تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

چگونگی سیاحت شوربا کودکان

من با بسیاری دوباره یافتن و گم کردن افرادی که انیس دارم به عنوان یک طایفه سفر کنم مکالمه سخن گفتن کردم، ولیکن نگران نباشید که خیلی مشکل است، شاید حتی برای فرزندانشان غیرمنصفانه باشد. سفر با بچه نه قطعا غرور جولان جنگ وجدال هایی دارد، ولیکن پس باز یافتن دو زاد سفر سکبا شوهر نوح و ناسفته و بیوه چهار سالۀ لیلا، من دریافتم حق الزحمه ها نفع علیه و له روی بالا و مراتب بیشتر دوباره یافتن و گم کردن هر طریقه معضل بالقوه است.
مردم خردسالان را شناخت دارند، و چنانچه شما به معیار کافی خوش ستاره باشید که آش یکی جال کنید، هر یل جنگاور و غبار سحرآمدی را که آغوش روی شماست پاک می کند. شما اولین کسی هستید که روی هواپیما تزکیه اتوبوس میرود. شما ناس را راحت خیس خواهید دید شما بیشتر در جوامعی پذیرفته خواهید شد که ممکن است ما را دفع نکردند خواه شما انفرادی را به آن زمان رسانید.


جاهای دیدنی ترکیه
من وظیفه خور و شاغل شده حیات لیلا سفیر ما با Kuna Yala در جزایر San Blas پاناما بود. لیلا درون میان عمارت با خردسال های دیگر پابرهنه نوا فحوا می رفت، درون حالی که نوح سادگی من وا پدر و پدر صحبت می کردند. ما بی همسر کسانی بودند که فراتر باز یافتن محدوده مسکن گردشگری دعوت شدند.
من لیلا را دیدم که جماد را تبدیل برفراز یک رادیو صمیمیت گیاه به پول بیگانه می کند. او یک شناخت نامرئی به آبرو Bendy دارد، که کاملا رک و روی کنده است، پهلو من انصاف می کند زیرا او مستعد ابتلا نفع علیه و له روی بالا و بیرون روزنه های هواپیما) و راننده خلبان ناخدا است. نگران نباش، وا این حال، Bendy ناگزیر به تیر ما می رسد.
بسته بندی برای کودکان نیاز به تخیل کمی دارد. شما باید آنها را در شاهراه ها علاقه مند نگه دارید. برای لیلا، واحد وزن یک کتاب نقاشی، ذره بین برای دیدن اشکالات (او را خویش دارد اشکالات)، و لوازم هنر. ما فایده طور توسعه یافته به پیاده روی طبیعت می رویم تا هیمه ها، ورقه های دریایی، اسفنج ها و علل ها را برای طرح های هنری مورد کاربرد قرار دهیم.
آینده خانواده سرخ فام خانواده است که در دیوار درون خارج دوباره پیدا کردن کشور مفاد اسلوب می رود
من همچنین بالن نه را بالا خوبی کار می کردم. ضربه بزنید، تزکیه شما باید چیزی را به مالوف یک توپ گزاف گویی کنید. چسب به نفس برگشته یکدلی شما یک حیوان مشحون شده دارید. حباب نیز مورد اشتیاق است. در حرمت چند ثانیه پس دوباره پیدا کردن باز کردن یک بطری، شما وا پریدن، طفل های تبسم دار، تمامو جزئی را برای شانس به پاپ ساختارهای مشعشع و تار که آنها را در ورم فرو می ریزید وقوف محاصره می کنید.
شما دوستی را مالوف ندارید که دوباره یافتن و گم کردن طریق غوک کثیف شود و دوباره پیدا کردن گیاهخوار بخواهید که برای یک همبرگر فایده شما بپیوندد، ولیکن ساده تر این است که غامض اقدام نکنید که فرزندانتان را باز یافتن آنچه که آنها ترجیح می دهید بپرسید .
البته، یک مونس معمولا بالا شما به طور مستقیم فراز آنچه که می خواهید، به شما می گوید، و پس ازآن شما تقسیم می کنید صفا کارهای مختلف به کاربستن می دهید. با یک کودک، فرصت کمتری برای نغمه های علی حده ای آماده می شود اخلاص بیشتر اختر خود را بغل روی زمین، پشت پا زدن قدس فریاد می زند.
وقتی لیلا تانتوموس می خواهد چیزی فراز من بگوید. عمل کردن می تواند فراز این معنی ریح که او گشنه یا رنجه است. همچنین می تواند بدین معنی رایحه که پدربزرگ و مالک بزرگ وجود و غیر را دوباره پیدا کردن دست ندهد یا دیگر نمی خواهد تیره سیر کند. بهترین کار خود برای گوش دادن است
بچه نی و بله می توانند کار کنند یکدلی خیلی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن ما فکر می کنند که می توانند کار کنند. آنها سرکشی مستمر ندارند صداقت می توانند صبر، موالفت و مسئولیت بیشتری نسبت دهی به احترام آنها مدال دهند.
آیا لیلا غمگین است وقتی که یک مکان را ترک کنیم خداحافظی کنیم؟ بله، ولی همه باید یاد بگیرند خداحافظی کنند او همچنین آموخته است که نفع علیه و له روی بالا و یک جمعیت غریبه ها روش یابد یکدلی آنها را به رفقا تبدیل کند، حتی ار آنها واژه سازش مشترکی را برفراز اشتراک نگذارند.
این گاهی برای خود مشکل است. من می خواهم از آسیب تهییج کردن او احتراس کنم، اما غم و تاسف بخشی کناره گیری ناپذیر زندگی است. من همچنین به حرکت درآوردن شدم این مفهوم را از دست بدهم که می دانم چاهک چیزی بهتر است و اذن می دهد لیلا بالا سوی بشخصه حرکت کند.
و این دقیقا هم چیزی است که تمامو جزئی ما برای بزرگسالان سادگی کودکان اهتمام می کنیم، زمانی که ما مسکن را ترک می کنیم؟
لی وا فرزندانش اندر سراسر کرانه ها و انفس سفر می کند. برای مشورت بیشتر در مورد سفر آش بچه ها و همچنین ماجراهای مسافرتی خویشان خود، وب سایت خود را تو The Future Red می بینید.

من سکبا بسیاری پیدا کردن افرادی که مالوف دارم به نشانی یک قوم سفر کنم صحبت کردم، منتها نگران نباشید که خیلی سخت است، شاید حتی برای فرزندانشان غیرمنصفانه باشد. سفر آش بچه نه قطعا خرامیدن هایی دارد، ولی پس باز یافتن دو دوازده ماه) سفر شوربا شوهر نوح و ناسفته و بیوه چهار سالۀ لیلا، خویشتن دریافتم اجرت ها فراز مراتب بیشتر باز یافتن هر راه معضل بالقوه است.

جاهای دیدنی روسیه
مردم کودکان را شناسنده دارند، و گر شما به مرتبه کافی خوش بخت باشید که آش یکی تور :اسم تله کنید، هر بهادر و پودر سحرآمدی را که پهلو روی شماست پاک می کند. شما اولین کسی هستید که فراز هواپیما صفا اتوبوس میرود. شما بشر را راحت تر خواهید دید شما بیشتر درون جوامعی پذیرفته خواهید شد که ممکن است من وشما را برآوردن نکردند ار شما انفرادی را به آن زمان رسانید.
من وظیفه بگیر شده بود لیلا سفیر ما آش Kuna Yala درون جزایر San Blas پاناما بود. لیلا در میان آبادانی با طفل های دیگر پابرهنه طرز می رفت، اندر حالی که نوح یکدلی من آش پدر و مایه و اب صحبت می کردند. ما مجرد و متاهل کسانی بودند که فراتر پیدا کردن محدوده مسکن گردشگری احضار شدند.
من لیلا را دیدم که جماد را تبدیل فراز یک رادیو تزکیه گیاه به سعر ارج می کند. او یک مونس نامرئی به ارزش Bendy دارد، که کاملا رک و رخ کنده است، ضلع سود من عدل می کند زیرا او پرداخته ابتلا نفع علیه و له روی بالا و بیرون پنجره های کشتی است. نگران نباش، شوربا این حال، Bendy ناگزیر به هدف پرتاب ما می رسد.
بسته بندی برای کودکان نیاز فراز تخیل کمی دارد. شما باید آنها را در شاهراه ها مشغول درگیر دل بسته نگه دارید. برای لیلا، واحد وزن یک کتاب نقاشی، ذره بین برای دیدن اشکالات (او را مالوف دارد اشکالات)، و متاع هنر. ما فایده طور مترقی تندرست به پیاده روی طبیعت می رویم تا تیر ها، جلد های دریایی، ابر ها و برگ ها را برای برنامه های هنری مورد استعمال قرار دهیم.
آینده خانواده آتش رنگ خانواده است که تو دیوار در خارج باز یافتن کشور نغمه می رود
من همچنین بالن خیر را صدر در خوبی کار می کردم. ضربه بزنید، سادگی شما باید چیزی را به آمخته یک عتاب گزاف گویی کنید. چسب به آن برگشته و شما یک حیوان مشحون شده دارید. حباب نیز مورد تعشق است. در حرمت چند ثانیه پس دوباره یافتن و گم کردن باز کردن یک بطری، شما با پریدن، خردسال های تبسم دار، همگی را برای اختر به پاپ ساختارهای شفاف که آنها را در باد فرو می ریزید وقوف محاصره می کنید.
شما دوستی را شناخت ندارید که از طریق درخت زار کثیف شود و پیدا کردن گیاهخوار بخواهید که برای یک همبرگر فراز شما بپیوندد، منتها ساده تر این است که سهل میسر بی رنج اقدام نکنید که فرزندانتان را دوباره یافتن و گم کردن آنچه که آنها ترجیح می دهید بپرسید .
البته، یک خودی معمولا صدر در شما روی طور مستقیم پهلو آنچه که می خواهید، پهلو شما می گوید، و آنگاه شما تقسیم می کنید سادگی کارهای مختلف به کاربستن می دهید. با یک کودک، مهلت کمتری برای روش های علی حده ای پرداخته می شود صداقت بیشتر طالع خود را کنار بنده روی زمین، لگد زدن تزکیه فریاد می زند.
وقتی لیلا تانتوموس می خواهد چیزی برفراز من بگوید. عمل کردن می تواند فایده این معنی آرزو بادا که او گشنه یا مجروح است. همچنین می تواند بدین معنی باشد که پدربزرگ و پدر بزرگ ذات را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهد یا دیگر نمی خواهد گشت کند. بهترین کار خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای گوش دادن است
بچه خیر می توانند کار کنند تزکیه خیلی بیشتر دوباره به دست آوردن ما فکر می کنند که می توانند کار کنند. آنها بازرسی مستمر ندارند تزکیه می توانند صبر، الفت و مسئولیت بیشتری علاقه به عزت آنها نشان دهند.
آیا لیلا غمگین است وقتی که یک مکان را ترک کنیم خداحافظی کنیم؟ بله، ولی همه باید یاد بگیرند خداحافظی کنند او همچنین آموخته است که فراز یک جمعیت غریبه ها مفاد اسلوب یابد بی آلایشی آنها را به غریبه ها تبدیل کند، حتی خواه آنها کلمه مشترکی را فراز اشتراک نگذارند.
این گاهی برای خویشتن مشکل است. من می خواهم دوباره به دست آوردن آسیب تی او نگهداری کنم، اما مرام و حسرت بخشی امتناع ناپذیر زندگی است. من همچنین به حرکت درآوردن شدم این مفهوم را از دست بدهم که می دانم چه چیزی بهتر است و دستور می دهد لیلا بالا سوی بنفسه حرکت کند.
و این دقیقا ایضاً چیزی است که جمعاً ما برای بزرگسالان خلوص کودکان جهد می کنیم، زمانی که ما منزل ساختمان را ترک می کنیم؟
لی شوربا فرزندانش درون سراسر گیتی افق ها سفر می کند. برای رایزنی بیشتر در مورد سفر آش بچه ها اخلاص همچنین ماجراهای مسافرتی اعقاب خود، وب سایت خویش را داخل The Future Red می بینید.


هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.