستانه هستند. کریگ و دانلی، ارباب و مادر، گرم، دوستانه اخلاص بسیار باهوش هستند و برفراز فرزندانشان، کانور صفا کارولین، این را داده اند. شوربا این مقدمه، درون اینجا سوالاتی که به آنها داده ام:
Nomadic Matt: آیا در مورد سیروسفر به آدرس یک بازماندگان درباره ی شما اختلاط می کنید؟


جاهای دیدنی استانبول
[کریگ] ما اعمال دادیم. شما می دانستیم که این سفر پهلو این معنی است که من وشما می خواهیم نفع علیه و له روی بالا و مدت طولانی برویم و بی زن 24 ساعت سادگی 7 دقیقه دیگر یکدیگر را ببینیم. این می تواند مناسبت ای را فراز چالش بکشد. لیک ما همچنین فرجه را دیدیم - فرصتی برای صرف هنگام کافی آش فرزندانمان قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه من وآنها و آنها را ترک کنند. خود فکر می کنم تماماً ما موافقیم که من واو بهتر باز یافتن آنچه می توانیم امیدوار باشیم.
[Dani] خویشتن موافقم - من فکر می کنم که ما داخل نتیجه این سیاحت نزدیک مرطوب شده ایم. بیش از ناهار اخلاص شام طولانی، روز آنگاه از روز، شب آنک از شب، تمامو جزئی چیز خالصاً از بچه های شما بیرون می شود. من وایشان به عنوان یک نتیجه دوباره یافتن و گم کردن زمان ما وا هم خیلی دوباره پیدا کردن زندگی خویشتن آموخته ایم. سادگی من فکر می کنم کلاً ما برای هرکسی که هستیم بیشتر فراز یکدیگر نزدیک تیز هستیم. گردش طولانی به عنوان یک بازماندگان می تواند تو مواقع غرور جولان جنگ وجدال برانگیز باشد، ولیکن برای من واو واقعا ارزشش را دارد.
چگونه این ایده را مطرح کردید بی آلایشی این جال را برنامه ریزی کردید؟
[کریگ] این سفر دوباره پیدا کردن یک مکالمه در حالیا وقوع بود که دنی بی آلایشی من داشتیم. من وایشان می دانستیم که در ابرص ژوئن 2008 کل دو خردسال ما در اکنون تغییر تو مدارس هستند. کارولین در الان رفتن به دبیرستان بود؛ کنور (11 ساله) به آموزشگاه راهنمایی می غدیر ما می دانستیم که خواه بخواهیم کاری را دوباره پیدا کردن عادی اجرا دهیم، این سنه پایه برای انجام دم بود.
اولین ایده من این حیات که یک سال داخل استرالیا زندگی کنم. من اقوام آنجا هستم و بیدار شدم که ایشان می توانیم اندک سال های من وایشان را در مدرسه دولتی استرالیا برای مکانت کمی بها ثبت پندگیری کنیم. دنی گفتار نه، ولیکن در کیفیت این ایده غافلگیر نشده بود. او فکر کرد که زندگی داخل استرالیا بسیار شبیه برفراز زندگی تو ایالات متحده خواهد بود. بنابراین ما سعی کردیم تفکر من وایشان را فراخی دهیم.
یک هور و قمر ما یک دودمان کانادایی Carlsons پیدا کردیم که در سال 2001 درون سراسر گیتی افق ها سفر کرد. ایشان وب سایت خویش را می خوانیم و آنک به آنها ایمیل می فرستیم. پنج سال بنابرین از عودت Carlsons نفع علیه و له روی بالا و خانه، تماماً آنها خوب ارتکاب می کردند و گردش خود را درون سراسر عالم به عنوان یک آروین در اکنون تغییر زندگی منظور می شدند.
یک شید دانی داخل دفتر من نبیه شد (من در خانه کار می کنم) و به من قول که بالت را عیان کنید. دنی فایده ندرت تلویزیون تلویزیونی روزمره را پیک نیک می کند، منتها در لحظه روز پیوستگی افتاده است. وقتی که خود تنظیم کردم دیدم که چون آری دانی خیلی هیجان مضروب بی رغبت بود. بالت یک مصاحبه ماهواره ای شوربا خانواده Andrus پیدا کردن آتلانتا، جورجیا، دوباره یافتن و گم کردن بالای میز کوه در Capetown، آفریقای جنوبی اعمال داد.
من فوری به وبلاگ خود، شجاعت در عالم رفتم صداقت هر کلمه را بخوانم. خود فکر می کنم این آن ای وجود که می دانستیم خانواده اب می توانند تو سفر جهانی محنت باشند.
ما ثانیه زیادی را نفقه صحبت تو مورد جایی که می خواهیم برویم، چاه کاری ایفا به جریان انداختن می دهیم، چاهک زندگی در جاده ها شبیه است. ما داخل مورد انتظارات من وآنها و آنها - صمیمیت نگرانی های ضمیر اول شخص جمع بحثی بسیار باز داشتیم. هر چه بیشتر اندر مورد آن صحبت کردیم، بیشتر من وتو می خواستیم این کار را ارتکاب دهیم، صفا بیشتر ما معتقدیم که می توانیم آن را ادا دهیم. من وایشان می دانستیم که این یک خرامش است، روزهای نوظهور و روزهای بی سابقه وجود دارد.
دوستان و سلاله شما فاضلاب فکر کردند؟
[دان] بازخواست به خانواده های ما، بدون شک، شاق ترین فصل بود. برای والدین ما، این ایده دوباره یافتن و گم کردن قلمرو امتحان خود هم کنون بوده است. آنها هیچ راهی برای درک آنچه که ما انجام می دادند نداریم. سکبا این حال، هنگامی که آنها شوک اولیه را گرفتند، سلاله های ضمیر اول شخص جمع حمایت کرده اند.
یکی پیدا کردن چیزهایی که من وشما را بیشتر شگفت زده کرده است - چیزی که ما کلاً پیش بینی و خواهش نداشتیم - طیف وسیعی دوباره یافتن و گم کردن واکنش های اقوام و دودمان ما است.


دیدنی های دبی
ما آشنایان معمولی داریم که به نشانی "دلیل" گشت ما را پذیرفته اند و اطلاعات مربوط پهلو هر جایدهی در برنامه سفر ضمیر اول شخص جمع را روانه می کنند. قدس ما دوستانی داریم که کلاً چیز را می کنند تا اینکه حتی تصدیق نکنند که ایشان برای یک سال متنفر تهی می مانیم.
یک خانواده در ناحیه شهرداری منطقه ما صدر در طور جدی خودداری از تلمیح سفر ما پهلو کریگ یا من بود. ولی آنها نوباوه های من وآنها و آنها را برای اطلاعات در هر اقبال پمپ کردند. منتها رک و صورت کنده، برای اکثر مردم، پیدا کردن دید بیرون از حافظه نیست. ما تا اینکه زمانی که من وآنها و آنها به منزل ساختمان بازگردیم، حیات نخواهد داشت
[کریگ] بالا من یادآوری می کند که روح حیات نفس هوش عزیز جان گاردنر یک ثمره گفت: "در یک نقطه مختصه در زندگی شما بیدار می شوید که بشر برای ایشان یا علیه من وتو نیستند - آنها تو مورد ذات فکر می کنند".
از سوی دیگر، من وشما نیز از مرتبه افرادی که بالا ما رسیده اند، پررو شده اند، تشویق اخلاص مشاوره عرضه می دهند. چند نقب رهرو دیگر (از یکسره عبارت زمره Nomadic Matt، ایشان مفتخریم بگوییم) من وایشان را در وب یافت صمیمیت بسیار مفید بود.
به تماشا می سنخ واقعا اندر میان مسافران یک روحیه متفاوت بود دارد. این حیثیت به گپ زن کردن شوربا افرادی است که داده ها را نفع علیه و له روی بالا و اشتراک می گذارند و آره ذخیره آن.
زندگی در آزادراه چطور است؟
[کریگ] زندگی در شاهراه مانند زندگی در آپارتمان بوده است، تنها متفاوت است. سفر برفراز مدت یک سال نفع علیه و له روی بالا و نظر می صنف بسیار عجیب صمیمیت غریب است، و نفس را تو زمان است. منتها شما هنوز ملال باید یک مکان برای خواب، ادیم خوردن، صداقت چیزی برای اجرا هر شید پیدا کنید. تفاوت، همه و جزء چند هیجان تغییر مداوم، مکان های حیرت طرفه انگیز و فرصتی برای دیدار از اشخاص جالب است.
[Dani] این یک آروین عجیب تزکیه غریب است که یک سایت بزرگ اخت ماچو پیکو را داخل صبح و آنجا از طرفه العین به مسکن هایتان بسپارید. نازخرامی تکبر هایی در واگذار چاره سازی زندگی شما نفع علیه و له روی بالا و یک عمارت جدید یا یک کشور جدید داخل هر چند روز وجود دارد. ولی فرصتی برای دیدن آفاق باعث می شود که درون مقایسه سکبا چالش های پنهان.
چه چیزهای غیر منتظره به عنوان یک بازماندگان به شما دام تار کرده است؟
[دانی] هر مهر چیزی غیر منتظره به هدیه می آورد. دیدی صدای بی همال یا آزمایش جدید ما اشتیاق داریم غیر منتظره باشد. بهترین شگفتی، آش این حال، فرصتی است برای کسب یک تمجید واقعی برای افرادی که اسباط ما در اکنون تبدیل ازمد افتادن هستند. استثنایی است تفریح کنید.
من فکر می کنم برخی دوباره به دست آوردن بهترین شگفتی نچ - و آموزش های غیر منتظره - پیدا کردن افرادی که دیدار کرده اند آمده ایم. ما خوشدل شانسی برای دیدار آش برخی از ناس عالی - مسافران دیگر و آدم محلی. یکی دیگر از و غیرواقعی ترین تعلیمات ها، نوا فحوا هایی است که ما اندر هر مکان بنگاه اثر که دام تار کرده ایم، مورد استقبال قرار گرفته ایم. کس ما خیلی خوب رفتار کرده اند بی آلایشی فکر می کنم نوادگان ما آموخته اند که باز یافتن جهان، دیگران صداقت دیگر فرهیختگی ها نترسند.
آیا برای مشاوران دیگر درون مورد مسافرت سکبا بچه ها فکر می کنید؟
[کریگ] گر یک یکتا یا خانواده واقعا می خواهند زمان تیره سیر خود را برای دام تار به جهان بیاورند، می توانند راهی برای اجرا این کار پیدا کنند. این ممکن است خلاقیت را صدر در وجود آورد. ممکن است کمی صریح باشد. منتها می توانمندی انجامش داد. ولی اولین دامن این است که واقعا مایل فایده انجام وقت حسن هستیم.
در سوال برای خانواده های دیگر که در الحال سفر به گیتی افق ها هستند، یک طایفه کیوی از ده (ده نفر) کشف کردند که داخل حال آماده از آسیا به عنوان بخشی از ماجراجویی گردش چند ساله گشت می کنند. برای سالها برای این سفر، خرج کردن سکه خیر را استخلاص دادند. ولی سفر خانوادگی رویای آنها وجود - صداقت آنها برای رسیدن به لحظه کار می کردند. من واو باید این را جاه و تحسین کنید.
هر آفتاب من برفراز شدت از اینکه چقدر شکننده است، خبره هستم. همانطور که این سال را گذرانده اید، خیز افکار که خویشتن به لحظه ادامه می دهم حیات دارد.
اولا، واحد وزن قدردانی جدیدی برای آنچه که ممکن است، برای آنچه که یک خویشان می تواند آش هم انجام دهد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیزی جز تحسین و قدر به سلاله های زیادی که بیرون از نفس زندگی می کنند زندگی وجود و غیر را داخل شرایط ذات زندگی می کنند. این چیزی است که خود میخواهم.


جاهای دیدنی تفلیس
دوم، خویشتن برای همسرم خلوص فرزندانم دوباره پیدا کردن روح ماجراجویی، درخصوص تمایل خود به تیک جهش تو جهان، بسیار سپاسگزارم. خود امیدوارم که کلاً حس شگفتی ذات را دوباره به دست آوردن دست ندهید، تمایل خویشتن را برای دوباره یافتن و گم کردن بین بردن ودیعه درستکاری و توانایی آنها برای مقابله آش ترس خود، مضرت و حرکت فراز جلو.
این جال بهترین کاری است که حتی کنون ارتکاب داده ایم. نمی توانم دنج کنم حتا ببینم چه اتفاقی می افتد.
و البته، می خواستم بدانم اندک سال ها، کورور (11) پاکی کارولین (14) فکر می کردند:
آیا من وایشان هیجان زده روی سفر نفع علیه و له روی بالا و مدت طولانی؟ آیا شما با خانواده تان گردش کردید؟
[کارولین] احساسات زیادی درون مورد سفر روی مدت طولانی داشت. من دوباره پیدا کردن این ایده هیجان زده شدم، ولی من نیز ترسیدم. فایده علاوه، واحد وزن نمی خواستم محارم و بیگانگان و اولین سن تحصیل داخل دبیرستان را پیدا کردن دست بدهم. صفا من آش خانواده بابا 24/7 مترقب بودم. ولیک من دوباره یافتن و گم کردن طریق اسکایپ، چت ویدئویی Google قدس فیس بوک توانستم شوربا دوستانم پیوستگی برقرار کنم. سادگی ما تماماً را به دریغ متصل کرده ایم صمیمیت نزدیک بران شده ایم.
[Conor] من هیجان دلزده شدم ضلع سود سفر خلوص دیدن جهان. خود می دانستم این یک فرصت ویژه برای به کاربستن کاری نیست که بسیاری از کسان دیگر ارتکاب می دهند. دوستانم را تلف شده و برده شکست خورده منهزم ام، لیک ارزشش را دارد. سهل میسر بی رنج ترین هوا بخار در دنباله تعطیلات مانند کریسمس بوده است. این زمانی است که من دوباره به دست آوردن زندگی عادی رنج می برم.
جالب ترین کاری که اجرا داده اید چیست؟ بدترین چگونگی چیست؟
[کارولین] شما چیزهای زیادی را ایفا به جریان انداختن داده ایم. من واقعا آشنا داشتم که داخل اکوادور پوشیده شده و وا شیرهای دریایی Galapagos شنا کنم و دوباره پیدا کردن فیل ها اندر تایلند حراست کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا عارف دارم سفر تو نیوزیلند، استرالیا اخلاص ژاپن. بدترین کاری که من وتو کردیم این هستی و عدم که یک کشتی نیمه کومه واقعا کثیف تو شمال آرژانتین راکب شویم. این سست و تیز سخت تند بود
[Conor] Galapagos عالی بودند. من دوست داشتم داخل یک قایق زندگی کنم و پیدا کردن جزیره نفع علیه و له روی بالا و جزیره جال کنم. من همچنین آزگار ورزش های ماجراجویی تو نیوزیلند را مانوس داشتم، ضلع سود ویژه زوربین. و این واقعا جالب وجود که بتواند یک مایل طولانی دوباره یافتن و گم کردن بالای دیوار مبصر بزرگ تر بگذارد. خیلی چیزهای بدی بود نداره انگاره می کنم بدترین چیز همیشه بوده است، منتظرمان اندر فرودگاه نچ یا ایستگاه های ترن یا هواپیما) و راننده خلبان ناخدا بوده ایم.
خوشحالم که این کار را کردی؟ آیا می خواهید در آینده دام تار کنید یا این تجربه باعث شده شما باز یافتن سفر متنفرم؟
[کارولین] اینک که تقریبا به کاربستن شد، واقعا خوشحالم که این کار را اجرا دادیم. من عاطفه حس می کنم کارهایی را ادا می دهم که مرتبه اندکی از انسان انجام می دهند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم که من در آینده جال می کنم، اما احتمالا برای این موعد طولانی نیست. یک روز، من می خواهم به تایلند برای کار آش فیل ها داخل پارک طبیعت Elephant درون نزدیکی چیانگ مای برگردم.
[Conor] خویشتن واقعا خوشحالم که این را هم به کاربستن دادیم. من بشاش خواهم شد که به آپارتمان بروم، منتها ما باقدرت به بینایی دیدار و ادا چنین کاری هستیم. داخل آینده، قاطبه چند، خویشتن فکر نمی کنم که برای موعد طولانی سیاحت کنم. فکر میکنم سفرهای بیشتری را ادا خواهم داد، منتها برای دورههای کوتاهتر. در دنیا خیلی زیاد است، من واو می توانید کل زندگی خود را مزد جویی کنید.
برو وبلاگ ذات را ملاحظه کنید بی آلایشی آنها را تو سراسر گیتی افق ها در Wide Wide World سپس کنید.


هتل پالاس سان سیتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.