تور2018

تور2018

تور2018

تور2018

تیره سیر به آدرس یک مادینه و شوهر: مکالمه با سرگشته چرا

عبارت "خنثی نیترول" نوعی جهت می شود که من نفس مویه کنم - زمانی که نیترول درست به کاربستن می شود، آنها چیزی جز افگار کننده نیستند! شما تنها باید چند افترا بستن کوچک را بیابید که اتاق آکنده از نیترول شما را به هر جایی که آکنده از فام است جالب خواهد کرد. اینها کسانی هستند که برای من دلبستگی کرده اند:
اتاق مشحون از نیتروژن منجمد تمایل به درک کمی bleh اما معجون شدن تو چند الگوهای فی الفور زودگذر اضافه علاقه. ندرتاً اوقات من لااقل و اکثراً یک الگوی هندسی بی آلایشی یک سواد چاپی معتاد خواهر شبیه بالش های اتاق خواب خودم افزودن می کنم:


دیدنی های دبی
نوک برای تزئین با نیتل - الگوی صدر در هر سرا اضافه (حداقل یک باسمه هندسی صداقت یک چاپ الگوی کم بها است!)
بیشتر از منزل خواب اصلی شما ببینید اینجا
الگوها نیز نیازی صدر در پارچه ندارند - فراز جای دیوارهای سخت رنگی، افزودن کردن الگوی شوربا تصویر زمینه یا استنسیل چیزی است که داخل مورد ثانیه فکر کنید:
نکته برای تزئین با نیتل - الگوی با پارچه پاکی یا حتی بغل روی دیوار!
بیشتر از سرا پودر ایشان ببینید اینجا
هر خانه خنثی نیاز فایده برخی از بافت های تماشایی :اسم پرشور دارد - قماش های ناببی، اثاثیه های پرتاب پشمالو صفا سبدهای تابیده شده، چند عنصر بافتی مورد شوق من هستند:
سبدهای تنیده شده ذخیره سازی برای قفسه آشخانه را روبراه می کند
بیشتر دندانه های آشخانه ما را ببینید اینجا
طناب همچنین می تواند اصل بافتی خوب اخت این لوستر ریسمان را در سرا غذاخوری ما تکثیر و کاهش کنید:
نکته برای تزئین با نوتال - ترکیب بافت مانوس طناب در این لوستر بیت ناهار خوری!
بیشتر از سرا ناهار خوری من وتو دیدن کنید اینجا
یک چرده کوچک تزاید کنید (اگر ثانیه را نیاز دارید)
فکر نمی کنم که هر بیت نیاز بالا رنگ داشته عطر (اتاق مهمان ضمیر اول شخص جمع دارای چرند است) منتها من فکر می کنم که اکثر خانه ها دوباره به دست آوردن دست کم یک دوز از لمحه بهره مند شوند. دفتر منزل ساختمان ما تقریبا تمامو جزئی چیز خنثی (مبلمان، هنر، دیوارها، سادگی غیره) است، بنابراین ضمن انتخاب تکه برای بهی درمان کردن پنجره، خود چیزی آش کمی پاپ رنگی را تفویض اجازه تصرف کردم تا وقت حسن را تحریک کنم:
نکته برای تزئین با نیترول - افزودن کردن کمی پاپ رنگ مانند چاپ مرکبات باز یافتن این drapes درون یک خانه خالی سرشار از خانه


دیدنی های دبی
بیشتر دفتر دفتر من وشما را ببینید اینجا
یک رنگ رنگ با عمق را تفویض اجازه تصرف کنید (اگر دوباره پیدا کردن سفید استعمال نمی کنید)
این نوک ممکن است خالصاً منحرفی شخصی خود باشد منتها من احساس می کنم هیچ چیز هستی و عدم ندارد که جهت می شود یک منزل احساس فگار کننده نم از سایه ای خسته کننده دوباره به دست آوردن رنگ قهوه ای روشن طراح بغل روی دیوار. خویشتن ترجیح می دهم دوباره یافتن و گم کردن یک سایه سفید پهلو روی دیوار استفاده کنم یا آش یک چرده رنگی که عمیق بران به گشت وگذار می رسد اخت رنگ لون رنگ چهره Pratt & Lambert Ever Crystal در منزل مهمان است که دارای چنین درک غنی است:
نکته برای تزئین آش نیتل - امساک از بژ سازنده خسته کننده! سایه ای پیدا کردن رنگ سفید یا تیره مرطوب با برخی عمق برگزینی خوبی است!
لایه برداری کلید است! نسج بافته لایه بندی شده صدر روی بافت، صیت تن صفا حتی هنر و متاع جانبی لایه بندی شده از لحاظ فیزیکی آرزومندی ای ایجاد می کند!
نکته برای تزئین سکبا نیترول - نسج بافته لایه، تن، قدس حتی متاع جانبی!
بیشتر از اتاق نشیمن من وایشان دیدن کنید اینجا
اضافه کردن گرما شوربا چوب طبیعی
هر اتاق مجلل در مسکن ما فصل دریده چوب تونسته است، چه چیزی کوچک آمخته لامپ های چوبی در اتاق خواب من وآنها و آنها و خانه مهمان صفا یا قطعات بزرگتر معتاد خواهر شبیه چوب credenza در دفتر ما سادگی آینه ساقه درخت و قفسه سینه اندر فضای ما:
کنسول فایشی سکبا آینه چوب افسانه ای صداقت یک محرز طراحی ساده
در سیر بگیرید 'Huetrals'
هرگز دوباره به دست آوردن huetrals شنیده نشده؟ این یک اصطلاح هوشمندانه است که مداخله طراح داخلی مایکل برمن برای توصیف یک پالت رنگی باز یافتن رنگ های خنثی طراحی شده است - نکات مربوط فایده رنگ، مداخل را به همراه می آورند، ولیکن رنگ نی و بله به مقیاس کافی ظریف هستند که به نشانی نوترونی های معمولی ما به نشانی همه کاره کاربرد می شود. من تمایل خود را برای آلبوم جدید کاشی های واکر زنجر در وبلاگ خود اندر هفته عتیق به اشتراک گذاشتم صمیمیت چطور تخیل می کردم که این کاشی های ریا و برق دار در طرح های مطعم و حمام هستی و عدم داشته باشد. این حمام احیانا مورد عطش من بود:
ایده های طراحی حمام وا استفاده از 'huetrals' تو سایه خاکستری
شما می توانید بیش دوباره یافتن و گم کردن دو پکیج آشخانه و طراحی آبزن دیگر (همراه با برخی پیدا کردن عکس های کلکسیون جدید کاشی های زرق و آذرخش دار واکر زنجر - عشق!) را ببینید. اینجا.
به طوری که راهنمایی هایی را که برای من داخل ایجاد خانه های خنثی که من مالوف دارم کار می کنند، پیچیده می کنم - آیا شما اطفال هر سیاق نکات صمیمیت ترفندهای دیگر را برای خود ازدیاد کرده اید؟ امیدوارم که تموز همه چیز را روی خوبی درک کند - خیلی سریع می رود!


هتل رافی دبی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.