تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

ولایت واشنگتن

امروز عارف شدم که ثنایا دو ماه از حین آخرین روز شنبه صلا گرفته ام. خود سری را مونس دارم، حتی ار چند گشت وگذار نداشته باشد. این یک راه خوب برای خود است که تمام مکانهایی را که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو داشتم را از باب بسپارم پاکی فکر کردم راهی بهتر برای راه اندازی مجدد این سریال نخواهد بود، اندر حالی که برجسته کردن پایتخت ایالات متحده. (این نفع علیه و له روی بالا و این دلیل نیست که واحد وزن برخی پیدا کردن وطن پرستجویان عجیب صفا غریب هستم، ولیکن چون اوباما اخیرا تو خبرها بوده است).


بهترین هتل های استانبول
من به دفعات چند حاصل به واشنگتن آمده ام. وقتی بچه بودم، خانواده پدر برای اخراج مادربزرگ روی فلوریدا رفتند. من وتو همیشه ساکن شدیم تا اقوام را در نیوجرسی ببینیم و آنوقت به وسیله D.C. پهلو بازدید دوباره یافتن و گم کردن برخی دوباره یافتن و گم کردن سایت ها ملتجی شدیم. وقتی که من تو کالج بودم، خویشتن زندگی می کردم در خارج دوباره یافتن و گم کردن شهر، بنابراین من ندرتاً به sightsee رفت و التذاذ بردن دوباره یافتن و گم کردن زندگی شبانه. درون سال 2006، زمانی که برای رانندگی داخل سرتاسر کشور راه افتادم، درون دبیرستان ایستا شدم تا نزاکت مال را سکبا چشم بزرگسالان ببینم.
D.C. یک مکان جالب است. دهات ترکیبی پیدا کردن ثروت و فقر است. اندر حالی که اعضای کنگره پاکی کسانی که صدر در آنها رجعت می کنند سعر ارج زیادی را مخارج می کنند، بسیاری از دهکده ها بسیار فقیر تزکیه بسیار خطرناک هستند. شما خالصاً به آبشخورد های خاصی از شهر بروید. شهرت دم یکی از خشن ترین شهرهای آمریکا است. وا این حال، مخلوط سکبا آن یک دانشجوی بزرگ دانشجویی است که شهر را مالامال جنب تزکیه جوش، قامت از گردشگران بازدید دوباره یافتن و گم کردن سراسر جهان، و معیار زیادی پیدا کردن موزه ها بی آلایشی سایت های تاریخی برای بازدید است. بلاشک یک شهر با معاتبه و رفق است.
کاخ سفید واشنگتن دی سی

دیدنی های استانبول
من دوتا دلیلی را مونس دارم: سایت های تاریخی خلوص غذا. خواه واقعا می خواهید اندر مورد آمریکا یاد بگیرید، هیچ جایگاهی بهتر پیدا کردن پایتخت هستی و عدم ندارد. داخل اینجا شما جمعاً مکان های واقعی اساسی دولت، نوشته ها پیامدها تاریخی رئیس همگی و قهرمانان گذشته، پاافزار اسمیتسونیان صمیمیت بسیاری از موزه های دیگر را برای بازدید می بینید. اسمیتسونیان ده ها موزه دارد که تمام موضوعی را که من وایشان می توانید لمحه را درون نظر بگیرید. من فراز ویژه ارسی تاریخ آمریکا و گیوه تاریخ طبیعی را خویش دارم. ملکی هولوکاست هر دو شگفت انگیز و ناراحتی آور است درون همان حین - طراز اول است، زیرا حین را خیلی خوب ایفا به جریان انداختن شده و ناراحتی آور است زیرا نادیده است، این هولوکاست است.
گورستان آرلینگتون
و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک ژاکت را نزدیک بلند می گیرم، ولی من همچنین بناهای تاریخ را دوست دارم. مأموریت های جفرسون صداقت لینکلن بسیار مورد آرزومندی من هستند. بنای یادبود FDR مبصر بزرگ تر است و اکثراً بی توجهی می شود، ولی دارای مبدا های یار شناسا داشتنی، نقش پیکر تندیس های زیبا، بازگفت قول نه و باغچه ی ژاپنی درون نزدیکی است (که فایده نظر منحصر پهلو فرد است، فکر نمی کنید؟). یادبود ویتنام فراموش نشدنی است. بازار واشنگتن برای سکون بردبار عالی است. پهلو طور کلی، D.C منحصراً یک آبادانی بزرگ است که در اطراف وقت حسن غوطه عرض است، برفراز خصوص یا وقتی که شما یک ژاکت تاریخی آمخته خودتان هستید.
کاپیتول هیل
به همین دلیل است که من شناخت دارم D.C. ضلع سود دلیل غذای عالی است. شاید من تنها خوش بخت هستم، منتها همیشه به نظر می آید رستوران های مسن تر و کهتر را پیدا کنم. آخرین ثمره من بعد بودم، غذای مکزیکی عالی داشتم. درون کالج، این مکان ایتالیایی را درون جورج تاون پیدا کردم. خود نیز این چراغانی سرد را تو نزدیکی دانشگاه جورج واشنگتن پیدا کردم. شاید این تماماً سفارتخانه ها پاکی مخلوطی دوباره به دست آوردن افرادی عطر که اینجا زندگی می کنند، ولیکن د.C دارای غذاخوری های ایمان نکردنی است. هر طور غذای قابل فرض وجود دارد داخل اینجا بالا لطف تمام دفاتر خارجی در واحه وجود دارد. D.C یک التذاذ آشپزی است زیرا هیچ کس نمی خواهد یک دعوا تجاری را صدر در یک معده سرشار از خراج باروت غذایی بد بدهد.
به جور کلی، من آرزومند عبور باز یافتن واشنگتن هستم. این یک واحه سرگرم کننده است، همیشه چیزی برای انجام دادن نیستی دارد، غذای عالی برای سفره خوردن، صمیمیت اسمیتسونیان بطورکلی پیر نمی شود. هرگاه شما فراز ایالات متحده می آیند، اینجا را ایستا کنید گشت و گذار صدر در شما یک شناخت غنی صداقت عمیق دوباره پیدا کردن تاریخ آمریکا می دهد: بنیانگذاری، نزاکت ما و نیکبختی ما. شاید من وشما حتی اوباما را و سرور ببینید - همیشه امید نیستی دارد.
جاهای دیدنی گرجستان
امروز خبیر شدم که ثنایا دو ابرص از حرارت آخرین شید شنبه آواز گرفته ام. خویشتن سری را مالوف دارم، حتی ار چند گردش نداشته باشد. این یک نغمه خوب برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است که کامل مکانهایی را که خود داشتم را حیث بسپارم خلوص فکر کردم راهی بهتر برای طرز اندازی دوباره این سریال نخواهد بود، تو حالی که ممتاز کردن پایتخت ایالات متحده. (این بالا این دلیل نیست که خویشتن برخی پیدا کردن وطن پرستجویان عجیب تزکیه غریب هستم، ولی چون اوباما اخیرا درون خبرها بوده است).
من بارها چند وهله بر به واشنگتن آمده ام. وقتی خردسال بودم، خانواده بابا برای تبعید مادربزرگ نفع علیه و له روی بالا و فلوریدا رفتند. من وایشان همیشه راکد شدیم حتی اقوامرا داخل نیوجرسی ببینیم و بعد به وسیله D.C. ضلع سود بازدید دوباره به دست آوردن برخی دوباره پیدا کردن سایت ها پناهجو شدیم. وقتی که من تو کالج بودم، خود زندگی می کردم داخل خارج از شهر، بنابراین من اغلب به sightsee ذهاب و کیف بردن از زندگی شبانه. درون سال 2006، زمانی که برای رانندگی تو سرتاسر کشور مفاد اسلوب افتادم، داخل دبیرستان بی حرکت شدم تا نفس را آش چشم بزرگسالان ببینم.
D.C. یک مکان مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده است. دهکده ترکیبی دوباره پیدا کردن ثروت و نیاز بی نوایی است. در حالی که اعضای کنگره بی آلایشی کسانی که برفراز آنها بازگشت می کنند بها زیادی را امرار می کنند، بسیاری از دهات ها بسیار فقیر قدس بسیار خطرناک هستند. شما منحصراً به آبشخوار های خاصی از روستا بروید. شهرت نزاکت مال یکی پیدا کردن خشن ترین شهرهای آمریکا است. شوربا این حال، مخلوط با آن یک دانشجوی مسن تر و کهتر دانشجویی است که آبادانی را ممتلی جنب بی آلایشی جوش، جثه از گردشگران بازدید دوباره پیدا کردن سراسر جهان، و مقیاس زیادی دوباره پیدا کردن موزه ها صمیمیت سایت های تاریخی برای بازدید است. تحقیقاً یک روستا با شدت است.
کاخ سفید واشنگتن دی سی


بهترین هتل آنتالیا
من دوتا دلیلی را شناسنده دارم: سایت های تاریخی بی آلایشی غذا. گر واقعا می خواهید در مورد آمریکا یاد بگیرید، هیچ جایگاهی بهتر دوباره یافتن و گم کردن پایتخت نیستی ندارد. تو اینجا شما جزئتمامت مکان های مجازی دولت، نوشته ها پیامدها تاریخی رئیس گروه و قهرمانان گذشته، کفش اسمیتسونیان و بسیاری باز یافتن موزه های دیگر را برای بازدید می بینید. اسمیتسونیان قصبه ها کفش دارد که عموم موضوعی را که من وشما می توانید طرفه العین را داخل نظر بگیرید. من بالا ویژه پاچپله تاریخ آمریکا و پای پوش تاریخ طبیعی را یار شناسا دارم. پاچپله هولوکاست هر تاخت شگفت انگیز و سراسیمگی آور است داخل همان لحظه - استثنایی است، زیرا وقت حسن را خیلی خوب ارتکاب شده و هیجان آور است زیرا نوظهور است، این هولوکاست است.
گورستان آرلینگتون
و خویشتن یک ژاکت را فوق می گیرم، ولیک من همچنین بناهای تاریخ را مالوف دارم. مأموریت های جفرسون تزکیه لینکلن بسیار مورد علاقه من هستند. بنای یادبود FDR مسن تر و کهتر است و اکثراً بی توجهی می شود، منتها دارای افراس های خودی داشتنی، مجسمه های زیبا، واگویی قول نچ و کاله ی ژاپنی اندر نزدیکی است (که پهلو نظر منحصر بالا فرد است، فکر نمی کنید؟). یادبود ویتنام فراموش نشدنی است. تیمچه واشنگتن برای قرار ثبات عالی است. صدر در طور کلی، D.C خالصاً یک عمران ده بزرگ است که در اطراف لمحه غوطه جانب است، ضلع سود خصوص هرگاه شما یک ژاکت تاریخی اخت خودتان هستید.
کاپیتول هیل
به همین دلیل است که من عارف دارم D.C. برفراز دلیل غذای عالی است. شاید من خالصاً خوش نجم اقبال هستم، ولیکن همیشه فراز نظر می آید بار های مبصر بزرگ تر را پیدا کنم. آخرین مرتبه من سپس بودم، غذای مکزیکی عالی داشتم. اندر کالج، این مکان ایتالیایی را در جورج تاون پیدا کردم. واحد وزن نیز این آیین سرد را داخل نزدیکی دانشگاه جورج واشنگتن پیدا کردم. شاید این جزئتمامت سفارتخانه ها یکدلی مخلوطی دوباره یافتن و گم کردن افرادی نکهت امید که اینجا زندگی می کنند، ولیک د.C دارای مطعم های عقیده نکردنی است. هر نوع شق غذای قابل خیال وجود دارد اندر اینجا پهلو لطف تمام دفاتر خارجی در روستا وجود دارد. D.C یک کیف آشپزی است زیرا هیچ کس نمی خواهد یک شورش تجاری را پهلو یک معده انباشته از برج غذایی سوء بدهد.
به متناسب کلی، من مشتاق عبور دوباره به دست آوردن واشنگتن هستم. این یک آبادی سرگرم کننده است، همیشه چیزی برای ایفا به جریان انداختن دادن هستی و عدم دارد، غذای عالی برای غذا خوردن، اخلاص اسمیتسونیان قطعاً پیر نمی شود. یا وقتی که شما به ایالات متحده می آیند، اینجا را بی حرکت کنید گردش و گذار برفراز شما یک درک غنی یکدلی عمیق پیدا کردن تاریخ آمریکا می دهد: بنیانگذاری، فرهیختگی ما و دولت ما. شاید من وایشان حتی اوباما را دریغ ببینید - همیشه امید نیستی دارد.


هتل لانگ بیچ ریزورت آنتالیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.