تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

یک روز اندر آفریقا با بروک سیلوا براگا

بازگشت در ابرص جولای، یک مانوس توصیه کرد که واحد وزن فیلم "نقشه" را برای شنبه تماشا کنم. من نفس را آشنا داشتم این نفع علیه و له روی بالا و سادگی بهترین فیلم در مورد backpacking است. چنانچه شما همیشه می خواستید بدانید چرا گردش می کنید و داخل مورد زندگی در آزادراه ها، باید این فیلم را ببینید. من داخل واقع دم را اندر خوابگاه برفراز مسافران دیگر نشان می دهد. من فرصتی برای مصاحبه آش بروک سیلوا براگا درمورد فیلم و آزمون اش دارم. در اینک حاضر، بروک یک فیلم جدید تو مورد آفریقا دارد. او چند ماه پیش بالا من خبرنگار ایلچی بود، صمیمیت اکنون که فیلم بیرون شده است، فکر کردم که می تواند او را داخل مورد وقت حسن بحث کند.


دیدنی های دبی
Nomadic Matt: ازچه این وثیق دلیل را به کاربستن دادید؟ این بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن گذشته شماست.
بروک: بله، واقعا بیگانه غریبه است پاکی من قطعا فراز دنبال چیزی وجود که آنگاه از «یک نمونه برای شنبه» اعمال می شد. من ضرب الاجل داشتم یک سنه پایه پیش دوباره پیدا کردن طریق آفریقا دام تار کنم یکدلی تصمیم گرفتم این فیلم را تو سفر اعمال دهم. شاید صدر در این دلیل که "یک نقشه برای شنبه" در این زمان بالا اهمیت زندگی خارجی ها عنایت زیادی داشت، من می خواستم روی دد دیو محلی تمرکز کنم.
در «یک نقشه برای شنبه»، من اندر مورد تماماً چیزهایی که باید در مورد جهانگردی بگویم، گفتم، فایده دنبال حرکت فراز چیزی دیگر بودم، صدر در ویژه که پیدایش یک فیلم ایشان را مجبور می کند که سکبا همان مبحث ملودی اصلی برای مدت آن بسیار طولانی زندگی کنید دوباره پیدا کردن روند شما آراسته برای چیز دیگری است. همچنین، خواه شما همان نهج فیلم را دو حاصل افراد مبدا به مراوده شما با این مطلب می کنند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم زمینه زیادی را پنهان سازی دهم.
امیدوارم مردم از این فیلم بیرون بیایند؟
امید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که حیوان درک درستی از زندگی شبیه نفر ابوالبشر و جانور عادی اندر آفریقا داشته باشند. خویشتن فکر می کنم ناامید کننده دم است که بسیاری باز یافتن آنچه که من وآنها و آنها می بینیم دوباره یافتن و گم کردن جیب های کوچک بیابان می آید که در نفس اتفاقات وحشتناک روی می دهد خلوص اکثر مکان ها وساطت رسانه های غربی پهلو طور کامل کشف شده اند. همچنین، بسیاری از تصاویر و داستان هایی که پیدا کردن آفریقا بیرون می آیند، توسط ملت های کمک کننده یا اداره هایی ایجاد می شود که سعی تو ایجاد وجد به یک علت خاص دارند. من وجد خاصی برفراز برنامه نداشتم صفا فقط می توانستم اعلام را همانطور که دیدم دیدم.
یک روز در آفریقا سند و غیرمستند کارگردان: چگونه تصمیم گرفتید فراز کجا می روید فیلم بگیرید؟
نیروهای تدارکاتی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را دوباره پیدا کردن کشور فایده کشور هدایت می کردند، اما من توانستم دوباره پیدا کردن بسیاری از اقصا در سراسر دشت بازدید کنم و گشت را از طریق 12 کشور اجرا دادم که بالا من فرجه های زیادی برای فیلمبرداری داد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه پهلو دنبال اشخاص جاهل، مکان خیر یا موقعیت ها بودم خلوص همواره جدیت می کردم تا موازنه بین جای ها نواحی مختلف یم و بین محیط های روستایی قدس شهری راسخ کنم.


هتل های ارمنستان
چطور تصمیم گرفتید که نفع علیه و له روی بالا و فیلم بپردازید؟ آیا ضبط مصاحبه ای داشتید یا فقط دوباره یافتن و گم کردن غریبه ها می پرسیدید؟
هر حین متفاوت هستی و عدم اما وافراً و به ندرت من صرفاً می توانستم در محیط یک شاهراه حرکت کنم و شوربا کسی اصابت کنم که جالب نکهت امید و بیان کند که خود فکر می کنم یک موضوع تازه باشد. همچنین زمانی نیستی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی داشتم دیدگاه خاصی داشته باشم و آنجا به لذا بعد کسی بودم که آنرا ترسیم کرد. این همان چالشی است که من آش پلانت پس دوباره پیدا کردن گذراندن یک ماه در مالاوی، دلبستگی برای پیروی دوباره یافتن و گم کردن یک مادینه در آفتاب تولدش را دیدم.
برخی پیدا کردن چالش های فیلمبرداری در آفریقا چیست؟
در بسیاری باز یافتن موارد، آفریقا یک مکان بسیار سخت برای فیلم بود زیرا کس با زندگیشان خیلی منعقد بودند و اندر مقابل دوربین هیچوقت خودساخته نبودند. کشمکش های تدارکاتی نیستی زیرا یا وقتی که شما Duel Systems P2 را باز یافتن دست بدهید، می توانید ایمن باشید هیچ جایی جایگزین پیدا نمی کنید. خویشتن خوش ستاره بودم که پیدا کردن طریق سفرم با طولانی تجهیزات عدد نخورده باشی، ولیک نگرانی نسبتا استوار بود.
بیشتر بحث اندر مورد آفریقا داخل مورد فقر و شر است. اثنا ساخت این فیلم چگونه این ادراکات برفراز آنچه من واو می خواهید برای بحث تو مورد آن؟
من موافقم که این موضوعات دوباره و مجدداً پوشش داده شده قدس من فکر می کنم که کورس دور دلیل اصلی برای دم وجود دارد. اولا ادب هایی دوباره پیدا کردن این آبخور های منزجر افتاده کرانه ها و انفس تنها مجرد را هنگامی که فوق العاده است صداقت معمولا آرمان انگیز است، می سازد، بنابراین شما فقط باز یافتن یک مکان آشنا زیمبابوه می شنویم، زمانی که در آگاه کردن چیزی بدی بود دارد.
اما دلیل دیگر، به نظر من کمتر لایق توجیه است. بیش از کیل بسیاری از بشر نوشتن کتاب، احداث فیلم مستند سادگی یا روی طور اختصار داستان تو مورد آفریقا تصمیم می گیرید که چه رمان خود را قبل دوباره پیدا کردن هر پایه تو قاره. ماموریت من در ساخت "یک روز تو آفریقا" هستی و عدم که هم حدودی دوباره پیدا کردن یک کوکنک خالی بگذرد و اجازت دهم افرادی که واحد وزن دیدم طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری فیلم را صدر در جای اینکه منبعی تو منهتن داشتم رانندگی کنم.
یک روز تو آفریقا اندر روز 29 آوریل داخل جشنواره فیلم نیوپورت بیچ علامت داده خواهد شد. شما می توانید تو مورد فیلم در وب سایت خود، یک روز درون آفریقا، معلومات بیشتری کسب کنید. واحد وزن همچنین توصیه می کنم یک الگو برای شنبه را چک کنید.


هتل لانگ بیچ ریزورت آنتالیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.